XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Goed voor 'm! :roflol:

    “Sometimes your testicles get in the way,” Hubbard said. “That’s just something we gals have to deal with.” :loony:
     
    Lol wtf, de testikels zitten er zelfs nog aan? Dan doet "ze" het echt voor de meme.
     
    Goed voor 'm! :roflol:

    “Sometimes your testicles get in the way,” Hubbard said. “That’s just something we gals have to deal with.” :loony:
    Heeft ook niks te zoeken daar.
     
    obvious fake news is obvious...
    Wat is er fake aan?

    Even opgezocht. Zijn geslachtsverandering was in 2012, en in dat jaar is de hormoontherapie pas gestart. Operatie volgt pas na jaren therapie, al kan ik nergens vinden dat hij daadwerkelijk geopereerd is.

    Sinds 2016 is een operatie geen vereiste meer om toegelaten te worden

    "Om het mogelijk te maken dat transgenders deel kunnen nemen aan de Olympische Spelen, paste het IOC in 2016 de regels aan. Transmannen die als meisje zijn geboren, mogen zonder beperking meedoen. Transvrouwen, die als jongen zijn geboren, moeten twaalf maanden lang hormoontherapie hebben gevolgd en hun testosteronniveau mag niet boven de tien nanomol per liter uitkomen. Het doel van de regelgeving: een eerlijke competitie creëren." via NOS

    https://www.theguardian.com/sport/2016/jan/25/ioc-rules-transgender-athletes-can-take-part-in-olympics-without-surgery
     
    Wat is er fake aan?

    Even opgezocht. Zijn geslachtsverandering was in 2012, en in dat jaar is de hormoontherapie pas gestart. Operatie volgt pas na jaren therapie, al kan ik nergens vinden dat hij daadwerkelijk geopereerd is.

    Sinds 2016 is een operatie geen vereiste meer om toegelaten te worden

    "Om het mogelijk te maken dat transgenders deel kunnen nemen aan de Olympische Spelen, paste het IOC in 2016 de regels aan. Transmannen die als meisje zijn geboren, mogen zonder beperking meedoen. Transvrouwen, die als jongen zijn geboren, moeten twaalf maanden lang hormoontherapie hebben gevolgd en hun testosteronniveau mag niet boven de tien nanomol per liter uitkomen. Het doel van de regelgeving: een eerlijke competitie creëren." via NOS

    https://www.theguardian.com/sport/2016/jan/25/ioc-rules-transgender-athletes-can-take-part-in-olympics-without-surgery
    Het gehele artikel is een afkooksel van een “meme” gemaakt op Reddit/9gag.
    De “nieuwssite” is een satire-site.

    Al verbaast mij niets meer de afgelopen jaren :)
     
    Wat is er fake aan?

    Even opgezocht. Zijn geslachtsverandering was in 2012, en in dat jaar is de hormoontherapie pas gestart. Operatie volgt pas na jaren therapie, al kan ik nergens vinden dat hij daadwerkelijk geopereerd is.

    Sinds 2016 is een operatie geen vereiste meer om toegelaten te worden

    "Om het mogelijk te maken dat transgenders deel kunnen nemen aan de Olympische Spelen, paste het IOC in 2016 de regels aan. Transmannen die als meisje zijn geboren, mogen zonder beperking meedoen. Transvrouwen, die als jongen zijn geboren, moeten twaalf maanden lang hormoontherapie hebben gevolgd en hun testosteronniveau mag niet boven de tien nanomol per liter uitkomen. Het doel van de regelgeving: een eerlijke competitie creëren." via NOS

    https://www.theguardian.com/sport/2016/jan/25/ioc-rules-transgender-athletes-can-take-part-in-olympics-without-surgery
    1626942452063.png
     
    Zijn de Russen nou alweer bezig met desinformatie te verspreiden.
     
    Ik wist helemaal niet dat gelovigen satirisch konden zijn
     
    De grap is, dat de grap geen grap is.

    Geslachtsoperatie = geen vereiste
    Geslachtsverandering = puur op papier,

    Op NOS, IOC en NOC*NSF is het gewoon terug te vinden.

    Bekijk bijlage 532654
    Ik heb het over het artikel op zich, dat transgender gedoe op zich vind ik al enkele jaren misselijkmakend.
     
    Ik heb het over het artikel op zich, dat transgender gedoe op zich vind ik al enkele jaren misselijkmakend.
    Dat het gepromoot wordt is gewoon ziek.
    Dat Hongarije er betere ideeën op nahoudt en daar door Europa op aangesproken wordt stoort mij ook.
    Opzouten met je regenboog vlag !
     
    Waar is die meid die geen worst lust gebleven? Naam kwijt, nep uiers en dunne beentjes?
     
    Ik wist helemaal niet dat gelovigen satirisch konden zijn
    Misschien mis jij de grap wel.

    Simonis deed een slechte poging met "Wir haben es nicht gewuscht".

    Fr. James Martin zit vol met Jezuïeten-grappen, maar de vraag is of hij gelovig is.
     
    Hoofdhuid blijft gevoelig, wel niks aan te zien geen roodheid of roos. merk minder haaruitval sinds ik ben gestopt met fina en nu minoxidil foam gebruik
     
    En sinds Vonk HillR gedumpt heeft zien we die ook niet meer. Gelukkig hebben we hiervoor Lique en Fiep terug gekregen.
    Zou goed kunnen. Zoveel bijzonder was/is het sowieso allemaal niet. Heb overigens ook nooit begrepen waarom je een vrouw aandacht zou geven als er geen wederzijdse interesse is. Enige wat je daarmee doet is haar ego feeden. En met aandacht snappen jullie wel wat ik bedoel. Voordat er weer een moralistische simp met zijn vingertje driftig komt aandraven.
     
    Back
    Naar boven