Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Energie contract verloopt over 2 maanden, nieuw contract is 3x duurder pm. Ff poetin bellen, ik betaal wel in roebels of bitcoin wat ie wilt!
     
    Energie contract verloopt over 2 maanden, nieuw contract is 3x duurder pm. Ff poetin bellen, ik betaal wel in roebels of bitcoin wat ie wilt!
    Gewoon de lampjes wat harder aan heb je geen gas meer nodig
     
    Allemaal afgetapt van hun buren (Eindhoven).
    Mr Bean Idea GIF by Working Title
     
    Energie contract verloopt over 2 maanden, nieuw contract is 3x duurder pm. Ff poetin bellen, ik betaal wel in roebels of bitcoin wat ie wilt!
    En jij was al zo goedkoop uit. ;)
     
    • Heart
    Waarderingen: ak
    De aflosvrije periode is bijna afgelopen voor de eerste lichting studenten in een leenstelsel. Goed moment om, wanneer er geen terugweg meer is, rente in te voeren! Volgende keer kan ik beter DUO/de staat als voorbeeld gebruiken wanneer ik uitleg geef over kankergezwellen. Denk dat dat beter past dan een kapotte cel.

     
    Wtf myprotein scoops zijn 35gr afgestreken en niet 25:splat: Geen wonder waarom mn poeder sinds n paar maanden sneller op gaat.
     
    Die van B&F en volgens mij XXL ook. Kom je daar nu pas achter?
    Ja helaas wel, eerst waren ze 25 en heb ze daarna nooit meer gewogen. Myprotein is serving size van 25 en XXL vermeld volgens mij 30 of 35.
     
    Ja helaas wel, eerst waren ze 25 en heb ze daarna nooit meer gewogen. Myprotein is serving size van 25 en XXL vermeld volgens mij 30 of 35.
    Is met veel spul zo. Weeg je scoop pre workout ook maar eens na. Tijdje terug had ik er eentje waarvan de scoop 2x zo groot was als de serving size.

    600mg cafeïne naar binnen gerost :roflol:
     
    Is met veel spul zo. Weeg je scoop pre workout ook maar eens na. Tijdje terug had ik er eentje waarvan de scoop 2x zo groot was als de serving size.

    600mg cafeïne naar binnen gerost :roflol:
    Dat is best lullig, neem gelukkig geen pre meer. Caffeine tablets zijn handig om mee te nemen.
     
    Back
    Naar boven