AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

Nog steeds aan het werk... 7 uuur vanmorgen begonnen. crunchtime, joepie. met exact 0% overpay.

duusss morgen middag donderdagmiddag en vrijdagmiddag lekker vrij
 
313_D8_AAF_5_C96_460_C_A157_54370_E77_BD0_F.png


:( rip 260 euro
 
Nail chicca werd mad door pica op DBB, kickt zo box in......terwijl popo net langsrijdt, via busbaan en fietspad gevlucht........chicca nu weer ok en zitten bij haar pa lekker te zuipen........

Zit ik in de buurt???

Nee denk dat ze spontaan zelfmoord gepleegd hebben door muziek van chick :trollface:
 
:roflol: wat flauw, iedereen moet zichzelf kunnen zijn, ook hier.. juist hier! :mad:
 
:roflol: wat flauw, iedereen moet zichzelf kunnen zijn, ook hier.. juist hier! :mad:

Sinds ik niet meer met minderjarigen omga is mijn leven saai :sad:

Alhoewel gister nog lopen blowen met een 17 jarige maar kan niet echt een vriendin van me noemen want normaal is ze pauper irritant. Was met vrienden van me mee :o
 
Kleine meisjes worden groot denk ik..
 
Nog steeds aan het werk... 7 uuur vanmorgen begonnen. crunchtime, joepie. met exact 0% overpay.

duusss morgen middag donderdagmiddag en vrijdagmiddag lekker vrij
Eindelijk klaar tering. 36 uur bijna non stop proggen en bouwen. Slagroom hersenen bzzt
 
Schoonmaakster die schijnbaar nu ook alles strijkt, terwijl ze niet eens goed schoon maakt. :o

Snap wel waarom mijn ma 3x per dag een paar bordjes in vaatwasser flikkert en m dan aan zet, is t net alsof ze nog wat doet :roflol:
 
Schoonmaakster die schijnbaar nu ook alles strijkt, terwijl ze niet eens goed schoon maakt. :o

Snap wel waarom mijn ma 3x per dag een paar bordjes in vaatwasser flikkert en m dan aan zet, is t net alsof ze nog wat doet :roflol:
De echte vraag is, is ze doenbaar? ( de schoonmaakster )
 
Back
Naar boven