AndroidHealthClinic

Wat is beste? Oral kuurtje en tegelijk supp stack of erna? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Conversion

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
11 mrt 2010
Berichten
811
Waardering
24
Lengte
1m93
Massa
91kg
Hallo,

Ik ben van plan om binnen 1-2 maanden te beginnen met een oral only kuurtje. Ik twijfel nog een beetje tussen Winstrol en Anavar.

Maar buiten dat, ik heb een leuk supplementen stack bij elkaar geraapt zijnde:
- Beta alanine
- Arginine
- Creatine (Welke weet ik nog niet)
- Citrulline

Hoe kan ik dit nu het beste doen? Eerst kuren en daarna de supp stack? Of tijdens de kuur al nemen?

Creatine zal ik sowieso tijdens de kuur pakken.

En welke oral raden jullie nu echt aan? (oral aub, ik weet dat jullie test aanraden).

Ik wil beetje kwalitatieve massa aanzetten en eventueel paar % lager in bodyvet.

bvd
 
goed op je voeding lettern. supps zullen niet veel doen in vergelijking tot aas.

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

en ik raad geen orals aan. als je dan echt wilt, neem dan gewoon een beginnerskuurtje test-e
 
Persoonlijk haat ik winstrol aangezien ik er pijn van krijg en anavar zal niet veel zoden aan de dijk zetten....tja

Je zal iig meer massa pakken met winstrol dan anavar
 
Als je echt orals wilt, winstrol good to go voor jou doelen.
 
Als je toch nog 1-2 maand wacht kun je misschien al beter preventief beginnen met wat glucosamine. Indien je winny neemt dan toch. Heb nooit last van pijnlijke gewrichten zo;)
 
Test E :)

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

Oraal is voor homo's... Echte mannen prikken in de billen :cool:
 
ik zou persoonlijk kiezen voor anavar met creatine monohydraat. anavar heeft een synergetische werking met creatine, wat er in de praktijk op neerkomt dat je lichaam meer creatine kan opnemen dan de normale 5g per dag. deze combo zal je sneller laten herstellen en een redelijke krachtboost geven (afhankelijk van de dosering anavar), en je zult er ook wat massa mee pakken.
 
ik zou persoonlijk kiezen voor anavar met creatine monohydraat. anavar heeft een synergetische werking met creatine, wat er in de praktijk op neerkomt dat je lichaam meer creatine kan opnemen dan de normale 5g per dag. deze combo zal je sneller laten herstellen en een redelijke krachtboost geven (afhankelijk van de dosering anavar), en je zult er ook wat massa mee pakken.

Ja anavar met creatine is de shit, werkt nog beter dan muscletech:windup:
 
no need for sarcasm...

anavar is geen wondermiddel, maar als je moet kiezen tussen anavar of winstrol dan zou ik anavar aanraden. natuurlijk pak je meer massa met een test e kuur, maar hij wil waarschijnlijk eerst even met een oral kuurtje kijken hoe hij daarop reageert.
 
Is Anavar nu echt zooo slecht??
Lees dat hier overal... heb met een eerste kuurtje winny-only toen 2-3 kilo gepakt
en 1 % lager in bf. (was 50mg / 6w) vond dat helemaal niet slecht voor oral en is trouwens gebleven.
Is Anavar niet vergelijkbaar dan qua gains op bvb 80mg/d ??
 
Anavar is geen slecht middel, maar je moet het hoog doseren voor een lange tijd en dat is slecht voor je lever dus niet waard.

Ik zou winny pakken en ik heb zelf ook een kuurtje winny gehad en ik zal er nooit spijt van hebben.
 
vergelijk supss en aas niet
+oraal is echt k*t als je iets doet doe het dan tegoei, prik,prik zeitem:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
bewaar de creatine voor een evt nakuur.
 
bewaar de creatine voor een evt nakuur.

tenzij ie anavar toch neemt, dan beter tijdens en na de kuur creatine. Creatine kan je trouwens altijd wel nemen eigenlijk
 
Ja jullie hebben me niet helemaal goed begrepen geloof ik. Ik weet ook dat ik supps niet kan vergelijken met AAS.

Wat ik wel wou doen is dat ik uitgezocht had dat de combinatie van die vier supps een goede combinatie is. Nu wou ik die tijdens de kuur doen om er het maximale uit te halen of na de kuur om zo eventueel terugval iets op te vangen en de gains beter vast te houden.

Ik denk toch dat winny it will be... Alleen ben ik toch wel huiverig voor haaruitval, ergste oral op dat gebied so they say...

Oh, en ff over het spuiten... Ik kan momenteel om niet nader te verklaren persoonlijke redenen geen spuiten zetten, dit komt nog wel in het najaar ofzo.
 
Laatst bewerkt:
winny only is prima te doen.Anavar is ook lekker. MAAR verwacht er gewoon niet teveel van.
 
Ja jullie hebben me niet helemaal goed begrepen geloof ik. Ik weet ook dat ik supps niet kan vergelijken met AAS.

Wat ik wel wou doen is dat ik uitgezocht had dat de combinatie van die vier supps een goede combinatie is. Nu wou ik die tijdens de kuur doen om er het maximale uit te halen of na de kuur om zo eventueel terugval iets op te vangen en de gains beter vast te houden.

Ik denk toch dat winny it will be... Alleen ben ik toch wel huiverig voor haaruitval, ergste oral op dat gebied so they say...

Oh, en ff over het spuiten... Ik kan momenteel om niet nader te verklaren persoonlijke redenen geen spuiten zetten, dit komt nog wel in het najaar ofzo.


sups kan je er altijd bijnemen natuurlijk. Alle beetjes helpen
 
Hoe groot zal de kans op meer haarverlies zijn? Ik had gelezen ergens op het forum dat het eigenlijk bijwerkingen zijn die maar zelden tot zeer zelden voorkomen.
 
Reken maar op wat meer haarverlies in week 2 tot 6 van je oral kuur...
Dit stopt wel na je kuur...
 
ik heb 2 keer winny gedaan en nog geen een keer haarverlies.
 
Back
Naar boven