Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

De Rode Duivels zijn volgens mij uitgeschakeld..
Hoe kom je daar nu bij, ze hoeven alleen maar even te winnen van Kroatië, terwijl Marokko tegen het al uitgeschakelde Canada moet.
 
De meeste kantoorlovers willen zoveel mogelijk weg van hun partner, in een ideaal scenario nog een verplicht bedrijfsfeestje na de uren.
als dat met mooie vrouwen zou zijn ik ben voor.

bij ons werken dan ook alleen maar dikke varkens.
 
De meeste kantoorlovers willen zoveel mogelijk weg van hun partner, in een ideaal scenario nog een verplicht bedrijfsfeestje na de uren.

Als je een baantje hebt wat veel uitdaging biedt, en je de ruimte krijgt om jezelf te ontplooien dan is werken niet heel vervelend. De dagen vliegen dan letterlijk voorbij. Neemt niet weg dat ik liever bij mijn gezin ben dan aan het werk, maar je snapt mijn punt vast wel.
 
De meeste kantoorlovers willen zoveel mogelijk weg van hun partner, in een ideaal scenario nog een verplicht bedrijfsfeestje na de uren.
Zorgen dat je genoeg om samen te werken hebt en niet te veel hersendodend administratieve taken . Altijd wat te doen in mijn werk. Vind het ook echt leuk. Het is inmiddels vooral praten en vergaderen… prima betaald ook.
 
Had hem voor 15€ besteld. En mijn kat liet hem omver vallen. Kapot… kut kat
EBFB84F4-CEC3-4B6E-997E-D8C16FB23736.jpeg
 
Koorts :(. Vannacht een halve emmer vol gekotst. Nooit geweten dat de maag zoveel vloeistof vast kan houden.

Hele slokdarm faya. Ugh.
 
Back
Naar boven