MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat je veel over Kameel kan zeggen, maar een goede klootzak is hij niet. Althans, ik ken hem niet persoonlijk, misschien is hij real life anders, maar gebaseerd op zijn gedrag en verhalen op het forum is dat denk ik niet het geval. Dat lijkt mij na het parkje-incident wel duidelijk :roflol:.

Ik moest altijd wel lachen om zijn harde opmerkingen. Hij had zijn hart op de tong en dat zorgte voor de nodige commotie, jaagde velen hier op de kast. Dat waardeerde ik wel i.p.v. dat softe gedoe, ookal was ik het vaak niet met hem eens.. Maakte het forum, sommige topics althans, een stuk amusanter dan pagina's aan droog gelul.

Maar om hem nou te verheerlijken als slachtoffer, als een good guy.. dat is gewoon onzin. Kameel is zeker geen good guy, maar dat zijn er wel meer niet op het forum (zie rippedmeeuw).

Zijn ban is iig controversieel. Uitdagen tot geweld, dreigen met geweld, vind ik zeker een reden voor een ban. Maar Mark daagde hem uit. Maar het was dacht ik buiten het forum om. Als dbb leden elkaar op facebook opzoeken en dan op de vuist gaan, krijgen ze dan ook een ban? Mark is echter niet helemaal tot rede vatbaar. Maar dat is niet aan de forumleiding.

Kvind t lastig. Ik keur het allemaal, van beide kanten trouwens, niet goed, maar vind het niet echt banwaardig. Gelijke monikken gelijke kappen, beiden een ban of beiden geen ban. Maar ja het is een lastige kwestie. Misschien is er meer info die ik niet weet. Is er wederhoor geweest van Kameels kant?
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je veel over Kameel kan zeggen, maar een goede klootzak is hij niet. Althans, ik ken hem niet persoonlijk, misschien is hij real life anders, maar gebaseerd op zijn gedrag en verhalen op het forum is dat denk ik niet het geval. Dat lijkt mij na het parkje-incident wel duidelijk :roflol:.

Ik moest altijd wel lachen om zijn harde opmerkingen. Hij had zijn hart op de tong en dat zorgte voor de nodige commotie, jaagde velen hier op de kast. Dat waardeerde ik wel i.p.v. dat softe gedoe, ookal was ik het vaak niet met hem eens.. Maakte het forum, sommige topics althans, een stuk amusanter dan pagina's aan droog gelul.

Maar om hem nou te verheerlijken als slachtoffer, als een good guy.. dat is gewoon onzin. Kameel is zeker geen good guy, maar dat zijn er wel meer niet op het forum.

Zijn ban is iig controversieel. Uitdagen tot geweld, dreigen met geweld, vind ik zeker een reden voor een ban. Maar Mark daagde hem uit. Maar het was dacht ik buiten het forum om. Als dbb leden elkaar op facebook opzoeken en dan op de vuist gaan, krijgen ze dan ook een ban? Mark is echter niet helemaal tot rede vatbaar. Maar dat is niet aan de forumleiding.

Kvind t lastig. Ik keur het allemaal, van beide kanten trouwens, niet goed, maar vind het niet echt banwaardig. Gelijke monikken gelijke kappen, beiden een ban of beiden geen ban. Maar ja het is een lastige kwestie. Misschien is er meer info die ik niet weet. Is er wederhoor geweest van Kameels kant?
Mooi getypt
DtvoK4iX4AAWY34.jpg
 
Zijn ban is iig controversieel. Uitdagen tot geweld, dreigen met geweld, vind ik zeker een reden voor een ban. Maar Mark daagde hem uit.
Als je dit al uitdagen vind ben je ook niet helemaal 100%.
Mark plaatste een filmpje met wat pushups, Kameel reageerde daar cynisch op met iets van “zware training man” en Mark zei, kom dan ff langs in het parkje, ik trek mijn vechtkleding aan. Als je dat uitlokken vind ben je niet goed wijs.
Verder hadden ze een tijd geleden al in dat parkje afgesproken om samen te trainen en is Kameel niet opkomen dagen.
 
En ik ga hem echt niet verheelijken of verdedigen.

Hij vond mij een racistische moslimhatende lul. Ksnap nog steeds niet hoe hij aan die impressie komt.
Misschien omdat hij jou in real life kent?
 
Kut persconferentie, met die kut Mark en Ernst en hun kutversoepelingen. Ik heb me laten vaccineren, heb corona gehad, draag als een mak schaap overal waar het moet mijn mondluier, komen er versoepelingen, heb ik er gvd helemaal geen ene klote aan, er veranderd voor mij geen ene hol.
 
Laatst bewerkt:
Kut persconferentie, met die kut Mark en Ernst en hun kutversoepelingen. Ik heb me laten vaccineren, heb corona gehad, draag als een mak schaap overal waar het moet mijn mondluier, komen er versoepelingen, heb ik er gvd helemaal geen ene klote aan, er veranderd voor mij geen ene hol.
Je mag nu weer trainen dat deed je nog niet :trollface:
 
is toch gewoon sneu dat een volwassen man in het midden van de nacht vrouw en baby achterlaat om in een parkje te gaan vechten om zijn internet imago hoog te houden :o
als je het halve land door rijd om iemand te slaan die in een inrichting zit , ben je zelf rijp voor een inrichting
 
Ik denk dat je veel over Kameel kan zeggen, maar een goede klootzak is hij niet. Althans, ik ken hem niet persoonlijk, misschien is hij real life anders, maar gebaseerd op zijn gedrag en verhalen op het forum is dat denk ik niet het geval. Dat lijkt mij na het parkje-incident wel duidelijk :roflol:.

Ik moest altijd wel lachen om zijn harde opmerkingen. Hij had zijn hart op de tong en dat zorgte voor de nodige commotie, jaagde velen hier op de kast. Dat waardeerde ik wel i.p.v. dat softe gedoe, ookal was ik het vaak niet met hem eens.. Maakte het forum, sommige topics althans, een stuk amusanter dan pagina's aan droog gelul.

Maar om hem nou te verheerlijken als slachtoffer, als een good guy.. dat is gewoon onzin. Kameel is zeker geen good guy, maar dat zijn er wel meer niet op het forum (zie rippedmeeuw).

Zijn ban is iig controversieel. Uitdagen tot geweld, dreigen met geweld, vind ik zeker een reden voor een ban. Maar Mark daagde hem uit. Maar het was dacht ik buiten het forum om. Als dbb leden elkaar op facebook opzoeken en dan op de vuist gaan, krijgen ze dan ook een ban? Mark is echter niet helemaal tot rede vatbaar. Maar dat is niet aan de forumleiding.

Kvind t lastig. Ik keur het allemaal, van beide kanten trouwens, niet goed, maar vind het niet echt banwaardig. Gelijke monikken gelijke kappen, beiden een ban of beiden geen ban. Maar ja het is een lastige kwestie. Misschien is er meer info die ik niet weet. Is er wederhoor geweest van Kameels kant?
Ik geen good guy🤣
 
Meeuwie heeft geen vaderfiguur en klampt zich wanhopig vast aan elke 'sterke' persoonlijkheid die voorbijkomt. Zelfs als ze hem constant belachelijk maken en zelfs als ze IRL gewoon een laffe debiel blijken.
Wat een onzin heb destijds een goed gesprek gehad met kameel waar hij zijn excuses aan mij aanbood. En hij had verteld over zijn verleden daardoor heb ik wel respect gekregen. Dat hij zich kwetsbaar had opgesteld
 
Back
Naar boven