MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Hoe heet die mafkees hier op het forum die ook in een inrichting zit.

    Ik moet denk ik iets specifieker zijn want dit zou half dbb kunnen zijn.
     
    Over lage hartslag gesproken Bekijk bijlage 564278

    :p
    Dats geen hartslag (bpm, beats per minute,) maar hoevaak je ademhaalt per minuut (brpm, breathes per minute). Deze grafiek zegt dus niet zo veel aangezien we niet kunnen zien wat je gedaan hebt die dag. Misschien heb je wel de hele dag stoned in je zwembad gelegen :roflol:.

    One complete breath includes both inhalation and exhalation. The respiration rate is defined as the number of breaths completed per minute.

    Normally, the number of breaths of an adult per minute is around12-20 times; however, this refers to the non-exercise state. When exercising, the number of breaths is bound to be higher than the interval of 12-20.
     
    Dats geen hartslag (beats per minute) maar hoevaak je ademhaalt per minuut (breathes per minute). Deze grafiek zegt dus niet zo veel aangezien we niet kunnen zien wat je gedaan hebt die dag. Misschien je wel de hele dag stoned in je bad gelegen :roflol:.

    One complete breath includes both inhalation and exhalation. The respiration rate is defined as the number of breaths completed per minute.
    :orly:

    :trollface:
     
    Das waar. Maar dan moet je ook niet dit soort verhalen plaatsen, geeft toch wel een deuk in je imago. De concurrentie is hier moordend, voor je het weet is Steks weer de grootste alpha van het forum.

    Maar wel leip. Dus iemand zat naar je te staren, en toen sprak je diegene hier op aan en toen zei hij dat? Of hoe moet ik dat zien? En wat deed je toen? Daarom maar van gym geswitched? Wat voor iemand was het? Ben nu wel geïnteresseerd naar het hele verhaal.
    Ik wil er niet meer over praten
     
    Mijn fucking relatie is uit. Ik heb echt alles voor haar en ons gedaan wat ik kon. Alle moeilijke dingen. Ik heb haar letterlijk drie keer van de dood gered. Mijn afgelopen half jaar was zo fucking intens. Heb hier niks over geschreven op forum, maar holy shit. Ik ga nu eerst even heel hard benen trainen. :fire:
     
    Laatst bewerkt door een moderator:
    Mijn fucking relatie is uit. Ik heb echt alles voor haar en ons gedaan wat ik kon. Alle moeilijke dingen. Ik heb haar letterlijk drie keer van de dood gered. Mijn afgelopen half jaar was zo fucking intens. Heb hier niks over geschreven op forum, maar holy shit. Ik ga nu eerst even heel hard benen trainen. :fire:
    Zie het dan eerder als bevrijding
    Die stress is het allemaal niet waard joh
     
    Mijn fucking relatie is uit. Ik heb echt alles voor haar en ons gedaan wat ik kon. Alle moeilijke dingen. Ik heb haar letterlijk drie keer van de dood gered. Mijn afgelopen half jaar was zo fucking intens. Heb hier niks over geschreven op forum, maar holy shit. Ik ga nu eerst even heel hard benen trainen. :fire:
    Sterkte man, maar uiteindelijk is het altijd ergens goed voor. Je komt vast een veel leukere partner tegen.
     
    Ik heb haar letterlijk drie keer van de dood gered
    Nu is het allemaal even kut kerel. Veel sterkte man.
    Maar meestal als dadelijk de emoties wat zakken en je wat rustiger na gaat denken zul je erachter komen dat een relatie hebben met iemand die constant instort, suïcidaal wordt en andere lijpe dingen doet ook geen basis voor een relatie is. Meestal blijk je achteraf veel beter af te zijn zonder iemand met dat soort "uitschieters".

    Stay strong :heart:
     
    Mijn fucking relatie is uit. Ik heb echt alles voor haar en ons gedaan wat ik kon. Alle moeilijke dingen. Ik heb haar letterlijk drie keer van de dood gered. Mijn afgelopen half jaar was zo fucking intens. Heb hier niks over geschreven op forum, maar holy shit. Ik ga nu eerst even heel hard benen trainen. :fire:
    Val niet in een eenzaam gaat en probeer dagelijks je ritme aan te houden. Weet niet of jullie kinderen hebben, maar die staan bovenaan.

    Succes komende tijd! 👏
     
    Mijn fucking relatie is uit. Ik heb echt alles voor haar en ons gedaan wat ik kon. Alle moeilijke dingen. Ik heb haar letterlijk drie keer van de dood gered. Mijn afgelopen half jaar was zo fucking intens. Heb hier niks over geschreven op forum, maar holy shit. Ik ga nu eerst even heel hard benen trainen. :fire:

    Klote man, !

    Maar kop op.
     
    sterkte kerel, maar leef jouw leven. blijf voorlopig gewoon ff single.....jouw tijd komt echt wel weer... 💪
     
    Mijn fucking relatie is uit. Ik heb echt alles voor haar en ons gedaan wat ik kon. Alle moeilijke dingen. Ik heb haar letterlijk drie keer van de dood gered. Mijn afgelopen half jaar was zo fucking intens. Heb hier niks over geschreven op forum, maar holy shit. Ik ga nu eerst even heel hard benen trainen. :fire:
    Heftig jongen! Heel veel sterkte. Zorg goed voor je zelf!
     
    Blijkbaar is vandaag een feestdag in Kroatië, de sportschool is dicht.. :o Sta je daar voor een gesloten deur, uur terug gewandeld. Morgen maar weer een poging wagen. Wel onderweg naar het appartement wat rete zoete bramen en vijgen weten te scoren als intra-workout voor het wandelen.

    De rest was vandaag naar het strand, had ik geen zin meer in. 2x strand vind ik wel genoeg met 2.5 week vakantie. Was een goed moment om te sporten. Morgen maar wat eerder opstaan om vroeg te gaan.
     
    Back
    Naar boven