AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik had ook bij beide oksels 2 bulten, eentje zeker 2cm ook. Waren niet na 2 weken weg maar was een haarzakje, zalfje gekregen van de dokter.
    Heb ik ook 1x gehad, dacht ook dat ik doodging maar leuke doktersassiste dacht van nog niet.
     
    • Haha
    Waarderingen: vntl
    Dank, maar never mind de muziek, hoe'st met de catering?

    Sterkte met bultje.
    Wat zweterige blokjes kaas en droge leverworst.

    Maar nee, op m'n begravenis/crematie/whatever mogen jullie wel Nothing else matters van Metallica draaien.
    Natuurlijk beginnen met Highway to Hell van AC/DC op max volume.
    Fortunate son van CCR.
    Here I go again van Whitesnake is ook wel toepasselijk.
    Dreams van Fleetwood mac.
    Come back and stay van Paul Young is wel nice maar wel fokt op om op je begravenis te draaien :roflol:.
    Walk of life van Dire straits om het wat vrolijk te houden.
    Take it easy van Eagles (voor tymboo)
    Certamente van Madreblu

    En dan een afterparty met een shitload aan drank en drugs en flinke beukmuziek. Vier het leven.
     
    Volgens google was ik ook terminaal en kanker, beter gewoon meteen naar de huisarts ipv googlen :')
    Ja man, ben niet wezen googlen, fuckt je alleen maar op.
    Ik had ook bij beide oksels 2 bulten, eentje zeker 2cm ook. Waren niet na 2 weken weg maar was een haarzakje, zalfje gekregen van de dokter.
    Beter man. Had je er ook last van? Als in, deed die bobbel pijn? Harde of zachte bobbels?
     
    Al 5 keer lastig gevallen in 2 dagen ( negers) om van die stomme bandjes te willen aansmeren.
     
    Wanneer je moet gapen en daardoor kramp krijgt in je onderkaak.
     
    Dat ik pas op mijn 44ste levensjaar er achter kom dat je kramp in een van je botten kunt hebben.
     
    Back
    Naar boven