Fitness Seller

wat is dat met die amerikaanse jeugd?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

big kelvin zei:
hahaha ja maar dat zijn de uitzonderingen van onze samenleving geboren wwer's die te lui zijn om te werken en alleen trubbul willen het land uitflikkeren die zooi daar heb je geen flikker aan want ze willen niet werken maar wel rotzooi trappen.

voila allemaal uitzonderingen :p
 
steve199 zei:
Ligt het aan mijn ogen of heeft de amerikaanse jeugd veel betere aanleg, veel betere training of uhmm veel meer steroids misschien. Hoewel de meeste een postuur hebben wat met serieus trainen vrij haalbaar is voor elke man. Verbaast ik me toch met name bij de MTV uitzendingen, waar jongens van amper 18 a 20 vaak al een zeer flinke schouder breedte hebben. Ben ik de enige die daar zo over denk??
Haha MTV selecteerd uit duizenden kanshebbers natuurlijk, dit is een perfect voorbeeld hoe tv een verkeerd beeld geeft van de realiteit. Nergens als in Amerika zijn er zoveel dikkertjes/mensen in slechte conditie (zeker ook in de jeugd)
 
big kelvin zei:
hahaha ja maar dat zijn de uitzonderingen van onze samenleving geboren wwer's die te lui zijn om te werken en alleen trubbul willen het land uitflikkeren die zooi daar heb je geen flikker aan want ze willen niet werken maar wel rotzooi trappen.

wat de neuk???
 
Jezus, big kelvin: aspireer je een carriere als beat-poeet ofzo? Die taal is vol van energie - al snap ik er de ballen van :D
 
Weet er iemand iets meer over wrm zwarten betere aanleg hebben en chinezen minder? ???
 
Bracke zei:
Weet er iemand iets meer over wrm zwarten betere aanleg hebben en chinezen minder? ???
Beteren genen snelleren spieropbouw
 
Bracke zei:
Weet er iemand iets meer over wrm zwarten betere aanleg hebben en chinezen minder? ???
chinezen zijn idd genetisch kleiner en meestal tenger gebouwd... Wat de zwarten aangaat zou het kunnen door (kunstmatige) deels selectie want enkel de sterksten overleefden (slavernij, hongersnood ed), hoewel dit tegenwoordig ook al vervaagd en er net zoveel dikkere en magere zijn :)
 
Big_T zei:
chinezen zijn idd genetisch kleiner en meestal tenger gebouwd... Wat de zwarten aangaat zou het kunnen door (kunstmatige) deels selectie want enkel de sterksten overleefden (slavernij, hongersnood ed), hoewel dit tegenwoordig ook al vervaagd en er net zoveel dikkere en magere zijn :)

De negers die als slaven werden verhandeld kwamen uit West Afrika. Er is een groot verschil tussen de mensen uit Ghana en Nigeria en bijvoorbeeld Kenia en Somalie.
 
waar kom jij eigenlijk oorspronkelijk vandaan, Axe?
 
axestream zei:
De negers die als slaven werden verhandeld kwamen uit West Afrika. Er is een groot verschil tussen de mensen uit Ghana en Nigeria en bijvoorbeeld Kenia en Somalie.
Nou ik denk dus niet dat het met de slaven onzin te maken had maar eerder met levenswijze een donkere man heeft het wel eens moeilijk als het gaat om geld dat is in heel amerika zo en om dan geld binne te halen moeten ze iets bereiken en zij staan er geen 100maar 200% achter met wat ze doen en willen bereiken en daardoor lukt het ze ook.en het licht aan de genen negers hebben ook meestal dunne kuiten van zichzelf maar wel weer dikke armen.Mijn vader traint al lang niet meer zit wel 52cm armen hij heeft alleen de eemsmond gedaan en werd tweede overall en eerste in zijn klasse .
 
big kelvin zei:
Nou ik denk dus niet dat het met de slaven onzin te maken had maar eerder met levenswijze een donkere man heeft het wel eens moeilijk als het gaat om geld dat is in heel amerika zo en om dan geld binne te halen moeten ze iets bereiken en zij staan er geen 100maar 200% achter met wat ze doen en willen bereiken en daardoor lukt het ze ook.en het licht aan de genen negers hebben ook meestal dunne kuiten van zichzelf maar wel weer dikke armen.Mijn vader traint al lang niet meer zit wel 52cm armen hij heeft alleen de eemsmond gedaan en werd tweede overall en eerste in zijn klasse .

Nee, ik zeg dat heel veel mensen die je in de VS ziet afstammen van deze West Afrikaanse stammen. De omstandigheden in West Afrika zijn geheel anders dan in het oosten. West tropish regenwoud, oost uitgestrekte dorre vlaktes.

Zelfde in Suriname, sterker nog niet zo lang geleden hebben ze een man uit een land uit westelijk Afrika naar de binnenlanden van Suriname gebracht waar afstammelingen van gevluchtte slaven wonen en deze mensen konden prima met elkaar communiceren. Taal, cultuur en geloof van deze mensen komen sterk overeen.
 
roxxe zei:
hebben we hier een nasa? superunieven zoals harvard en dergelijke?
tis al relatief hé, daar wordt je tenminste gemotiveerd om te slagen, idd erg prestatiegericht,

al es "probleemwijken" gezien? zoveel winnen die nederlanders er ook niet op hoor :p :evil:
Ik denk dat je nooit in Amerika bent geweest (ik ook niet trouwens) maar ik hoor van verschillende mensen dat het schoolsysteem VERRE VAN prestatiegericht werkt.
 
big kelvin zei:
Nou ik denk dus niet dat het met de slaven onzin te maken had maar eerder met levenswijze een donkere man heeft het wel eens moeilijk als het gaat om geld dat is in heel amerika zo en om dan geld binne te halen moeten ze iets bereiken en zij staan er geen 100maar 200% achter met wat ze doen en willen bereiken en daardoor lukt het ze ook.en het licht aan de genen negers hebben ook meestal dunne kuiten van zichzelf maar wel weer dikke armen.Mijn vader traint al lang niet meer zit wel 52cm armen hij heeft alleen de eemsmond gedaan en werd tweede overall en eerste in zijn klasse .

Dudes, het heeft echt niks met "moeite" en "levenswijze" te maken,
ze zijn gewoon genetisch bevoordeeld op het blanke ras, geloof me.
Waar ik misschien wel mee akkoord ga is dat het door de levenswijze van VROEGER komt maar daar heb ik te weinig kennis voor om die dingen te kunnen beargumenteren...
 
axestream zei:
Nee, ik zeg dat heel veel mensen die je in de VS ziet afstammen van deze West Afrikaanse stammen. De omstandigheden in West Afrika zijn geheel anders dan in het oosten. West tropish regenwoud, oost uitgestrekte dorre vlaktes.

Zelfde in Suriname, sterker nog niet zo lang geleden hebben ze een man uit een land uit westelijk Afrika naar de binnenlanden van Suriname gebracht waar afstammelingen van gevluchtte slaven wonen en deze mensen konden prima met elkaar communiceren. Taal, cultuur en geloof van deze mensen komen sterk overeen.
Ok als je het zo bekijkt ja.
 
axestream zei:
De negers die als slaven werden verhandeld kwamen uit West Afrika. Er is een groot verschil tussen de mensen uit Ghana en Nigeria en bijvoorbeeld Kenia en Somalie.
Idd daarom zei ik dus slavernij én hongersnood :)
 
Santoz zei:
Ik denk dat je nooit in Amerika bent geweest (ik ook niet trouwens) maar ik hoor van verschillende mensen dat het schoolsysteem VERRE VAN prestatiegericht werkt.

als je daar geen mba of dergelijke hebt, ben je daar "niets" :rolleyes: en ik heb er familie wonen en er geweest dus?
 
roxxe zei:
als je daar geen mba of dergelijke hebt, ben je daar "niets" :rolleyes: en ik heb er familie wonen en er geweest dus?
Tja dan kan ik je moeilijk ongelijk geven... Weerhoudt me niet dat ik bij mn gedacht blijf ;)
 
in de USA kijken ze niet raar op als je spieren hebt...das gewoon deel van de cultuur.in Nederland kijken we onze ogen uit!!!KIIIIJK!!!!een Bodiebildur!!!!:eek:!!!!!
Ook pikken ze bij MTV idd ook de meso boys die verkeerd vreten en toch groeien...Meso's ..it's a damn shame:mad: (gaat niet voor ALLE meso's op hoor;))

ook feit dat in USA alles veel makkelijker te verkrijgen is en dr minder streng op gelet wordt..en misschien ook met de kwaliteit van vlees te maken? ALLES is daar groter..dus ook de koeien...dei weer volgespoten worden met hormonen...Mag ik van u Steak á la Stanozolol?:rolleyes:
 
ook heb ik zelden een Japanse of Chinese bodybuilder gezien...PL'ers echter wel
 
roxxe zei:
als je daar geen mba of dergelijke hebt, ben je daar "niets" :rolleyes: en ik heb er familie wonen en er geweest dus?


???

Volgens mij is dat sterk afhankelijk van het milieu waar je uit komt. De gemiddelde Amerikaan heeft echt geen betere opleiding dan de gemiddelde Nederlander.
 
Back
Naar boven