Fitness Seller

Wat is beter Trenbolone enanthate of Trenbolone acetate (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ccnp

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
12 nov 2002
Berichten
1.397
Waardering
2
Ik vraag mij af wat nou beter is, bij mijn laatste kuur heb ik Trenbolone acetate gebruikt en was er heel erg te vreden over, vooral de krachttoename is heel gaaf.

Maar zit er nou nog verschil tussen deze twee of is Trenbolone acetate gewoon beter dan Trenbolone enanthate.

Ik ben benieuwd naar jullie antwoord of ervaringen.
 
Navy zei:
het is gewoon allebei hetzelfde natuurlijk.
alleen het ester is anders.

Ja misschien een stomme vraag, maar zelf lijkt mij de sterkste van Trenbolone acetate toch beter of zie ik dit nu gewoon helemaal verkeerd :rolleyes:
 
Zolang ik hier niet met volle 100% zeker op kan antwoorden waag ik me er niet aan. :)
 
Als je zuiver chemisch gaat kijken naar de twee stoffen dan is trenbolon enanthaat iets zwaarder (400,6 gram/mol) dan trenbolon acetaat (330,42 gram/mol). Per gram komt dit erop neer dat je 20% meer trenbolon krijgt als je trenbolon acetaat gebruikt...
Verder verandert de ester in principe alleen de duur van de afgifte. Acetaat is snel en enanthaat is traag (zoals je natuurlijk al wist ;) ).

Succes
 
Wat is dan de vergelijking ACE-Enat
Dus effectief gezien. Hoeveel acetate MG injecties moet je EOD of ED nemen in vergelijking met enanthate?

Want bijv 2x 350 MG enanthate is denk ik dan niet het zelfde als 7x 100 MG Acetate.
Of weer wel?
 
Juist. IK doe nu 2x200mg enanthate in de week = totaal 400mg maar staat dat gelijk aan 100mg acetate eod?
 
Klopt. Voor dezelfde effectieve dosering zou je de voor enanthate dus een factor 1,2 of 1,25 X de dosering van de Ace moeten nemen. Dat is eerlijker.
Dan nog blijft het feit dat dat lange esters effectiever zijn bij een gelijke dosering.....




IKKE zei:
Wat is dan de vergelijking ACE-Enat
Dus effectief gezien. Hoeveel acetate MG injecties moet je EOD of ED nemen in vergelijking met enanthate?

Want bijv 2x 350 MG enanthate is denk ik dan niet het zelfde als 7x 100 MG Acetate.
Of weer wel?
 
Wel lekker makkelijk hoor, die enanthate: Effectiever in gebruik en 2 keer per week een shotje :D
 
Makkelijk inderdaad, toch ben ik wel benieuwd naar de labtesten van de tren enanthate want ik weet 100% zeker dat het niet voor die prijs gemaakt kan worden...

tren enanthate is 3 keer zo duur als acetate, als er dan nog 200 mg ipv 75 mg inzit betekend dit dat een flesje tren enanthate 8-9 keer zo duur moet zijn als een flesje tren acetate qua grondstoffen...

Ik heb pas één labtest gezien met tren enanthate van een UG lab en daar zat 75 mg/ml in (stond ook op het label als 75 mg/ml)..

grt. Rico
 
Als ik het geld ervoor had zou ik hele reeksen spullen van labs door tests heenjagen! :)

Puur uit interesse hoor, en op die manier kun je een mooi beeld geven aan anderen van de stand van zaken. Een betere informatiebron zou er niet zijn. Alleen is dat een proces dat zich elke maand herhaalt met nieuwe batches, en dat zou erg kostbaar worden.

Ik moet zeggen ik heb nu voor de eerste keer een Tren enanthate (MRP) en alle kenmerken van Tren zijn goed hard aanwezig (agressie zonder aanleiding van derden, slapeloosheid, enorm zweten) dus als ie echt zo ondergdoseerd zou zijn dan zou ik maar 150mg per week binnen krijgen en da's echt te weinig om wat te merken voor deze anabolenhaas :D
 
tren enantaat is prijstechnisch zo en zo erg interessant. als je voorheen wilde kuren met tren/test, was je door de korte esters vrij veel geld kwijt.

nu heb je genoeg voor twee vials voor 8 a 10 weken en net wat rico zegt het is maar iets duurder! erg interessant voor een eventuele massakuur als alternatief voor deca, maar ook voor de cut is het gewoon erg interessant.

ja die UG labs maken deze man erg blij :D
 
Latin spirit zei:
tren enantaat is prijstechnisch zo en zo erg interessant. als je voorheen wilde kuren met tren/test, was je door de korte esters vrij veel geld kwijt.

nu heb je genoeg voor twee vials voor 8 a 10 weken en net wat rico zegt het is maar iets duurder! erg interessant voor een eventuele massakuur als alternatief voor deca, maar ook voor de cut is het gewoon erg interessant.

ja die UG labs maken deze man erg blij :D

Ik geloof niet dat je helemaal hebt begrepen wat ik in mijn post hierboven heb beschreven bro....

grt. Rico
 
dutch windmill zei:
Ik geloof niet dat je helemaal hebt begrepen wat ik in mijn post hierboven heb beschreven bro....

grt. Rico

rico, inderdaad verkeert geinterpeteerd, ik vraag mij af hoe jij bij drie keer zo duur komt als acetaat? ik betaal net geen twee keer zoveel voor een vial enantaat als acetaat. lijkt mij prijstechnisch erg gunstig. maar inderdaad het is maar afwachten of daar de beloofde 200 mg/ml inzit
 
DBC01 zei:
Wel lekker makkelijk hoor, die enanthate: Effectiever in gebruik en 2 keer per week een shotje :D


En minder kans op het bekende tren-hoestje, die ik gelukkig nog niet meegemaakt heb. :D
 
'Trenhoestjes' komen wel meer vrij bij producten met een redelijk BA gehalte. Een miniscuul beetje in je bloedbaan en het feest kan beginnen. :D
 
ik zit nu zelf om 2x 200mg tren enanthaat per werk. heb eerder op tren acetate gezeten. ik merk enig verschil. met de tren acetate heb ik het gevoel dat het hormoon erg piekt de dag na de injectie. dan super veel irritatie, zweten en ander bijwerkingen. de 2-3 dagen na de inject is dat weer iets minder..

Met tren enanthaat heb ik deze bijwerkingen minder, uiteraard wel zweten en verhoogde irritatie en krachttoename. maar lijkt minder te pieken het hormoon in het bloed. merk een behoorlijke krachttoename en verharding van de spieren :D
 
hardgainers zei:
ik zit nu zelf om 2x 200mg tren enanthaat per werk. heb eerder op tren acetate gezeten. ik merk enig verschil. met de tren acetate heb ik het gevoel dat het hormoon erg piekt de dag na de injectie. dan super veel irritatie, zweten en ander bijwerkingen. de 2-3 dagen na de inject is dat weer iets minder..

Met tren enanthaat heb ik deze bijwerkingen minder, uiteraard wel zweten en verhoogde irritatie en krachttoename. maar lijkt minder te pieken het hormoon in het bloed. merk een behoorlijke krachttoename en verharding van de spieren :D

klinkt goed... :D

was zelf ook erg benieuwd wat nu beter zou zijn... eigenlijk hoort het vrijwel hetzelfde te zijn... maar ondanks dat er nu enathaat is zie je toch bijna iedereen voor acetaat kiezen...
 
dutch windmill zei:
Makkelijk inderdaad, toch ben ik wel benieuwd naar de labtesten van de tren enanthate want ik weet 100% zeker dat het niet voor die prijs gemaakt kan worden...

tren enanthate is 3 keer zo duur als acetate, als er dan nog 200 mg ipv 75 mg inzit betekend dit dat een flesje tren enanthate 8-9 keer zo duur moet zijn als een flesje tren acetate qua grondstoffen...
haal jij hex niet beetje door de war met enan ivt de prijs...
 
klaas zei:
haal jij hex niet beetje door de war met enan ivt de prijs...

Ik weet dat een kilo tren enanthate drie keer zo duur is als een kilo tren acetate..de grondstof dan..als je dan nog eens in plaats van 75 mg.ml er 200 mg/ml van maakt, dan kom ik dus op een basisprijs van 9 keer die van tren acetate per 10 ml flesje..

daarom ben ik erg benieuwd naar de labtesten van de hoog gedoseerde tren enanthate producten..

grt. Rico
 
eddycaminos zei:
maar ondanks dat er nu enathaat is zie je toch bijna iedereen voor acetaat kiezen...

komt omdat het oud en vertrouwd is he ;) meeste mensen wachten eerst tot anderen ervaringen hebben, zo zal het bij tbol ook gaan gok ik zo
 
Back
Naar boven