Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij was niet tegen allochtonen. Hij was tegen allochtonen die zich onttrokken aan maatschappelijke verplichtingen. Net zoals hij kritiek had op Nederlandse Tokkie- mensen die zich onttrekken aan werk en aanverwante zaken.
Nou mag je dat wel van Tokkies zeggen maar als je precies hetzelfde zegt over allochtonen dan ben je natuurlijk een discrimenerende kloothommel.![]()
Het is allemaal zo gemeen.
Ik werd de laatste dagen weer van alle kanten getergd met Arabische muziek in tram trein en bus. MObieltjes verboden voor allochjes?![]()
die moslims en hun geloof....
de homo's zouden ze een keer anaal moeten ontmaagden
Tsja, zolang er nog zoveel mensen het geweldig vinden, die multiculturele samenleving, en hun ogen sluiten voor dit soort zaken, zul je moeten accepteren dat er een nieuwe generatie opgroeit die vindt dat homo's dood moeten en dat Nederland niet hun land is, dus dat ze ermee kunnen doen wat ze willen. De meest voorkomende naam in het geboorteregister van Amsterdam is Mohammed, you do the math...
Nergens over toch, hooguit de zoveelste thread van dezelfde strekking. Met 'The Usual Suspects'.
Krijg soms het idee dat ik in de film 'Groundhog Day' meespeel.
discussie?
dat zou mooi zijn. Alloch topics zijn een ventilatieplek voor in een bepaalde richting gekanaliseerde frustraties. De geschiedenis is doorspekt met meer van dergelijke op weinig meer dan onderbuikgevoelens gebaseerde overtuigingen. Weinig vernieuwend en weinig spectaculair. Hooguit is het spectaculair slecht onderbouwd.
ik had discussie ook al met schuine lettertype geschreven...![]()
Tsja, zolang er nog zoveel mensen het geweldig vinden, die multiculturele samenleving, en hun ogen sluiten voor dit soort zaken, zul je moeten accepteren dat er een nieuwe generatie opgroeit die vindt dat homo's dood moeten en dat Nederland niet hun land is, dus dat ze ermee kunnen doen wat ze willen. De meest voorkomende naam in het geboorteregister van Amsterdam is Mohammed, you do the math...
voor sommigen evidente aanwezige zaken blijken lang niet altijd zo direct duidelijk, ik denk ik licht het even toe
Er zijn altijd wel mensen die echt denken dat het om een discussie gaat![]()
discussie?
dat zou mooi zijn. Alloch topics zijn een ventilatieplek voor in een bepaalde richting gekanaliseerde frustraties. De geschiedenis is doorspekt met meer van dergelijke op weinig meer dan onderbuikgevoelens gebaseerde overtuigingen. Weinig vernieuwend en weinig spectaculair. Hooguit is het spectaculair slecht onderbouwd.
Waarom is dit iets van de mulitculti samenleving? Komt het niet voor in niet multi-culturele samenlevingen. Nederland is groot geworden door omgang met andere culturen, aanpassing etc etc. Zeggen dat we er van af moeten is zeggen dat de auto's ook maar allemaal het land uit moeten. Een mono-culturele samenleving bestaat sowieso al niet in Nederland, heeft nooit bestaan en zal dit ook nooit doen.
Dat er binnen die multi-culti samenleving aanwijsbare problemen bestaan, zal ik niet ontkennen, bepaalde overtuigingen zijn zeer gevaarlijk binnen een democratie, maar daar schaar ik overtuigingen van mensen als Wilders, een VB of een le Penn ook onder.
Dan moeten er een aantal hier toch bijzonder zwaar gefrustreerd zijn dan(+1 en rood voor EricR vanwege provocatie).
Ik heb me denk ik niet helemaal duidelijk uitgedrukt. Wat ik bedoel is dat er nog teveel mensen zijn die alles aan de multiculturele samenleving vergoelijken, en de scherpe kantjes bagatelliseren. De multiculturele samenleving is niks mis mee, zolang de negatieve kanten ervan worden benoemd en de vinger op de zere plek wordt gelegd. Dat gebeurt te weinig als je bedenkt hoeveel mensen met onhoudbare ideeën over bijvoorbeeld homo's er hier nu al rondlopen. En dat gaat nog meer worden.
Ik heb me denk ik niet helemaal duidelijk uitgedrukt. Wat ik bedoel is dat er nog teveel mensen zijn die alles aan de multiculturele samenleving vergoelijken, en de scherpe kantjes bagatelliseren. De multiculturele samenleving is niks mis mee, zolang de negatieve kanten ervan worden benoemd en de vinger op de zere plek wordt gelegd. Dat gebeurt te weinig als je bedenkt hoeveel mensen met onhoudbare ideeën over bijvoorbeeld homo's er hier nu al rondlopen. En dat gaat nog meer worden.
Maar goed, ben het eigenlijk wel met Socrates eens dat deze discussie eigenlijkweinig toevoegt aan alle andere 8358 topics hierover.![]()
Ken er zeer weinig die dat doen eigenlijk. Met bagataliseren is overigens weinig mis als dat een reactie is op overtrokken stellingen en generalisaties. Ik bagataliseer ook regelmatig als ik inga op belachelijke argumenten of generalisaties waar de honden geen brood van lusten.
Het probleem ontkennen is iets anders dan het probleem wel willen benoemen maar het niet zien als de grootste bedreiging van 'onze' cultuur. Ik geloof dat 'onze' cultuur wel iets sterker is en een zogenaamde Islamisering vrij snel kan afwenden. Zeker omdat de geledingen binnen die Islamiseerderders (is dat een woord?) toch niet gesloten zijn.
Redelijkheid zonder noemenswaardige zwakte zal eerder overwinnen dan de onredelijkheid met diverse zwaktes. Althans dat is mijn overtuiging. Ik denk dat de diverse Europese culturen sterk genoeg zijn om de 'aanvallen' van onredelijke subculturen af te slaan. Als we ons echt als makke lammetjes naar de slachtbank laten leiden kan je de vraag stellen of 'onze' cultuur wel de moeite waard is om te blijven voorbestaan.
Dat zal natuurlijk weer wel in alle toonaarden ontkent worden...![]()