AndroidHealthClinic

Wat ik mij afvroeg...

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha bitchfight tussen Yff en Ms. Kuipers:D

:tomato::splat::windup::slap::hamer::whip::shoot::angstig:





:finger:
 
Dat was m'n achternaam, lul!:o
 
Goed topic. :)
 
Momenteel bekijken: 6 (6 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
Emile, happymar, luuc, Mikki, Muuske1987, Yff

Wie plaatst de eerste post....
 
Jonko......jammer geen succes.
 
Dat was m'n achternaam, lul!:o

Die kende toch al iedereen dus waar maak jij je nu in vredesnaam zo druk om?En daarbij wat ben jij voor een asociaal iemand om hier in een relatie te gaan stoken :mad:

Geloof me mevrouw Kuipers, dat vindt Muus niet zo leuk.

En als ik ook maar ergens hier bij iemand traantjes zie rollen omdat jij denkt iedereen hier naar jou hand te kunnen zetten, rolt er toch heel wat anders Mevrouwtje Kuipers! :cool:

Muus heeft op dit moment al koorts en van dit soort topics gaat mijn bloed alleen maar harder koken :mad:

Ook al bestaat er niet echt een relatie, je weet verdomde goed wat er wél nog speelt, en daar maakt mevrouw toch maar al te graag gebruik van!!
Ga eens nadenken.....
 
iets wat dieper gaat dan een vriendschap.. wat de kenmerken heeft van een relatie.. maar niet zo word genoemd..

lullig he, als je niet alles weet
 
Sorry maar RvR heeft me er niets over verteld, ik weet van niks.
 
trouwens.. je hebt happymar, muuske en mij tegen je.. toppie meid.. ga zo door :)
 
Kalverliefdes.
 
Sorry maar RvR heeft me er niets over verteld, ik weet van niks.

Dan moet je al helemaal je mond houden en niet doen alsof je alles weet!
Meid wordt eens wakker!!!!
 
Denk je dat het me ook maar iets kan schelen als 3 vrouwen op een forum tegen mij zijn? Dan zou ik wel heel zielig zijn.

Alleen mensen waar ik iets om geef kunnen me boeien.
 
Denk je dat het me ook maar iets kan schelen als 3 vrouwen op een forum tegen mij zijn? Dan zou ik wel heel zielig zijn.

Alleen mensen waar ik iets om geef kunnen me boeien.

Zoals al die tig gozers op msn van DBB die foto's van je naakte reet hebben enzo?
Want dát boeit je wel.. dus logischerwijs geef je dan ook om ze..
 
haha, vrouwen kunnen nogal bitchen :roflol:
 
Denk je dat het me ook maar iets kan schelen als 3 vrouwen op een forum tegen mij zijn? Dan zou ik wel heel zielig zijn.

Alleen mensen waar ik iets om geef kunnen me boeien.

Nee idd, dat boeit jou niets nee, maar je bent zo'n laffe teef dat je niet eens in de gaten hebt dat mensen hier wel gevoelens hebben en dat jij daar mee speelt.
En je vindt het nog leuk ook.
Meid ga een leven zoeken daar in het stadskanaal want hier hoor je niet thuis!!!
 
Take it easy, have a cucumber :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven