MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (12 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Onhandige timing ook op 8,5 week voor mijn wedstrijd
    Wees blij dat het niet je laatste week is dat heb ik namelijk veel vaker gehoord.
     
    Mijn 'bijzondere' buurjongen begint net te klussen om half 2. Gisteren middag stond er nog 8 man politie voor zijn deur omdat ie overlast veroorzaakt. Zou je toch denken dat iemand daarna een beetje uitlijkt met lawaai maken...
     
    8 man politie, voor overlast? Dan moet je het wel bont maken, drugsproblematiek of gewoon uit zichzelf een bijzonder exemplaar?
     
    Bah, die psylliumvezels maken kauwgom van mijn havermout. Iemand tips?
     
    Bah, die psylliumvezels maken kauwgom van mijn havermout. Iemand tips?
    Zitten er nu nog verdere voordelen aan psyllium behalve vezels? Voor die paar gram eet ik liever wat anders voor vezels
     
    Zitten er nu nog verdere voordelen aan psyllium behalve vezels? Voor die paar gram eet ik liever wat anders voor vezels
    Gooi het er eigenlijk vooral in omdat het mij wat beter vult en ik in de ochtend altijd de meeste honger heb. Overige maaltijden vul ik op met groenten, maar broccoli door de havermout vind ik niet zo geslaagd :o
     
    Mijn 'bijzondere' buurjongen begint net te klussen om half 2. Gisteren middag stond er nog 8 man politie voor zijn deur omdat ie overlast veroorzaakt. Zou je toch denken dat iemand daarna een beetje uitlijkt met lawaai maken...
    Typisch een gevalletje van add, deze jongen heeft waarschijnlijk z'n medicatie niet ingenomen 😋 succes ermee 😂🤣😂
     
    Gooi het er eigenlijk vooral in omdat het mij wat beter vult en ik in de ochtend altijd de meeste honger heb. Overige maaltijden vul ik op met groenten, maar broccoli door de havermout vind ik niet zo geslaagd :o
    Gewoon zakje tarwezemelen halen.
     
    Gooi het er eigenlijk vooral in omdat het mij wat beter vult en ik in de ochtend altijd de meeste honger heb. Overige maaltijden vul ik op met groenten, maar broccoli door de havermout vind ik niet zo geslaagd :o
    Mogelijk de hoeveelheid in de havermout halveren en de andere helft in een glas water/(suikervrije)limonade ofzo totdat het op is. Hoef je het in ieder geval niet weg te gooien totdat je een vervangend iets hebt.
     
    Back
    Naar boven