Fitness Seller

Wat/hoe gebruiken? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tokkel

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
30 jun 2003
Berichten
594
Waardering
0
1:Heb nu redelijk veel gelezen over whey-eiwitten enz
maar welke kan ik dan het beste nemen?(welke raden jullie me aan qwa smaak) ik heb gekeken in zo'n topic waar ze vragen waar jij de whey op uitkiest maar staat niet bij waar je het kan kopen.

Dus lieft site waar ik het kan bestellen(als dat mag)

2:zelfde idee met creatine(moet je dat in kuren gebruiken of gewoon doorgebruiken?)

3:En stackers
Ik heb beetje rond zitten kijken maar ik snap er niet echt veel van
de 1 zegt 3 per dan(8erop doosje max1 per dag) 2 maanden wel 1 maand rust 2 maanden wel 1 maand rust(en dan 2 per dag slikken is dat goed?)
stackers 2 zijn toch het best of niet?
Wat word bedoeld met massa verlies? je krijgt toch juist meer massa omdat je meer/langer kan traienen?

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
tokkel zei:
1:Heb nu redelijk veel gelezen over whey-eiwitten enz
maar welke kan ik dan het beste nemen?(welke raden jullie me aan qwa smaak) ik heb gekeken in zo'n topic waar ze vragen waar jij de whey op uitkiest maar staat niet bij waar je het kan kopen.

Dus lieft site waar ik het kan bestellen(als dat mag)

2:zelfde idee met creatine(moet je dat in kuren gebruiken of gewoon doorgebruiken?)

3:En stackers
Ik heb beetje rond zitten kijken maar ik snap er niet echt veel van
de 1 zegt 3 per dan(8erop doosje max1 per dag) 2 maanden wel 1 maand rust 2 maanden wel 1 maand rust(en dan 2 per dag slikken is dat goed?)
stackers 2 zijn toch het best of niet?
Wat word bedoeld met massa verlies? je krijgt toch juist meer massa omdat je meer/langer kan traienen?

Alvast bedankt!

1. Kun je het hele jaar door gebruiken.
http://www.bodyenfitshop.nl/index.php?tab=&inc=inf&id=475

2. recentelijk onderzoek zegt dat je gewoon door kunt gebruiken.
Maar ik zou het toch in kuren doen, 1 maand on 1 maand off.

3. Waarvoor wil je het gebruiken, voor extra power tijdens de training?
Dan zou ik het niet doen, enkel als extratje in de rug in de laatste cut weken. 2 p/d is goed!

Massa verlies: Het is voor mensen die af willen vallen, die mensen zitten dus ook laag in hum calorien. ALs je te snel afvalt gaat ook veel spiermassa weg, wat niet nodig hoeft te zijn. En meer/langer is niet beter. Max 1 uur, en het aantal setjes...kwaliteit boven kwantiteit
 
Zoals al gezegd max 1u per keer trainen en van die stackers afblijven als totale beginner aangezien dat gevaarlijk kan zijn mits fout gebruik
 
Ik gebruik stackers ook wel eens voor de lol of met uitgaan(en varianten)
Weet niet of het iets uitmaakt, maar weet wat er met je gebeurd! als je die dingen gebruikt
Overtraining?

Hoeveel whey en creatine moet ik gebruiken?
(en wanneer)
 
na het opstaan whey, 25-40 gram
na het trainen met dextrose, 25-40 gram

creatine idem, lichaamsgewicht * 0,03. Dat maal 2,5 of 3 doen.

Overtraining wil zeggen dat je je spieren traint zonder dat ze hersteld zijn.

Als je 1 keer per een spiergroep traint is dat geen overtraining, maakt niet uit of je stacks gebruikt of niet.
 
oke! bedankt
70*0.03=2.1*33=6.3 gram toch?

En kunnen jullie me zeggen welke creatine en dextrose ik het best kan bestellen?

Waarom mag ik dan geen stacks gebruiken?
 
De link naar dextrose doet het niet...
Dextrose zit in whey?(weet ik niet hoor maand geleden had ik er nog nooit van gehoord :D)


Hoeveel whey moet ik gebruiken per dag?
 
Laatst bewerkt:
tokkel zei:
De link naar dextrose doet het niet...
Dextrose zit in whey?(weet ik niet hoor maand geleden had ik er nog nooit van gehoord :D)


Hoeveel whey moet ik gebruiken per dag?
nee dextrose is een apart supplement die je bij elke reform winkel kan kopen..het is gewoon druivensuiker in feite..

dextrose alleen na training..
 
Etos verkoop ook dextrose in pakken van 400 gram van Dextro Energy.
 
Hoeveel moet ik van die whey en dextrose gebruiken?
 
Whey, zie eerder, dextros 0,8 gram per kg VVM.
 
tokkel zei:
Hoeveel moet ik van die whey en dextrose gebruiken?

zou gaan voor een weishake (dus geen casseine) als je dat puur om snelle opname te doen is. (ideaal na de training zodat je spieren gelijk hun wei binnenkrijgen om te hertsllen en te groeien. neem dit dan wel met dextrose (druivensuiker ) zodat je spieren daar de benodigde enrgie vandaan halen om de lege batterij van na t trainen weer op te kunnen laden. neem je geen dextrose (beste koolhydraat na de training ook vanwege de snelle opname) dan zal een groot gedeelte van je eiwitten verbruikt worden voor glucose om je enrgievoorraden bij te vullen.

dosis is per merk verschillend. ik zou 40 gram aanhouden icm 1 gram per kilo lichaamsgewicht dextrose. meesten houden een verhouding van 1 wei:2 dextrose aan.

creatine is dus zoals je al had gelezen kort gezegd om meer energie en mer rkacht te kunnen genereren tijdens je training. aangezien jij net begint en nog geen echt voeidnghsschema heb geprobeerd raad ik je aan dit no niet te gebruiken..

stackers is ook hulpmiddel (een supplement, t woord zegt t al) om te helpen met droger worden. ook hier geld: eerst een go3d dieet alvorens eraan te beginnne.

de enige sups die ik aanraad om te nemen zelfs als j begint is een weipoeder voor na t trainen en eventueel gelijk bij t opstaan.

verder dus gewoon goed en bewust eten en dan kan je optimaal gebruik maken van de rest van de supps
 
Chief zei:
Whey, zie eerder, dextros 0,8 gram per kg VVM.

1 gram per VVM

0,8 gram per lichaamsgewicht, mits vet% niet te hoog is.
 
Thnx voor de correctie. Sorry voor de verkeerde info.
 
*na het opstaan whey, 40 gram daarna niet meer? (dus 1x per dag?)

*dextrose 70*0.8=56gram na training
(en als ik een dag rust heb?)
 
Na de training de dextrose met whey mengen, dus 2x per dag whey.
 
oke, bedankt voor mij is alles heel duidelijk
Goede hulp jongens! bedankt!
 
Back
Naar boven