MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • ben al beetje over mijn verdriet heen, ik heb spotnet al alleen daarmee opent hij niet alle bestanden, alsof er beschadigde bestanden zijn ofzo. ik download met grabit, dat ging eerst 800 kb s alleen nu dus 400.


    Anders toch na gaan denken over een payserver.. Kost 9 euro, kan je een maand lang downloaden. Haalde net 7.1mb/s :)
     
    2393648357.png


    i aint even mad

    reparatiekosten voor me galaxy s3 worden geschat op 150 fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    U mad?

    2393665227.png


    ---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 15:56 ----------




    Ik zou srs in een hoekje gaan zitten huilen.

    Met wat download je? Torrents?

    Zoja, probeer anders eens Spotnet. Kan je ook gebruiken van maken zonder een payserver.

    2393819925.png


    om te huilen
     
    Wat was er aan kapot?

    Cliffs

    Me oortjes waren halfstuk, dat je moet draaien aan de kabel om geluid uit allebei de oortjes te krijgen

    Wilde op de fiets draaien aan de kabel, kwam geen geluid uit rechteroortje. Had me mobiel al een beetje uit me broekzak gedaan zodat die kabel niet in die zak ging k*tten

    Oortjes braken af, die plug in van de oortjes bleef erin zitten

    thuis gekeken, probeerde ermee uit te halen dmv pincet > beschadigde al snel de binnenkant dus niet verder meegegaan

    Zit/zat dus het laatste stukje van die plug in in die mobiel, kan de mobiel thuis niet openmaken omdat ik het gereedschap er niet voor heb

    KPN gebeld, kwam een man de volgende dag

    Ik zei al dat je alleen de mob moet openmaken en die plug in moet verwijderen, maar die man lulde dat de software beschadigd kan zijn + dat er naar de rest wordt gekeken

    Galaxy mini als tijdelijke vervanging gekregen, k*tding
     
    2393825553.png


    Dacht dat het langzaam was
     
    Stom k*t IKEA bureau dat aan de ene kant los dondert als ik de andere kant vast probeer te slaan. Al dat k*t stof in dit k*t huis. K*t stof allergie, arrrrggggg
     
    Je weet toch dat zelfs een raketgeleerde die dingen niet eens in elkaar krijgt/snapt (:
     
    Hahaha volgens die speedtest kom ik aan 7.42mb, ik heb gewonnen :)
     
    Als je van een goede source downloadt dan kan je meer binnenhalen dan dat je de tijd hebt om te kijken per maand. :p

    http://www.speedtest.net/result/2393871896.png

    (snelheid zou nog wat omhoog kunnen, maar heb er als koppelstuk momenteel een oudere router tussen)

    Downloadde eerst altijd via eweka. Heb het afgelopen half jaar net zoveel films gekeken als voorheen in 2 weken. Misschien binnenkort maar weer eens wat gaan downloaden
     
    Downloadde eerst altijd via eweka. Heb het afgelopen half jaar net zoveel films gekeken als voorheen in 2 weken. Misschien binnenkort maar weer eens wat gaan downloaden

    Zat voorheen zelf ook bij Eweka, maar zit sinds ik glasvezel heb bij Supernews. Maar maak er nog maar minimaal gebruik van. Het meeste stream ik gewoon via XBMC. :D
     
    Cliffs

    Me oortjes waren halfstuk, dat je moet draaien aan de kabel om geluid uit allebei de oortjes te krijgen

    Wilde op de fiets draaien aan de kabel, kwam geen geluid uit rechteroortje. Had me mobiel al een beetje uit me broekzak gedaan zodat die kabel niet in die zak ging k*tten

    Oortjes braken af, die plug in van de oortjes bleef erin zitten

    thuis gekeken, probeerde ermee uit te halen dmv pincet > beschadigde al snel de binnenkant dus niet verder meegegaan

    Zit/zat dus het laatste stukje van die plug in in die mobiel, kan de mobiel thuis niet openmaken omdat ik het gereedschap er niet voor heb

    KPN gebeld, kwam een man de volgende dag

    Ik zei al dat je alleen de mob moet openmaken en die plug in moet verwijderen, maar die man lulde dat de software beschadigd kan zijn + dat er naar de rest wordt gekeken

    Galaxy mini als tijdelijke vervanging gekregen, k*tding

    pls respond
     

    Erg vervelend ja zo. Gebruik nooit oortjes gelukkig.
    Maar is het geen idee om hem zelf open te schroeven of vervalt de garantie dan?
     
    Back
    Naar boven