Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Het is HBO ja, maar ik bedoel gewoon die Python shell :)
    Ah ok, dacht al. Vind het altijd zo jammerlijk als ze hbo-studenten met een IDE laten beginnen zoals Netbeans of Eclipse. Alsof die studenten niet capabel genoeg zijn om zelf te compileren en met een kladblok-variant met syntax-highlighting te werk te gaan, zodat ze zelf moeten ondervinden hoe scoping, overerving, initiatie, etc. werkt.
     
    Ah ok, dacht al. Vind het altijd zo jammerlijk als ze hbo-studenten met een IDE laten beginnen zoals Netbeans of Eclipse. Alsof die studenten niet capabel genoeg zijn om zelf te compileren en met een kladblok-variant met syntax-highlighting te werk te gaan, zodat ze zelf moeten ondervinden hoe scoping, overerving, initiatie, etc. werkt.

    Zo heb ik C geleerd op m'n vorige opleiding:o
     
    Ja helemaal mee eens. Maar al zou je euthanasie zomaar kunnen plegen, dan moet je het alsnog eerst aan iemand vertellen en diegene zal je er eerst op wijzen dat er nog mogelijkheden zijn, die er in de ogen van de persoon in kwestie helemaal niet meer zijn. Dus ben bang dat dan alsnog iedereen het zelf op lost. dat oudere/zieke mensen soms moeilijk euthanasie kunnen plegen. Dat vind ik dan wel weer krom. Is er ook een reden dat het het meest in april gebeurt? Heb zelf namelijk 2 zelfmoorden meegemaakt toevallig alle 2 in de winter en 1 zelfs met kerst.

    Dat sowieso en al helemaal bij de meer impulsieve wens tot zelfmoord maar dan nog zou levensbeëindiging een groot recht moeten zijn.

    Mijn gedachte is dat men zich in de zomer moet bewijzen, uitbundig en vrolijk moet zijn terwijl er in de herfst/winter "ruimte" is voor depressie. In die zin zijn er misschien juist veel winter liefhebbers onder mensen met aanleg voor depressie. Maar ik geloof dat men ook wel denkt dat veel mensen met zelfmoordplannen gewoon geen energie hebben in de winter en zelfs geen puf om zelfmoord te plegen tot het lente wordt..

    Maar zelfmoord in je omgeving is echt verschrikkelijk. Als nabestaande ga je denken als ik dit had gezegd of gedaan. Dat blijft dus heel moeilijk, ook om te onderscheiden tussen geestesziekte (maar iemand die klaar is met leven is lang niet altijd geestesziek) , wens van de persoon en de omgeving maar de taboe op zelfdoding wegnemen is heel belangrijk.
     
    Echte mannen weigeren verdoving.

    Check, echte bikkels doen wortelkanaal bij een russische tandarts zonder verdoving...
    Oh been there done that, op 1e kerstdag ffs
     
    Waarom zit Halina Reijn eigenlijk bij College tour? :roflol:
    Interessante mensen op? Wat moet je aan haar vragen? Wat moeten we van haar leren?
     
    Check, echte bikkels doen wortelkanaal bij een russische tandarts zonder verdoving...
    Oh been there done that, op 1e kerstdag ffs

    Ik liep al te hyperventileren in de nacht van de pijn van wortelkanaal ontsteking :(

    ---------- Toegevoegd 5 September 2015 om 06:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst 4 September 2015 om 20:04 ----------

    11 jarige vermoord een 16 jarige
    ladbible gaat full retard over de headline.
    cue de ''this is why we need guns'' muritard.

    https://www.facebook.com/LADbible/posts/2411627865551056?comment_id=2412085428838633&notif_t=like
     
    Heb gister een straatverbod gehad? wtf ?
     
    Weer 2 schuin afgesleten voorbanden :mad::mad:
     
    Back
    Naar boven