AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bij het nemen van de trap op kantoor vanochtend iets in mijn bil achteraan geschoten.
Voelde eerst als kramp, en nu als een blauwe plek achtig iets, net onder mijn gluteus.
Goddamned, dat ook nog.
Al zes uur verder en nog geen dbb'er die zich gemeld heeft om het los te masseren?
 
  • Haha
Waarderingen: Bubs
Bij het nemen van de trap op kantoor vanochtend iets in mijn bil achteraan geschoten.
Voelde eerst als kramp, en nu als een blauwe plek achtig iets, net onder mijn gluteus.
Goddamned, dat ook nog.
1 foto zegt meer dan 1000 woorden :D
 
Mag je van Aline niet naar billetjes van andere vrouwen kijken?
O wacht lol ik las verkeerd haalde twee berichten door elkaar, dacht even dat het over Bokito ging, geen idee hoe ik daarbij kwam. :roflol:
 
O wacht lol ik las verkeerd haalde twee berichten door elkaar, dacht even dat het over Bokito ging, geen idee hoe ik daarbij kwam. :roflol:
Bedankt voor het niet beantwoorden van m'n vraag.

Maar waarom doen alsof je Bokito's billetjes niet wilt zien?
 
Bedankt voor het niet beantwoorden van m'n vraag.

Maar waarom doen alsof je Bokito's billetjes niet wilt zien?
Antwoord op vraag 1: weet niet wat Aline daar over te zeggen heeft.
Antwoord op vraag 2: daar word ik jaloers van.
 
Die laatste 4 pillen had ik niet hoeven doen. Maar ik leef nog 😌. Straks maar ff naar de gym gaan 🏃
 
Die laatste 4 pillen had ik niet hoeven doen. Maar ik leef nog 😌. Straks maar ff naar de gym gaan 🏃
4 pillen, dus waarschijnlijk nog meerdere daarvooren dan wss ook nog andere dope?
En dan op dit tijdstip al melden dat je naar de gym gaat? Sterk gestel potverdekke
 
4 pillen, dus waarschijnlijk nog meerdere daarvooren dan wss ook nog andere dope?
En dan op dit tijdstip al melden dat je naar de gym gaat? Sterk gestel potverdekke
8 stuks 😗 in 2 dagen dus ja 🙃

Screenshot_20210909-224535_WhatsApp.jpg
 
Laatst bewerkt:
2 dagen wakker en dag erna op tijd in de gym?
Nee daar zat wel 1 dag tussen. 🙂

Zaterdag zondag feestje maandag ff niets dinsdag weer back on track

Ik moet wel nieuwe vrienden hebben btw.

Screenshot_20210917-114725_WhatsApp.jpg


Dit was dinsdag ook 🤣🤣
 
Back
Naar boven