XXL Nutrition

Wat hierna? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

shiva

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
29 dec 2002
Berichten
20
Waardering
0
hey......k heb tijdje geleden voor t eerst een weight gainer van g force gekocht....maar die is bijna op..wat raden jullie me hierna aan??k had al een andere topic geopent op sterioden...maaar daar hadden ze me nix aangeraden te gebruiken.....van aas......k weeg 66 ben 17 k hoop graag wat groter te zijn voor de zomer.....train al jaartje zo...met me trainingsschema is t wel ok..alleen me voedingsschema is nog beeje......:( .maarja daar word aan gewerkt......
 
Genoeg eiwitten en vetten(EFA's) eten en de rest aanvullen met koolhydraten zodat je genoeg cal. binnenkrijgt. Heb je moeite met 'veel' eten? Zo niet, dan heb je ook geen WG nodig.
 
Vreet je gewoon helemaal te barsten aan goeie voeding. Op jou leeftijd moet je idd zeker niet aan AS denken, dat helpt je alleen de verdommenis in. ETEN, ETEN, ETEN...
 
I agree!!!!!
 
1

weeg 66 ben 17 k hoop graag wat groter te zijn voor de zomer.....

Je bent nog flink bezig om in de lengte te groeien, dus verwacht niet dat je van de zomer veel gespiereder bent als nu! AS (anabolen Steroiden) zijn geen optie denk ik, train eerst maar een 8jaar naturel!

Als je toch lekker wilt groeien, raad ik je aan (iedereen trouwens) om gewoon lekker eiwitten te verschalken en ook veel Amino's te nemen!

Succes!
 
Back
Naar boven