MuscleMeat

wat is dat met die amerikaanse jeugd??

Bezoekers in dit topic

MTV haalt modellen bij castingbureau's weg. Zou jij kijken als er alleen maar lelijke draken op tv zouden komen?

juist, ik ook niet

Doe mij maar lekkere slanke dames die (al dan niet plastisch) met volle buste op de buis paraderen.

En voor de dames zijn er de mannelijke lekkertjes, die met hun nakende torso's het beeld vullen.

Voor elk wat wils!
 
De opleiding is beter in West-Europa dan in Amerika.
Vergelijk de schooluren van een Middelbare school in Belgie tov de V.S., dit is een verschil van ong 15lesuren per week, op jaar basis en dan op de hele schoolcarriere is dit een heel pak.
Ook op medisch vlak is West-Europa beter en ons sociaalsysteem al helemaal.

Feit is dat daar bodybuilding geaccepteerd wordt en hier veel minder.
Supps zijn daar goedkoper, maar de AS zijn daar even taboe dan hier hoor.

MTV selecteerd goed gebouwde jongen voor hun shoots, maar dat wil niet zeggen dat die jongens er helemaal niets voor moeten doen.

Er zijn japanse en chinese bodybuilders, vrij goeie zelfs en kijk naar Kris Dim die heeft toch ook Aziatische roots? ofniet?

Grtz
 
superspider zei:
De opleiding is beter in West-Europa dan in Amerika.
Vergelijk de schooluren van een Middelbare school in Belgie tov de V.S., dit is een verschil van ong 15lesuren per week, op jaar basis en dan op de hele schoolcarriere is dit een heel pak.
Ook op medisch vlak is West-Europa beter en ons sociaalsysteem al helemaal.

Grtz

Ik weet dat de universiteiten in Belgie een heel hoog niveau hebben, maar onderschat de VS niet. Harvard, Columbia, Yale, Princeton, Penn etc. Daar hebben heel veel nobelprijswinnaars gezeten. De middelbare school mag dan wel iets minder zijn daar (maar je kan daar ook weer een hoop extra vakken volgens) maar wat betreft universiteiten is het echt wel goed hoor.
 
Kris Dim was toch een Cambodjaan die in Amerika was opegegroeid?..ik had het over native Aziatische Bb'ers
 
In ieder geval, ik zou liever naar amerika naar school geweest zijn hoor. Om 1uur gedaan, lekker sporten enzo, nice...
 
Back
Naar boven