XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ouderen hebben geen idee hoe je goed en snel informatie online kunt vinden, terwijl dat tegenwoordig veel waardevoller is.

    Je hebt letterlijk alle kennis in de wereld in je broekzak, alleen hoe je snel bij de kennis komt, het kunt samenvatten en waarheid en fictie kunt inderscheiden is waar je nu veel meer aan hebt.

    Even los van het feit dat een grote algemene kennis natuurlijk ook wel erg fijn is en een te kleine algemen kennis wel problemen gaat geven.
    Veel jongeren hebben moeite met de juiste zoekterm invoeren door het gebrek aan algemene kennis en begrijpen lezen.
    Een dick pick kan Schwarzeneggertje ook wel.
     
    Ouderen hebben geen idee hoe je goed en snel informatie online kunt vinden, terwijl dat tegenwoordig veel waardevoller is.

    Je hebt letterlijk alle kennis in de wereld in je broekzak, alleen hoe je snel bij de kennis komt, het kunt samenvatten en waarheid en fictie kunt inderscheiden is waar je nu veel meer aan hebt.

    Even los van het feit dat een grote algemene kennis natuurlijk ook wel erg fijn is en een te kleine algemen kennis wel problemen gaat geven.
    Algemene kennis werkt ook als een kapstok, weegschaal en startpunt voor nieuwe kennis.
     
    Daar zit juist het probleem :D
    Ja, maar hoe meer de leeftijd stijgt hoe meer dat een probleem is, kijk maar naar de doelgroep en slachtoffers van online oplichting.
     
    Ja, maar hoe meer de leeftijd stijgt hoe meer dat een probleem is, kijk maar naar de doelgroep en slachtoffers van online oplichting.
    Over 30jaar is er wel een Alexa die alles weet :D
     
    Ja, maar hoe meer de leeftijd stijgt hoe meer dat een probleem is, kijk maar naar de doelgroep en slachtoffers van online oplichting.
    Haal er maar een grafiekje bij dan.
    Denk dat jongeren vaker genaaid worden door hun online contacten.

    Bejaarden geven in real life sowieso de pas en pincode aan elke sukkel die er om vraagt.
     
    Haal er maar een grafiekje bij dan.
    Denk dat jongeren vaker genaaid worden door hun online contacten.

    Bejaarden geven in real life sowieso de pas en pincode aan elke sukkel die er om vraagt.
    Los van het feit dat dit zo algemeen bekend is dat het pijn doet, ga ik even zoeken.

    Als jij dan mee wilt zoeken naar een dienst waar gepensioneerden digitale hulp bieden aan studenten ipv andersom.


     
    Ouderen hebben geen idee hoe je goed en snel informatie online kunt vinden, terwijl dat tegenwoordig veel waardevoller is.

    Je hebt letterlijk alle kennis in de wereld in je broekzak, alleen hoe je snel bij de kennis komt, het kunt samenvatten en waarheid en fictie kunt inderscheiden is waar je nu veel meer aan hebt.

    Even los van het feit dat een grote algemene kennis natuurlijk ook wel erg fijn is en een te kleine algemen kennis wel problemen gaat geven.

    Die is er nu al.

    Je doelt op Chat GPT?
     
    Los van het feit dat dit zo algemeen bekend is dat het pijn doet, ga ik even zoeken.

    Als jij dan mee wilt zoeken naar een dienst waar gepensioneerden digitale hulp bieden aan studenten ipv andersom.


    Fraude is wat anders dan je kennis op doen online.
    verder:
    Those aged 20–29 had an average loss of $324 in 2020. For 60–69 year-olds, this number rose to $426, while ages 70-79 suffered a median loss of $635.

    De genoemde ouderen hebben ook meer te besteden. Maar die hebben vaak niet door dat het niet hun dochter is die ze even €1000,- afhandig wil maken.
     
    Je doelt op Chat GPT?
    Nee, Alexa is toch gewoon toegang tot het internet en dus alle info.
    Fraude is wat anders dan je kennis op doen online.
    verder:
    Those aged 20–29 had an average loss of $324 in 2020. For 60–69 year-olds, this number rose to $426, while ages 70-79 suffered a median loss of $635.

    De genoemde ouderen hebben ook meer te besteden. Maar die hebben vaak niet door dat het niet hun dochter is die ze even €1000,- afhandig wil maken.

    Klopt ik denk namelijk dat ouderen nog veel slechter zijn in het opdoen van kennis respectievelijk het herkennen van fraude.

    Die ouderen besteden ook aanzienlijk minder tijd online, als je dat meerekend is het verschil vermoeddelijk nog een stuk groter.
     
    Nee, Alexa is toch gewoon toegang tot het internet en dus alle info.

    Klopt ik denk namelijk dat ouderen nog veel slechter zijn in het opdoen van kennis respectievelijk het herkennen van fraude.

    Die ouderen besteden ook aanzienlijk minder tijd online, als je dat meerekend is het verschil vermoeddelijk nog een stuk groter.
    Klopt, veel ouderen interesseert het geen hol dat online. Als ik kijk naar mijn moeder met iPad, dan wil je niet weten waar ze zich aanmeldt en spam etc van krijgt. Maar gelukkig nog niet meegemaakt dat het bij haar mis ging. Ze koopt ook niks online, dat moet altijd een van ons doen. Ze is ook naar regiobank gegaan, omdat andere bank hun filiaal sloot. Ze blijft ook bij KPN, en bij problemen rijdt ze naar de KPN winkel 😂
     
    Fraude is wat anders dan je kennis op doen online.
    verder:
    Those aged 20–29 had an average loss of $324 in 2020. For 60–69 year-olds, this number rose to $426, while ages 70-79 suffered a median loss of $635.

    De genoemde ouderen hebben ook meer te besteden. Maar die hebben vaak niet door dat het niet hun dochter is die ze even €1000,- afhandig wil maken.
    Maar de online kennis is bijna 100% fout.
    Klopt, global warming is een scam. De aarde wordt gerund door vrijmetselende reptielen. Schwarzeneggertje is nooit 2e geworden bij mister Olympia. Steks is eigenlijk fucking breed. Mijn hele leven blijkt een leugen.
     
    Klopt, veel ouderen interesseert het geen hol dat online. Als ik kijk naar mijn moeder met iPad, dan wil je niet weten waar ze zich aanmeldt en spam etc van krijgt. Maar gelukkig nog niet meegemaakt dat het bij haar mis ging. Ze koopt ook niks online, dat moet altijd een van ons doen. Ze is ook naar regiobank gegaan, omdat andere bank hun filiaal sloot. Ze blijft ook bij KPN, en bij problemen rijdt ze naar de KPN winkel 😂

    Ik ben ook de digitale hulp van mijn oom en tante inmiddels, online bankieren/betalingen, DigID shit, telefoons, installeren van programma's, laatst hadden ze ook perongeluk allemaal garbage plugins via een spam mail gedownload :roflol:

    Gelukkig heb ik ze inmiddels redelijk op de hoogte van wat ze iig niet moeten doen om scams te voorkomen.

    Hoewel mijn oom digitaal nog wel oke begaan is is het internet gewoon te modern en complex, ze hebben er niks mee, hebben nooit meer dan Email gebruikt voor hun werk en zijn eigenlijk nooit online.
     
    En jij bent een slanke tofu knagende genderfluide yogaleraar met een man-bun.
    Ik heb een goede sensei
    20230119_212311.jpg
     
    Back
    Naar boven