Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

De schrijver van Superman: Son of Kal-El, Tom Taylor, laat in een persverklaring weten: 'Superman is altijd een symbool geweest voor hoop, voor de waarheid en voor gerechtigheid. Dat symbool staat nu voor meer dan dat. Vanaf nu kunnen meer mensen iets van zichzelf terugzien in de machtigste superhelden uit de comicwereld.'


Want toen hij een masculine hetero man was kon niemand iets in hem terugzien. Fuck off met het verkrachten van bestaande comics. Verzin dan gewoon een nieuwe superheld. Superfag, de superheld die de strijdt aangaat tegen fossiele brandstof en vecht voor genderneutrale toiletten, wiens grootste zwakte alles non-soja is.
Ben je Captain Planet vergeten, die was er al?

Het is niet de originele Superman, maar zijn zoon, niet dat dit detail veel verandert.
 
Ze dragen wel allemaal graag strakke latex pakjes.
 
Vanaf orige week mocht mijn vrouw weer om de week naar kantoor. Deze week dus niet. :grumble:
 
RIP verkoopcijfers in de toekomst.
De schrijver van Superman: Son of Kal-El, Tom Taylor, laat in een persverklaring weten: 'Superman is altijd een symbool geweest voor hoop, voor de waarheid en voor gerechtigheid. Dat symbool staat nu voor meer dan dat. Vanaf nu kunnen meer mensen iets van zichzelf terugzien in de machtigste superhelden uit de comicwereld.'


Want toen hij een masculine hetero man was kon niemand iets in hem terugzien. Fuck off met het verkrachten van bestaande comics. Verzin dan gewoon een nieuwe superheld. Superfag, de superheld die de strijdt aangaat tegen fossiele brandstof en vecht voor genderneutrale toiletten, wiens grootste zwakte alles non-soja is.
Potenrammers moeten tegenwoordig van goeden huize komen.
 
4C147912-2E9A-47A4-AD37-EF0A12F0D649.jpeg


ThaWasteland rude
 
De winnaar krijgt Robin.
Robin is ook gay
 
:D

Mijn taak vandaag is om onze 3 jarige peuter haar niet lastig te laten vallen en dat gaat me tot nu toe niet zo goed af.
Zoals een goede vader betaamd behoor je je kinderen niet de toegang tot hun moeder te ontzeggen, ik zeg goed bezig dus :D
 
Back
Naar boven