Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

Haha en ze zouden samen gaan trainen
Ja, het zou ook slechter afgelopen zijn met Mark als hij na de eerste stoot niet gelijk stop had geroepen (dat had camelus zelf gepost).
 
Ja, het zou ook slechter afgelopen zijn met Mark als hij na de eerste stoot niet gelijk stop had geroepen (dat had camelus zelf gepost).
Niet alleen voor mark dan. Als mark aangifte had gedaan was ie goed de lul geweest laat staan een schade vergoeding die ik maximaal eruit zou proberen te halen.
Nog niet gepraat over hoe zijn partner erover denkt en alle gevolgen van dien.
 
Ik ben hier en op andere fora zo vaak uitgedaagd om irl te vechten. Ging zelf zo ver dat die gast de helft van de planeet afreisde om mij iets aan te doen. Kon er alleen om lachen, omdat dat ik schijnbaar iemand zo ver/boos kon krijgen dat hij instaat was zoveel moeite te doen voor mij. Sommige mensen nemen het internet veel te serieus.
en uiteindelijk durven ze allemaal niet!!1
1642179432996.png
 
Ja, het zou ook slechter afgelopen zijn met Mark als hij na de eerste stoot niet gelijk stop had geroepen (dat had camelus zelf gepost).
Ik ben volgende week Roffa jij gaat zien als je durft tiny Tinus 💪
 
Sommige mensen nemen het internet veel te serieus.
Dit dus.

En mensen nemen zichzelf veel te serieus, zoals een wijs iemand laatst nog tegen mij zei.

Dit samen met een gezonde dosis zelfspot en je kan niet gekwetst worden online. Zolang je het internet en real life maar goed gescheiden kan houden. Als je zo stom bent om al je gegevens te delen, zoals je werkgever, je volledige naam en je adresgegevens, dan is het vragen om problemen als je online bijdehand gaat doen.

O.a. daarom is facebook ook gewoon kut en zijn fora waar je relatief anoniem bent top.
 
Camelus heeft zijn problemen gehad in zijn jeugd dat heeft mij een keer verteld. Er zit echt veel achter die man. Ik vond hem eerst ook altijd een klootzak maar ik denk door zijn verleden dat hij zo hard is geworden.

Ben jij stiekem een beetje verliefd op kamelus ?? :$
 
Camelus heeft zijn problemen gehad in zijn jeugd dat heeft mij een keer verteld. Er zit echt veel achter die man. Ik vond hem eerst ook altijd een klootzak maar ik denk door zijn verleden dat hij zo hard is geworden.
Ja dat is wel echt een constatering van jewelste, dat iemand is geworden zoals hij is door wat hij in zijn leven heeft meegemaakt.

Iedereen maakt fokt op shit mee in zijn leven. Zoals, ik dacht tymboo, laatst al zei is leed niet vergelijkbaar. Zelfs bij hetzelfde soort leed is de impact en de uitwerking per persoon verschillend.

Los daarvan, je kan nog zoveel fokt op shit meegemaakt hebben, bepaald soort gedrag gaat gewoon niet door de beugel. Een zware kutjeugd is geen excuus om je als een klootzak te gedragen. Dat gaat misschien op voor kinderen maar niet voor volwassenen. Laat staan als je zelf kinderen hebt.

Jij was zelf flink gepest toch? Is dat een reden om anderen te pesten?
 
Ja dat is wel echt een constatering van jewelste, dat iemand is geworden zoals hij is door wat hij in zijn leven heeft meegemaakt.

Iedereen maakt fokt op shit mee in zijn leven. Zoals, ik dacht tymboo, laatst al zei is leed niet vergelijkbaar. Zelfs bij hetzelfde soort leed is de impact en de uitwerking per persoon verschillend.

Los daarvan, je kan nog zoveel fokt op shit meegemaakt hebben, bepaald soort gedrag gaat gewoon niet door de beugel. Een zware kutjeugd is geen excuus om je als een klootzak te gedragen. Dat gaat misschien op voor kinderen maar niet voor volwassenen. Laat staan als je zelf kinderen hebt.

Jij was zelf flink gepest toch? Is dat een reden om anderen te pesten?
Vaak wel zodat jij niet meer degene bent die gepest wordt
 
Vaak wel zodat jij niet meer degene bent die gepest wordt
Ik bedoel. Als je in je jeugd bent gepest, ga je dan later als je volwassen bent anderen pesten? Dan ben je geen haar beter dan de klootzakken die jou vroeger pestten.
Sterker nog, zij waren kinderen, jij volwassen. Je bent dan nog erger in mijn optiek.
 
Ik bedoel. Als je in je jeugd bent gepest, ga je dan later als je volwassen bent anderen pesten? Dan ben je geen haar beter dan de klootzakken die jou vroeger pestten.
Sterker nog, zij waren kinderen, jij volwassen. Je bent dan nog erger in mijn optiek.
Je hebt in mijn ogen 2 keuzes:
1- je leert uit pesten hoe je niet met een ander om gaat
2- je laat je compleet verbitteren en geeft dezelfde toxische energie door
 
Ja dat is wel echt een constatering van jewelste, dat iemand is geworden zoals hij is door wat hij in zijn leven heeft meegemaakt.

Iedereen maakt fokt op shit mee in zijn leven. Zoals, ik dacht tymboo, laatst al zei is leed niet vergelijkbaar. Zelfs bij hetzelfde soort leed is de impact en de uitwerking per persoon verschillend.

Los daarvan, je kan nog zoveel fokt op shit meegemaakt hebben, bepaald soort gedrag gaat gewoon niet door de beugel. Een zware kutjeugd is geen excuus om je als een klootzak te gedragen. Dat gaat misschien op voor kinderen maar niet voor volwassenen. Laat staan als je zelf kinderen hebt.

Jij was zelf flink gepest toch? Is dat een reden om anderen te pesten?

Idd als je waardeloze ouders hebt gehad kun je ervoor kiezen ook een waardeloze ouder te worden of om er alles aan te doen om dat te voorkomen.
 
Back
Naar boven