MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (15 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Vandaag weer een middagje indoor speelcentrum. Een hoop titties gezien. Veel hangende titties. Titties rustend op een belly. Ook amper tittie gevalletjes. 1 met goeie inkijk en lekkere titties, bitch trok hele tijd haar vest dicht.

    Groetjes.
     
    Vandaag weer een middagje indoor speelcentrum. Een hoop titties gezien. Veel hangende titties. Titties rustend op een belly. Ook amper tittie gevalletjes. 1 met goeie inkijk en lekkere titties, bitch trok hele tijd haar vest dicht.

    Groetjes.
    Hier hetzelfde. Het is heel slecht gesteld met de gemiddelde jonge ouder.
     
    Hier hetzelfde. Het is heel slecht gesteld met de gemiddelde jonge ouder.
    De gemiddelde nederlandse vrouw doet na een bevalling niets meer aan zichzelf qua verzorging. En ook een “makkelijk” kapsel kort pittig en liefst een felle kleur erdoorheen om extra op te vallen.

    Ellende 😫
     
    De gemiddelde nederlandse vrouw doet na een bevalling niets meer aan zichzelf qua verzorging. En ook een “makkelijk” kapsel kort pittig en liefst een felle kleur erdoorheen om extra op te vallen.

    Ellende 😫
    Dan zijn we in België gelukkig beter af.
     
    Altijd weer dezelfde vraag wanneer je aangeeft iets niet in je mail te kunnen vinden :o. Ik ben geen boomer verdomme.
    1634144505765.png
     
    Slaap is ruk.
     
    Gadverdamme
    Bekijk bijlage 538849
    :kots::kots::kots:

    Waarom komt deze shit in mijn feed. Smerig en schaamteloos. Dat mensen dit ook nog liken. Terugduwen in zee. Waar zijn die Extinction Rebellion kneuzen als je ze nodig hebt.
    Ook zonder morbide obesitas vind ik dit smakeloos (mogelijk wel lekker, maar andere discussie), maar het hier vertoonde zal wel weer body positivity zijn en daar mag je alleen maar voor klappen.
     
    Ook zonder morbide obesitas vind ik dit smakeloos (mogelijk wel lekker, maar andere discussie), maar het hier vertoonde zal wel weer body positivity zijn en daar mag je alleen maar voor klappen.
    Smakeloos en goedkoop.
    Dat vat dan ook al die rapnegerts goed samen.
     
    Back
    Naar boven