MuscleMeat

Wat is de beste manier om een glazen vial te openen?

Bezoekers in dit topic

ampullen zijn k*t, vaak genoeg mn handen open gehaald :roflol:
 
gewoon paar keer met je vinger tegen de bovenkant aan slaan. Ik weet niet eens hoe dat heet. Dat doe je ook tegen de oren van mensen in de winter :D

Daarna zakdoekje omheen en breken (anders haal je je handen open zoals die noob van een altiback)
Of je doet gewoon niet zo pruts, pakt dat ding vast breekt hem in een keer open en zuigt die shit leeg.
 
gewoon paar keer met je vinger tegen de bovenkant aan slaan. Ik weet niet eens hoe dat heet. Dat doe je ook tegen de oren van mensen in de winter :D

Daarna zakdoekje omheen en breken (anders haal je je handen open zoals die noob van een altiback)
Of je doet gewoon niet zo pruts, pakt dat ding vast breekt hem in een keer open en zuigt die shit leeg.

Heb het gister avond ff eentje opgeofferd en het getest en dat werkt gewoon goed, zit een breekrand aan de voorkant van het ampul bij de tekst.

Ik koop er wel weer een paar nieuwe bij, en weet nu hoe het moet!

Bedankt iedereen.
 
de enige keer dat mijn ampullen versplinteren was bij neppers, bij echte HG nog nooit een ampul gesloopt vreemd verhaal dit.

of zijn jullie gewoon zo lomp aangelegd ??? :D:D:D

niet bij alle HG is er een voor gelazerd lijntje in de kraag van je ampul, bv. Testonon van Zafa kan je best voor veilen anders breken ze ook wel
 
[/COLOR]Wordt mij een Ampul opener aangeraden, ga deze morgen kopen. Topic kan dicht.
Met ampul opener kan het ook fout gaan :o

Gwoon niet op t glas drukken, maar breken. Ervaring maakt de man laten we maar zeggen, moet dus ook een paar x fout gaan anders weet je niet hoe het moet lol :p

Suc6
 
Back
Naar boven