AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (14 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dat wordt wel wat lastiger zonder hoofd, aangezien je mensen vaak ophangt aan de nek.
    Het leek mij ook al een beetje overkill, hoofd afhakken en een houtennstaakndoor het hart was dacht ik voor vampiers.
     
    Ziekelijke afwijking is het niet, het is een geaardheid, waarom dat hele pedohunting gebeuren zo kansloos is is om het feit dat een pedofiel zijn hele leven lang van kinderen af kan blijven, maar er maar weinig mensen zijn die dit geloven, bij het horen van het woordje pedo slaan de stoppen door bij de meesten en willen ze overgaan op geweld. Deze Nelson is een apart exemplaar, de neiging om hem een tik te geven is groot, puur door die self declared victim role.
     
    Ben je halfgespierd? :D

    Hoe kom je eraan?
    Wide, hammer, drag, reverse en straight curls gedaan met weinig tijd tussen de sets, nou dan ga je best wel kapot. Vooral die drag curls zijn kut.
     
    Altijd?

    Er is niks mis met eigenrichting in een land waar de rechtstaat niet goed functioneert.
    Dat is een lastige, want er kleeft het risico aan dat mensen altijd wel een uitzondering bedenken. Antifa's zijn tegen geweld, behalve als zij iemand als nazi bestempelen (dus bijna iedereen). Dierenactivisten vinden dat zij wel mogen inbreken in hun strijd.

    Voor Nederland zou ik zeggen: altijd.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Dat is een lastige, want er kleeft het risico aan dat mensen altijd wel een uitzondering bedenken. Antifa's zijn tegen geweld, behalve als zij iemand als nazi bestempelen (dus bijna iedereen). Dierenactivisten vinden dat zij wel mogen inbreken in hun strijd.

    Voor Nederland zou ik zeggen: altijd.
    Antifa en dierenactivisten zijn wel het laatste waar je bang voor hoeft te zijn. Allemaal van die Imnewhere ecto's die nog geen deuk in een pak boter slaan.

    Verder is geweld en eigen inrichting altijd af te keuren. Het boeit mij alleen net even wat minder als het criminelen zijn die elkaar afknallen of als het pedo's zijn die tikken krijgen.
     
    Geweld tegen antifa is trouwens altijd goed en gepast.

    Het onthoofde hoofd ophangen :p
    Vlad heeft vast nog wel tips.
    1619080984143.jpg
     
    Ziekelijke afwijking is het niet, het is een geaardheid, waarom dat hele pedohunting gebeuren zo kansloos is is om het feit dat een pedofiel zijn hele leven lang van kinderen af kan blijven, maar er maar weinig mensen zijn die dit geloven, bij het horen van het woordje pedo slaan de stoppen door bij de meesten en willen ze overgaan op geweld.
    Idd. Er is een wezenlijk verschil tussen pedofiel en pedoseksueel. Helaas ontbreekt bij lieden die gelijk tot geweld willen overgaan enige kennis (zoals dat wel bij meer onderwerpen geldt).
     
    Krijg ik 5 maanden later te horen dat mijn beveiligerspas nooit is geretourneerd. En net zei mijn oude werkgever: “Sorry man ik doe het morgen” jeeeeezussssss
     
    Nu op NPO 3 “De vleeseters”:

    Iemand die driemaal per dag rauw vlees eet, want dat is gezond. Eet gewoon rauwe Rib-eye, snijd vervolgens de kol van een kip eraf en eet deze rauw op.

    Holbewoners waren nog slimmer vroeger toen ze hun eten boven vuur bereidde.

    Geen idee of het ongezond is tbh, dieren eten ook rauwvlees
     
    Nu op NPO 3 “De vleeseters”:

    Iemand die driemaal per dag rauw vlees eet, want dat is gezond. Eet gewoon rauwe Rib-eye, snijd vervolgens de kol van een kip eraf en eet deze rauw op.

    Holbewoners waren nog slimmer vroeger toen ze hun eten boven vuur bereidde.

    Geen idee of het ongezond is tbh, dieren eten ook rauwvlees
    Gatverdamme.

    Gast 1737 ik moet ineens denken aan jou met je rauwe zalm moot😅🙄🙈
     
    • Haha
    Waarderingen: Onit
    Nu op NPO 3 “De vleeseters”:

    Iemand die driemaal per dag rauw vlees eet, want dat is gezond. Eet gewoon rauwe Rib-eye, snijd vervolgens de kol van een kip eraf en eet deze rauw op.

    Holbewoners waren nog slimmer vroeger toen ze hun eten boven vuur bereidde.

    Geen idee of het ongezond is tbh, dieren eten ook rauwvlees
    Of het gezond is of niet weet ik niet, maar rauwe vis en een overdreven rare steak is over het algemeen wel geaccepteerd.

    De vraag is waar komt je vlees vandaan en weet je wat er allemaal mee gebeurd is voordat je het rauw eet?

    Ik moet er zelf niet aan denken though.
     
    Nu op NPO 3 “De vleeseters”:

    Iemand die driemaal per dag rauw vlees eet, want dat is gezond. Eet gewoon rauwe Rib-eye, snijd vervolgens de kol van een kip eraf en eet deze rauw op.

    Holbewoners waren nog slimmer vroeger toen ze hun eten boven vuur bereidde.

    Geen idee of het ongezond is tbh, dieren eten ook rauwvlees
    Speciale smaak, salmonella en lintworm! Hmmm.


    Van rauw ei is de biologische waarde in ieder geval lager
     
    Of het gezond is of niet weet ik niet, maar rauwe vis en een overdreven rare steak is over het algemeen wel geaccepteerd.

    De vraag is waar komt je vlees vandaan en weet je wat er allemaal mee gebeurd is voordat je het rauw eet?

    Ik moet er zelf niet aan denken though.
    Rauwe vis wel onder strenge omstandigheden en ongeperforeerd vlees.
     
    Back
    Naar boven