MuscleMeat

wat het beste te stacken met sustanon? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

builder

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 sep 2003
Berichten
446
Waardering
0
hallo mensen

welke as kun je het beste combineren met sustanon?
heb hiervoor twee keer gekuurd.een keer met dianabol en een keer deca/dianabol.
wil voor de volgende kuur sustanon zetten met nog een inject erbij.
zit te denken aan primobolan maar daar schijn je veel van te moeten nemen voordat je iets merkt. is sus met primo een goede combi of kan ik beter voor een ander middel gaan?

alvast bedankt.
 
sustanon kan met o.a. deca of dianabol of zelfs combi van die 3.
Zelf heb ik het ooit met stromba depot gedaan,ik hield daardoor minder vocht vast,maar is mischien voor elk persoon verschillend.
succes,laat anders na de adviezen die je krijgt ff weten wat het word.
 
yo builder, ik heb tegen alle reacties in pas gekuurd met primo en sustanon. heb dinsdag me laatste inject gezet:

mijk kuur was als volgt

week 1: 500mg sustanon als frontlaod
daarna elke 5de dag 250mg sus
week 1-7: 300mg primo
week 2-6: 25mg proviron
en dan de nakuur ........

dit was mijn eerste kuur, ben hier 7 kilo van bijgekomen en een hele hoop kracht.
ik raad je aan om elke 4de of 5de dag een sus te zetten en liefste de primo aan 400mg te zetten zodat je er nog meer profijt als ik uithaalt, als je nog iets wil weten over mijn ervaringen stuur je me maar een pm!

greetz
 
Hallo, ik heb een kuur gehad met sustanon en deca 250 sus 200 deca een maal per week .

Ben hier 10 kilo zwaarder van geworden en veel massa mee gepakt,en heb nog steeds alles vast weten te houden ,maar eet nog steeds veel.

Ik raad aan deca te gebruiken daar ga je echt goed op.met natuurlijk de juiste nakuur.
 
builder zei:
hallo mensen

welke as kun je het beste combineren met sustanon?
heb hiervoor twee keer gekuurd.een keer met dianabol en een keer deca/dianabol.
wil voor de volgende kuur sustanon zetten met nog een inject erbij.
zit te denken aan primobolan maar daar schijn je veel van te moeten nemen voordat je iets merkt. is sus met primo een goede combi of kan ik beter voor een ander middel gaan?

alvast bedankt.

Een zeer goede combi is sustanon met deca.
(zie topic van Milenista, pagina 3, reactie van Elmo):

Gr Suat
 
Prima kuurtje al was je denk ik beter gegaan op deca en Sus. 300 of 400 mg Primo maakt praktisch geen verschil. Dan kun je beter test enth. zetten en dan wat hoger dan nu de combi tests in Sus.

Maar hey, Rome werd niet in 1 dag gebouwd!

Greetz



bencher zei:
yo builder, ik heb tegen alle reacties in pas gekuurd met primo en sustanon. heb dinsdag me laatste inject gezet:

mijk kuur was als volgt

week 1: 500mg sustanon als frontlaod
daarna elke 5de dag 250mg sus
week 1-7: 300mg primo
week 2-6: 25mg proviron
en dan de nakuur ........

dit was mijn eerste kuur, ben hier 7 kilo van bijgekomen en een hele hoop kracht.
ik raad je aan om elke 4de of 5de dag een sus te zetten en liefste de primo aan 400mg te zetten zodat je er nog meer profijt als ik uithaalt, als je nog iets wil weten over mijn ervaringen stuur je me maar een pm!

greetz
 
weet nog niet wat t wordt. deca hoef ik eigenlijk niet meer want op m,n laatste kuurtje deca/dboll pakte ik maar 8 kilo waar ik 4 kilo van over heb gehouden. vind deca niet zo geweldig.
 
Dat is is me ook wat! Maar 4 kg erbij op je 21-ste! Dat haal je van je levensdagen nooit meer in....

Misschien kun je aangeven wat je gekuurd hebt, hoelang, dosering, nakuur etc.

Of was dat allemaal in orde nu deca bij jou de schuld krijgt?

Greetz




builder zei:
weet nog niet wat t wordt. deca hoef ik eigenlijk niet meer want op m,n laatste kuurtje deca/dboll pakte ik maar 8 kilo waar ik 4 kilo van over heb gehouden. vind deca niet zo geweldig.
 
kuurtje was
1-9 deca 200 mg per week
1-6 dianabol 30mg per dag
in week 4,5,6,7,8 zette ik 2 deca,s per week.

mischien dat de winst niet zo groot was komt mischien doordat ik een aantal maanden daarvoor al eens met dianabol had gekuurt.
 
Waarom gooi je dan niet de hele kuur om .

ik ga beginnen in januari met een kuur boldenone met test ethanaat (lange ester) .
dus kijk in verhouding pak je daar zon geschatte massa van 8 kilo van ligt er aan hoe je voeding ,rust .training etc.etc ,is.
wat je daar aan opbouwt zal je relatief weinig aan gaan verliezen niet zoals op de deca en ja heb je wel een goede nakkur gehad omdat ik toch vindt dat je veel verloren bent .

normaliter is deca toch kwalitatief. en moet je er zeker veel winst uit kunnen trekken mits je alles goed doet .

denk hier eens over na .succes kerel en hoor het wel ,the ossie.
 
Nakuur? Anti-oestrogeen?



builder zei:
kuurtje was
1-9 deca 200 mg per week
1-6 dianabol 30mg per dag
in week 4,5,6,7,8 zette ik 2 deca,s per week.

mischien dat de winst niet zo groot was komt mischien doordat ik een aantal maanden daarvoor al eens met dianabol had gekuurt.
 
nakuur 2 week 40mg nolva en daarna 2 week 20mg
 
Dat is al iets, wanneer was die nakuur, welke week?


builder zei:
nakuur 2 week 40mg nolva en daarna 2 week 20mg
 
een week na de laatste deca te hebben gezet ben ik begonnen met de nakuur.
 
builder zei:
een week na de laatste deca te hebben gezet ben ik begonnen met de nakuur.
wat is de halfwaarde van deca mijn vriend?:D

Kort gezegt:je hebt een nakuur gedaan maar toen zat er nog teveel deca in je bloed!
 
builder zei:
hallo mensen

welke as kun je het beste combineren met sustanon?
heb hiervoor twee keer gekuurd.een keer met dianabol en een keer deca/dianabol.
wil voor de volgende kuur sustanon zetten met nog een inject erbij.
zit te denken aan primobolan maar daar schijn je veel van te moeten nemen voordat je iets merkt. is sus met primo een goede combi of kan ik beter voor een ander middel gaan?

alvast bedankt.
hangtt af van wat je van volg kuur verwacht
sust gaat natuurlijk voor massa goed samen met deca, eq, primo, tren
 
Waarom trouwens perse Sust.?
 
MrJ zei:
Waarom trouwens perse Sust.?
idd ik zelf zou voor Test-Enanthaat gaan in combie met deca of EQ
 
ScHrOeFjE zei:
idd ik zelf zou voor Test-Enanthaat gaan in combie met deca of EQ

Yep. Dit zal veel vlakkere spiegels tot gevolg hebben wat gunstig is voor de groei en side effects kan reduceren. :)
 
test enthaat zat ik ook al aan te denken. maar sustanon is naar weten sterker dan test enthaat. zie dat ik t het t beste kan stacken met deca of bold. deca heb ik net gehad en bold duurt toch heel lang voor t aanslaat. zou je test ook kunnen stacken met primo? of ga hier teveel vocht van vasthouden?
 
Back
Naar boven