MuscleMeat

wat is beter: thuis trainen of in een sportschool?

Bezoekers in dit topic

Anoniem_1990_1

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 jun 2006
Berichten
6.968
Waardering
1
ik vraag me af wat beter is: thuis trainen of in een sportschool
Zelf heb ik genoeg discipline om goed te trainen dus dat is geen probleem.
op mijn werk moet ik ook aardig wat werk verrichten, wat ook wel helpt:)
zelf train ik vooral met halters
 
sportschool ofc.
meer variateit, meer gewichten, meer te doen :)
 
Licht eraan hoeveel je in je thuis gym wilt spenderen.
 
sportschool veel beter, veel meer te doen,
heb je thuis bumbells van 25 tot 47.5?
daarom!
 
Niks is beter dan in een gym trainen.....geloof me maar.
 
In de gym trainen, absoluut. Ook al kost het 40 Euro per maand, als je thuis alles moet gaan aanschaffen ben je duurder uit. Een gym werkt motiverend; mensen om je heen, mensen die er verstand van hebben, als je geluk hebt goede begeleiding, lekker muziek, en natuurlijk het vrouwelijk schoon...
Reden te over om voor de gym te kiezen...
 
ik train al jaren thuis , was even een aanschaf maar daar pluk ik nu de vruchten van , ik train ook het liefste alleen , of soms met een maatje , voor het vrouwelijk schoon hoef ik het niet te doen want dat zie ik al genoeg via mijn werk
 
als ik thuis train, doe ik het vaak naakt, geeft een gevoel van vrijheid die je je in de gym niet kan permitteren.
 
groteman9 zei:
ik train al jaren thuis , was even een aanschaf maar daar pluk ik nu de vruchten van , ik train ook het liefste alleen , of soms met een maatje , voor het vrouwelijk schoon hoef ik het niet te doen want dat zie ik al genoeg via mijn werk


Vrouwelijk schoon kun je nooit genoeg zien...nadeel van de sportschool is wel dat er ook veel 'vrouwelijk lelijk' rondt loopt
 
Back
Naar boven