AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Net weer aan het bulken, vriendin vindt nu al dat ik een opgeblazen kop krijg:( rip
 
Knie kei hard gestoten tijdens het afdalen bij de klimwand. Niet erg prettig en wilde zo nog krachttrainen..
 
pfft, gisteren

>druk op het werk
>lekker relaxen door te gaan sporten na het werk
>paar kerels zitten muziek te luisteren met mobiel, beetje rare muziek maar heb toch koptelefoon op
>compleet andere kerel loopt naar kleedkamer en komt terug met een of andere muziekinstallatie. Begint ook met muziek te luisteren op windkracht 10, mensen beginnen te klagen :cool:
>baliemedewerker komt langs en vraagt of muziek uit kan
>kerel begint em te spacen en zegt iets in de trant van dat hij al gemeld had dat er muziek werd gespeeld, maar daar deden ze niks aan, dan moet het maar op deze manier ;)
>muziek uit, drama over, lekker rustig doorsporten :p

>Squat rack vol met gewicht
>Bench press vol met gewicht
>Smith machine vol met gewicht
>Stangen op de grond vol met gewicht
>Dumbells overal op de grond
>twee jongens midden in de zaal deadliften, wel 140 kilo puhpuh, maar vertikken het om het op te ruimen
>andere kerel in squatrack 180 kilo squatten, maar is halfuur bezig, ruimt gelukkig wel weer op
>zelfde twee kerels lopen te klagen over die vent die aan het squatten is, omdat ze willen curlen in het squat rack ???
>redelijk druk en dan nog mensen aan het supersetten...

tl:dr

Fit for free Lelystad, echt kut mentaliteit bij krachttraining gedeelte

of ik ben gewoon een zeikerd hé ;)

heb het even voor je samengevat

Jij bent wel een snelle jongen
 
pfft, gisteren

Fit for free lelystad, echt kut mentaliteit bij krachttraining gedeelte

of ik ben gewoon een zeikerd hé ;)

heb het even voor je samengevat
 
Jeuk aan je anjer terwijl je aan het autorijden bent. Man man man..
 
60 euro verloren met een four of a kind azen vs een straight flush, hoe fucking lucky ben je :mad:
 
a8bac21159b542a0e49ddc7f735aed2e34535b5e3934db6b979632faf04be529.jpg

:grumble:
 
dat is echt een op 1 miljoen ofzo :roflol:
 
Ja, ik vond het zelf ook wel lelijk. Ben ook gelijk chagrijnig, zit al opgesloten omdat het kutweer is en er hier een paar Polen rondlopen :(
 
ik heb ooit met een straight flush verloren:(

andere had een hogere straight flush:mad:
2-6 vs 4-8
 
Back
Naar boven