XXL Nutrition

Wat helpt tegen acne

Bezoekers in dit topic

diablo1992

Novice
Lid geworden
25 aug 2021
Berichten
5
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
14%
Zoals in de toppic al staat wat helpt goed tegen acne en gyno tijden een kuur?
 
Ik zou roa voorlopig nog even ontwijken. En dat als laatste optie overlaten
 
Ik zou roa voorlopig nog even ontwijken. En dat als laatste optie overlaten
Nuken die handel.

Maar nee zou idd eerst kijken naar de natuurlijke middelen of peelings etc.
 
Stoppen met kuren.
 
Benzyl peroxide werkt erg goed, maar dit zou ik enkel op de ergste plekken smeren.

Glycolzuur werkt heel goed om de huid "dun" te houden (daardoor verstopt het minder snel). In de percentage 7-15%. Dit kun je elke dag 1 x per dag smeren. Dit in combinatie met salicylzuur (minimaal 2%). Salicylzuur werkt ook nog onstekingsremmend.

Het zal nooit zo goed werken als isotretinoine, maar dit zou ik pas gaan gebruiken als je cystische acne krijgt.
 
Zink (40 mg/dag)
Biergist
Scrubben
Benzoyl peroxide, maar houd rekening met witte vlekken op kleding, beddengoed en handdoeken die er niet meer uitgaan.

Bij hevige acne naar de dermatoloog gaan en roaccutane (isotretinoïne) overwegen.
 
Mest, ik weet dat het gek klinkt maar ga het weiland op en smeer wat op je gezicht, trekt daarna weg.
 
Zink (40 mg/dag)
Biergist
Scrubben
Benzoyl peroxide, maar houd rekening met witte vlekken op kleding, beddengoed en handdoeken die er niet meer uitgaan.

Bij hevige acne naar de dermatoloog gaan en roaccutane (isotretinoïne) overwegen.

biergist mee begonnen tijdje terug. helpt wel als je milde acne heb..
 
Mest, ik weet dat het gek klinkt maar ga het weiland op en smeer wat op je gezicht, trekt daarna weg.
Wel een paar andere mogelijke ziektes in de plaats, maarja je acné is natuurlijk wel weg? :p
 
Back
Naar boven