Fitness Seller

wat is dat met die amerikaanse jeugd?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

steve199

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
26 feb 2005
Berichten
1
Waardering
0
Ligt het aan mijn ogen of heeft de amerikaanse jeugd veel betere aanleg, veel betere training of uhmm veel meer steroids misschien. Hoewel de meeste een postuur hebben wat met serieus trainen vrij haalbaar is voor elke man. Verbaast ik me toch met name bij de MTV uitzendingen, waar jongens van amper 18 a 20 vaak al een zeer flinke schouder breedte hebben. Ben ik de enige die daar zo over denk??
 
Meer mensen dus ook meer mensen met talent/aanleg
 
bij die mtv programma's kiezen ze denk ik ook uit duizenden inzendingen. Ze kiezen de pretty mesoboys uit denk ik, die met zuipen en slecht eten er toch goed uitzien.
Verder zou ik het ook niet weten.
 
Ze vreten er ook veel meer vanaf hun jeugd.
 
Tractortje zei:
Meer mensen dus ook meer mensen met talent/aanleg

Ook idd, plus, zoals al vaker gezegd o.a. in de diverse topics over de testo boys docu zijn Amerikanen blijkbaar prestatiegerichter. Het doel heiligt alle middelen met als gevolg dat jonge jongens al vroeg (flink! check de cycles op US boards) met AS in de weer gaan.

Er staan daar idd jongens van 18/19 jaar met een spiermassa op junior podia waar men hier de B klasse senioren mee zou halen.
 
boogie zei:
bij die mtv programma's kiezen ze denk ik ook uit duizenden inzendingen. Ze kiezen de pretty mesoboys uit denk ik, die met zuipen en slecht eten er toch goed uitzien.
Verder zou ik het ook niet weten.
En jij hebt gelijk
 
ja maar die gasten die je op mtv ziet zijn nou niet bepaald bodybuilders. Vaak redelijk massief bovenlichaam, ach je kent het wel...kijk maar eens the RealWorld bijv.
 
Die worden geselecteerd daarop, niets meer niets minder
 
Betere supp's, Betere gym's, Beter materiaal, AS is makkelijker te verkrijgen daar, basis supp's zijn veeeeeeel goedkoper!

Misschien zijn Hotdogs en vette cheeseburgers toch eiwit bommetjes :D
 
hier in Nederland/Europa ga je als kind op voetbal. Daar op football. Hier is het abnormaal als je als 12-jarige met gewichten gaat trainen om zwaarder te worden, in de VS wordt je daarin juist gestimuleerd.

Maar goed; casting zal ook een zeer grote rol spelen.
 
pat21 zei:
Die worden geselecteerd daarop, niets meer niets minder

Inderdaad,jij vat em,bro.

Al zijn ze in Amerika veel sneller met het gebruik van A.S dan hier.
 
idd die beginnen al met a.s als ze 16 zijn of soms nog jonger net als little hercules
 
Betere gyms? Volgens mij is een dumbbell van 15kg overal even zwaar...
 
ReyMysterio zei:
basis supp's zijn veeeeeeel goedkoper!
Word!! Ik vind het discriminatie ;)
Maar ik denk niet dat dat de hoofdreden is.
En ik geloof ook niet in het gelul dat ze betere genen hebben (zwarte mensen is een ander geval).
Betere begeleiding en het cliché is toch ook waar: steroïden zijn er volgens mij meer "aanvaard".
 
Bij MTV draait alles primair om het uiterlijk, die jongens worden daar gewoon op geselecteerd.
 
Tractortje zei:
Betere gyms? Volgens mij is een dumbbell van 15kg overal even zwaar...


Als je ziet welke verscheidenheid aan apparatuur en materiaal een standaard gym in de USA te bieden heeft piep je wel anders!
Oefeningen die wij hier kunnen doen zijn al helemaal niks vergeleken met Amerika.
Een Gold's Gym is ****ing wreed ingericht voor elk spiertje kun je wel tig oefeningen doen!
Nederland is te klein voor een mega gym jammer genoeg, maar goed als ik de staatsloterij een keer win is er iig 1 zo'n mega gym in Nederland :D
 
Hey Rey,

Laat em dan in Brabant bouwen, ik ga niet iedere keer zo´n eind rijden hoor! ;) :D
 
Bas Hofkens zei:
Hey Rey,

Laat em dan in Brabant bouwen, ik ga niet iedere keer zo´n eind rijden hoor! ;) :D
Als hij die loterij wint kan hij heus wel zorgen voor gratis taxi-vervoer voor zn goeie dbb-leden-vrienden ;)
 
Back
Naar boven