AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (17 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Zo'n wielrenner in zo'n te strakke broek die geïrriteerd doet omdat hij denkt dat hij 3 meter breed is,vervolgens als je ready to rumble af stapt fietst de clown natuurlijk weer snel door ...helden
     
    Irritant, dat automatisch draaien van het forum. Waar kan ik het uitzetten?
     
    Irritant, dat automatisch draaien van het forum. Waar kan ik het uitzetten?
    Telefooninstellingen. Wat voor telefoon heb je?
    IMG_20230521_133807.jpg
     
    Op t moment van schrijven zit ik in het Ahoy in Rotterdam. Een comedy optreden van Jim Jefferies.

    Het is woke. Fucking lame. Fuck Jim Jefferies.
    Huh, een van mijn favo komieken. Als hij al woke is...
     
    Zonet terug van de Basic fit. In mijn hele leven heb ik nog nooit zo'n volle club gezien. Ik kreeg bijna claustrofobie.

    Alle, maar dan ook alle machines, benches,.... waren bezet.
    Toen ik begon te benchen was er een groepje, 5 jonge kerels van een jaar of 23.....die constant aan het trekken en sleuren waren. Een robbertje vechten voor de lol tussen de sets in... een paar keer viel er een idioot bijna op mij of tegen de barbell.
    Heb m'n ogen gesloten en gewoon m'n ding gedaan. Ik dacht....als er eentje op mij valt....dan zal dat geen leuke avond voor hem worden....

    Echt klote....te weinig schijven.....te veel machines op een te kleine oppervlakte....te veel volk.
    Note to self: niet meer gaan trainen op een maandagavond.....
     
    Kreeg een mailtje van een collega van het 5de leerjaar: ' ik heb gezien dat de kinderen de oefeningen hebben gemaakt zonder de procentstrook....ze moeten dit echter met de procentstrook kunnen. Dus morgen hen dit toch aanleren".

    Neen juf....u bent fout! De leerplannen spreken over :" ....aan de hand van een procentstrook of een verhoudingstabel".


    In haar klas geef ik iedere week 2 keer les wiskunde, aan de zwakste kinderen. Echter blijkt nu dat deze kinderen voor beginnen te lopen op de rest van de klas omdat deze juffen niet weten dat je " hulpmiddelen moet negeren als deze de oefening net moeilijker maken. De leerkracht moet andere methodes toepassen. Het eindresultaat telt, niet de methode....als het gaat om kinderen met een verlengde instructie".

    Die juf wil dus dat ik deze leerlingen leer werken met een hulpmiddel die het voor alle kinderen moeilijker maakt.

    Ze is ergotherapeute.... ze staat al een paar jaar voor de klas....maar op didactisch vlak is het een ramp. Ze krijgt het niet uitgelegd, ze kent geen differentiatie....ze weet niet hoe ze leerplandoelen moet nastreven....welke ze moet behalen en welke niet.... de klasresultaten zijn rampzalig. De kinderen die ik in haar klas les geef zijn van 3 op 10 naar 8, 7 op 10 gemiddeld gegaan '( op basis van 4 grote toetsen). De rest van de klas heeft een gemiddelde van 5, 4....

    Rampzalig!

    En dan moet IK...ik de door mij begeleide kinderen haar methodes aanleren die niet werken?


    Zo vermoeiend om met incompetente mensen te werken.
     
    Jij maakt jezelf het leven wel heel lastig
     
    Kun je even de naam van de school vermelden, dan weten alle papa's en mama's op dit forum gelijk waar ze hun kids niet heen moeten sturen?
    Waarom zou je je kinderen niet naar die school willen sturen? :thinking:
     
    Kreeg een mailtje van een collega van het 5de leerjaar: ' ik heb gezien dat de kinderen de oefeningen hebben gemaakt zonder de procentstrook....ze moeten dit echter met de procentstrook kunnen. Dus morgen hen dit toch aanleren".

    Neen juf....u bent fout! De leerplannen spreken over :" ....aan de hand van een procentstrook of een verhoudingstabel".


    In haar klas geef ik iedere week 2 keer les wiskunde, aan de zwakste kinderen. Echter blijkt nu dat deze kinderen voor beginnen te lopen op de rest van de klas omdat deze juffen niet weten dat je " hulpmiddelen moet negeren als deze de oefening net moeilijker maken. De leerkracht moet andere methodes toepassen. Het eindresultaat telt, niet de methode....als het gaat om kinderen met een verlengde instructie".

    Die juf wil dus dat ik deze leerlingen leer werken met een hulpmiddel die het voor alle kinderen moeilijker maakt.

    Ze is ergotherapeute.... ze staat al een paar jaar voor de klas....maar op didactisch vlak is het een ramp. Ze krijgt het niet uitgelegd, ze kent geen differentiatie....ze weet niet hoe ze leerplandoelen moet nastreven....welke ze moet behalen en welke niet.... de klasresultaten zijn rampzalig. De kinderen die ik in haar klas les geef zijn van 3 op 10 naar 8, 7 op 10 gemiddeld gegaan '( op basis van 4 grote toetsen). De rest van de klas heeft een gemiddelde van 5, 4....

    Rampzalig!

    En dan moet IK...ik de door mij begeleide kinderen haar methodes aanleren die niet werken?


    Zo vermoeiend om met incompetente mensen te werken.
    Je kan het ook gewoon niet doen. Maar misschien eerst het diplomatiek brengen? Kijken of je haar kan overtuigen op basis van de feiten.
     
    Word wakker na een uurtje slapen in de pauze.
    Rij naar de enigste Shell pomp in de buurt.
    Gooi mn truck vol met diesel met de slaap nog in mn ogen, hij was aardig leeg...

    Loop naar binnen en hou mn airmiles pas voor de scanner:

    "Meneer, wij zijn al een maand geen Shell pomp meer, maar Total energies"
    Dus dat werd niet afrekenen met de shell card maar met de Regiobank kaart🤡

    Schade: 551,68€ 🫤

    Word gelukkig en uiteraard vergoed, maar was even vloeken😡
    20230523_132605.jpg
     
    Nieuwe basic fit op wandelafstand.
    Geen 24h open en zit nu al best crowded.

    Dat wordt verder trainen in de garage straks.
     
    Back
    Naar boven