XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

Zelfs Rome is een oase voor de automobilist ten opzichte van België. Snap echt niet dat ze daar niet eens iets aan doen ipv iedere mongool die rechtuit Jan rijden zijn rijbewijs geven.
 
Bekijk bijlage 579773

Eerste keer in België - “Oh, ik dacht dat je allang weg was” in een Mercedes met een achteruitrijcamera én parkeersensoren :o Haar auto was er slechter aan toe, man man man.
Dit had mijn moeder vandaag bij een auto geflikt, en toen reed ze weg :roflol:. Haar auto stond file geparkeerd en de voertuigen voor en achter haar stonden te dicht bij haar bumpers en toen kwam ze tegen de bumper van de auto voor haar aan tijdens het uitrijden.
 
Belgie is echt ellende kwa verkeer...

Hopelijk is het goed weg te werken
 
Voor de 3e keer ziek dit schooljaar, voelt echt ruk om al 3 keer ziek te hebben gemeld. En extra ruk nu omdat de deadline van het huis klaar hebben dichtbij is.
 
Voor de 3e keer ziek dit schooljaar, voelt echt ruk om al 3 keer ziek te hebben gemeld. En extra ruk nu omdat de deadline van het huis klaar hebben dichtbij is.
Eet jij je vitamientjes wel?
 
Mijn vrouw is zaterdag van de trap gedonderd en ze werd naar huis gestuurd onder het mom van, het is enkel een beetje gekneusd met wat blauwe plekken en schaafwonden.
Nu blijkt er toch een barstje te zitten in haar elleboog.
 
Mijn vrouw is zaterdag van de trap gedonderd en ze werd naar huis gestuurd onder het mom van, het is enkel een beetje gekneusd met wat blauwe plekken en schaafwonden.
Nu blijkt er toch een barstje te zitten in haar elleboog.
Beterschap voor haar!

. Huisartsen zorg is echt onder de maat imo. Heb het blindelingse vertrouwenlang daarin geleden al opgegeven nadat mn pa 2 weken volledig plat op de bank lag met extreme hoofdpijn en zichtverlies, de huisarts zei: kijk het even aan, wss migraine.
Na keer op keer bellen wilde hij nog niet aan huis komen( want het zou wel meevallen, komt vaker voor) tot we hem uiteindelijk met spoed moesten laten afvoeren en er een hersentumor ter grote van een pruim zat👎.
 
Beterschap voor haar!

. Huisartsen zorg is echt onder de maat imo. Heb het blindelingse vertrouwenlang daarin geleden al opgegeven nadat mn pa 2 weken volledig plat op de bank lag met extreme hoofdpijn en zichtverlies, de huisarts zei: kijk het even aan, wss migraine.
Na keer op keer bellen wilde hij nog niet aan huis komen( want het zou wel meevallen, komt vaker voor) tot we hem uiteindelijk met spoed moesten laten afvoeren en er een hersentumor ter grote van een pruim zat👎.
Dank je!
Ah, naar dat zoiets kan gebeuren man!
Van haar hadden ze ook foto's gemaakt maar achteraf niet goed geanalyseerd.
 
Back
Naar boven