XXL Nutrition

wat is beste nakuur voor M1-T ?

Bezoekers in dit topic

syko

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
6 mei 2005
Berichten
24
Waardering
0
Hoi,

Heb hier al verschillende mogelijkheden over gelezen maar wilde nu toch nog is ff de vraag stellen voor alle duidelijkheid.
Wordt ook vaak aangeraden een tribulis product te nemen na een kuur terwijl er andere weer zeggen van niet of een product als 6 oxo vernoemen of andere weer over nolva of dergelijke beginnen.
Daarom graag wat meer duidelijkheid gehad :D
 
Je moet Nolva gebruiken na een M1T kuur. M1T is een zware anabool en legt je eigen testosteron productie goed stil.

6Oxo is te licht om te gebruiken. Bij een prohormoon kuurtje zou het wel kunnen.

Tribulus is meer voor de geilheid waaraan het je waarschijnlijk wat zal ontbreken in de nakuur fase. Echt je eigen testosteron omhoog brengen daar zijn de meesten niet van overtuigd, maar in theorie zou het daar ook bij helpen.
 
Nolvadex IMO. Gewoon 3 weken, 40-30-20mg.
 
Thanx voor de reacties ;)
Nog ff één vraagje ,is het met M1-t aante raden nog produkten zoals insulin-k
van nutrabolics te nemen (dus r-ala) of bv nitrous van syntrax?
 
R-ala is toch een anti oxidant of niet. Volgens mij wordt het gebruikt net als NAC. Is wel okay om te nemen denk ik dan. Wordt net als o.a. Milk Thistle genomen om de slechte effecten op je lichaam te proberen te minimaliseren.

Nitrous is dat een NO supplement? Zou ik niet gebruiken tegelijk met je M1T maar een keer appart als je het wilt.
 
M1T is een prohormoon, in principe is 2 weken nolva of 2 weken clomid voldoende.
nolva: 40 -20 clomid 100 - 50
 
Back
Naar boven