XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Moeten we met de pet rond?
    Kan wel een crowfundingsactie opzetten. Goed idee!
    Gewoon een hoop uitspraken doen die mensen raar vinden. Paar keer wat emotioneel op en neer jojo-en en mensen bieden vanzelf aan om wat vials Tren voor je fixen omdat ze graag toeschouwer willen zijn van het schouwspel :D
    Modern Problems Reaction GIF by MOODMAN
    Creatief!
     
    Als ik binnen 14 dagen het geld niet retour ontvang, dan kan ik een incassozaak aanmaken via het werk.

    Hopelijk brengt dat schot in de zaak. Kan het geld goed gebruiken voor m'n eerste kuur!!!!
    Meestal wanneer je komt met een waarschuwing maken ze meteen over.
     
    Meestal wanneer je komt met een waarschuwing maken ze meteen over.
    Dat doet iedereen tegenwoordig. Pas bij dagvaarding gaan de zeikerds over tot terugbetalen. Maar Onit heeft dacht ik nu een ingebrekestelling gestuurd. Daarin geef je aan dat je binnen 5 werkdagen het bedrag retour eist, en bij verlopen van die termijn een dagvaarding volgt.
     
    • Like
    Waarderingen: Onit
    Onit slechte beoordeling op thrustpilot of Google (met de mededeling dat je het aanpast als het is opgelost) wil nog wel eens wat uithalen?
     
    • Like
    Waarderingen: Onit
    Onit slechte beoordeling op thrustpilot of Google (met de mededeling dat je het aanpast als het is opgelost) wil nog wel eens wat uithalen?
    Hij heeft super slim geen trustpilot / Google, was ook al aan het kijken hoe ie het daar deed...
    Be Gentle Heerenveen, behalve een website vind je helemaal niks over ze.
     
    • Like
    Waarderingen: Onit
    Gewoon een hoop uitspraken doen die mensen raar vinden. Paar keer wat emotioneel op en neer jojo-en en mensen bieden vanzelf aan om wat vials Tren voor je fixen omdat ze graag toeschouwer willen zijn van het schouwspel :D
    Modern Problems Reaction GIF by MOODMAN
    Graag. Waar kan ik doneren? :roflol:
     
    Hij heeft super slim geen trustpilot / Google, was ook al aan het kijken hoe ie het daar deed...
    Be Gentle Heerenveen, behalve een website vind je helemaal niks over ze.
    Heb al Info via kvk uittreksel. Mobiele mummer werkt niet. Kan ik nog wel via via achterhalen.
    Thrustpilot kan je toch zelf voor hem aanmaken?
    Goede tip. Will do.

    Wat gratis negatieve reclame via Insta helpt misschien ook wel. Aangezien daar zijn business op draait.
     
    Onit slechte beoordeling op thrustpilot of Google (met de mededeling dat je het aanpast als het is opgelost) wil nog wel eens wat uithalen?
    Trustpilot heb je niets aan, Google wel als dat goed te vinden is via zoekopdrachten
    Ja I know, maar volgens die tracking is het al afgeleverd.

    Komt goed.
    Ja, nog verwerkt.
    Als je het hard wilt spelen kun je de overeenkomst geheel ontbinden, door niet nakomen van de verkoper. Het is immers hen deel van nakomen om daadwerkelijk te leveren wat jij hebt gekocht. Dit hebben zij(hun verzendpartij) niet gedaan. Wie zij als verzendpartij gebruiken heb jij niets mee van doen, dat is een zaak van MP en verzendpartij
     

    Awww, veel sterkte met jullie verlies :heart:

    Thanks :heart:

    Sad News babe :heart:
    Klinkt misschien raar zo, maar je moet zo denken dat ze nu ook niet hoeft te lijden aan haar mankementen, en 93 is een respectabele leeftijd.
    Weet ik. T is ook beter zo. Was geen menswaardig leven meer met hoe ze was. Maar toch komt t hard aan. Het was de laatste van hun generatie. Dan realiseer je je ook veel meer in ene dat je eigen ouders de volgende generatie zijn. Ook al is mijn vader al overleden.... het komt steeds dichterbij.
     
    Thanks :heart:


    Weet ik. T is ook beter zo. Was geen menswaardig leven meer met hoe ze was. Maar toch komt t hard aan. Het was de laatste van hun generatie. Dan realiseer je je ook veel meer in ene dat je eigen ouders de volgende generatie zijn. Ook al is mijn vader al overleden.... het komt steeds dichterbij.
    Ik weet het, maak hetzelfde mee om me heen meid. 💕
     
    Net als je denkt er kan effe niets meer bij.... berichtje dat de zus van oma (de laatste van hun generatie) is overleden....
    Beter voor haar... ze heeft al 4x in een half jaar op sterven gelegen, was 93 en mankeerde vsn alles. Donderdag knapte ze op, en nu is ze weg...
    Je verwacht t... maar toch komt t hard binnen... :(
    Gecondoleerd.
     
    Thanks :heart:


    Weet ik. T is ook beter zo. Was geen menswaardig leven meer met hoe ze was. Maar toch komt t hard aan. Het was de laatste van hun generatie. Dan realiseer je je ook veel meer in ene dat je eigen ouders de volgende generatie zijn. Ook al is mijn vader al overleden.... het komt steeds dichterbij.
    Nou sorry hoor, maar als je richting de 50 gaat en dan pas je oma (of haar zus) verliest, mag je jezelf best gelukkig prijzen dat je zo lang van haar hebt kunnen genieten.

    Desalniettemin sterkte met je verlies.
     
    Ik onderschat geen kroket meer.
    Van buiten leek die warm maar van binnen heet. Me mond verbrand.

    En ze gaven geen mosterd. Kan toch niet
    Ik vind mayonaise bij kroketten veel lekkerder
     
    Ik onderschat geen kroket meer.
    Van buiten leek die warm maar van binnen heet. Me mond verbrand.

    En ze gaven geen mosterd. Kan toch niet
    Een kroket zonder mosterd is als rukken zonder klaarkomen.
     
    Nou sorry hoor, maar als je richting de 50 gaat en dan pas je oma (of haar zus) verliest, mag je jezelf best gelukkig prijzen dat je zo lang van haar hebt kunnen genieten.

    Desalniettemin sterkte met je verlies.

    Dit.
     
    Back
    Naar boven