Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Mijn vrouw is zaterdag van de trap gedonderd en ze werd naar huis gestuurd onder het mom van, het is enkel een beetje gekneusd met wat blauwe plekken en schaafwonden.
    Nu blijkt er toch een barstje te zitten in haar elleboog.
    Sterkte
     
    Tja, wat is dan de oplossing..
    Ik denk dat elke dag van 8 tot 10 werken meer schade opricht dan de zak chips en chocola zo nu en dan die ik wat regelmatiger eet dan normaal. Verder gewoon een gezond ontbijt/lunch/diner, alleen veel snacks. Kan de kcal ook wel hebben met een verbruik van 4500-5000/dag.
     
    Ik denk dat elke dag van 8 tot 10 werken meer schade opricht dan de zak chips en chocola zo nu en dan die ik wat regelmatiger eet dan normaal. Verder gewoon een gezond ontbijt/lunch/diner, alleen veel snacks. Kan de kcal ook wel hebben met een verbruik van 4500-5000/dag.
    Ik had je nog zo gezegd dat klussen kut is voor lichaam en geest.
     
    Ik denk dat elke dag van 8 tot 10 werken meer schade opricht dan de zak chips en chocola zo nu en dan die ik wat regelmatiger eet dan normaal. Verder gewoon een gezond ontbijt/lunch/diner, alleen veel snacks. Kan de kcal ook wel hebben met een verbruik van 4500-5000/dag.
    Dat was ook niet mijn punt, was meer om jezelf op de eerste plaatst weer te zetten. Pak je rust, scherp je planning aan.
    Maar waarschijnlijk is dat nu even tijdelijk doordat je je verbouwing erbij hebt?
     
    Dat was ook niet mijn punt, was meer om jezelf op de eerste plaatst weer te zetten. Pak je rust, scherp je planning aan.
    Maar waarschijnlijk is dat nu even tijdelijk doordat je je verbouwing erbij hebt?
    Is idd i.v.m. de verbouwing. We pakten eerst wel onze rust zo nu en dan, maar we hebben nog maar 3 weken voor de deadline nu. Dus we zijn al een tijdje extra bezig door elke avond door te werken om de puntjes op de i te zetten. Het is het minst zware werk, maar voelt wel als het meest zware werk.

    Hierna gaan we wel volop genieten. Dag minder werken, geen grote renovaties meer die we zelf doen, nog een paar dingen die we laten doen en kleine klusjes. En geen bruiloft meer om te plannen en regelen. :o
    Ik had je nog zo gezegd dat klussen kut is voor lichaam en geest.
    Op zich was het best goed te doen, tot je er al bijna een half jaar mee bezig bent.. :roflol:
     
    Sinds gister mijn buurt geen internet.
    KPN geeft aan dat ze het de 30e gaan oplossen… lol..
    Eventueel kpn contacten als je bij hun ook een telefoon abbonement hebt. Kunnen ze je telefoonbundel verhogen om je tegemoet te komen mocht je geen onbeperkt hebben.
     
    Geitenneukende kutkinderen gooien weer troep waaronder bananenschillen op de auto's voor de flat. Lekker je troep vanaf de gallerij op andermans eigendom gooien.

    Eens ff aanbellen.
     
    Vit c en zink jonguh
    C3EC834E-8746-4D1E-884E-2510460757DC.jpeg



    Slik genoeg 😂
     
    Back
    Naar boven