MuscleMeat

Wat is de beste (minst schadelijke) orale kuur? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

force

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
11
Waardering
0
Ik heb net gelezen, dat orale kuur Stanozolol/Dianabol
niet aan te raden is (weinig effect en behoorlijk slecht voor de lever) . Wat is dan wel een goede orale kuur (stack)? Wil
zeker met Stanozolol stacken voor harde effect.
 
Diana en anadrol zijn het meest schadelijk.
Andriol, anavar, winstrol zijn op dat gebied minder hard.
Maar geen enkele orale as is zacht voor je lever.
Andriol is duur en niet effectief genoeg dus die valt af,

Je zou voor een effectieve en vrij rustige, effectieve kuur dit kunnen doen:

Wk 1-5 35 mg d-bol/dag
Wk 3-8 50 mg winny/dag
Wk 6-8 30 mg anavar/dag
Wk 4-7 3000-3000-1500-1500 HCG/dag
Wk 9-10 40-20-20 mg nolva/dag
Wk 7-12 mariadistel/B6/alpha lipoisch zuur

Absoluut geen kruiden, vitaminen, alcohol en medicijnen tijdens de kuur.
 
minst schadelijk: primo/anavar, maar minst schadelijke kuren brengen ook minste resultaten qua massa en kracht.

Waarom kies je stanozolol voor harde effect?
Waarom wil je alleen orale middelen voor je kuur?
 
wat jullie zeggen is het
Minst schadelijk als je kijkt naar de bijwerkingen..

Maar voor leverbelasting zijn 'alle' orals even hard....
Ze moeten allemaal gealkyleerd worden en dus moet je alleen kijken naar de dosering in mg.. dat geeft aan hoe zwaar het voor je lever is..
 
Minst schadelijk kuur?? Is er niet bij orals..
 
Absoluut geen kruiden, vitaminen, alcohol en medicijnen tijdens de kuur. [/B][/QUOTE]

Dit is nieuw voor mij, geen vitaminen, vertel de achterliggende gedachten hier een van?

Groeten Geurt-G.
 
Originally posted by Hulk
wat jullie zeggen is het
Minst schadelijk als je kijkt naar de bijwerkingen..

Maar voor leverbelasting zijn 'alle' orals even hard....
Ze moeten allemaal gealkyleerd worden en dus moet je alleen kijken naar de dosering in mg.. dat geeft aan hoe zwaar het voor je lever is..

Niet helemaal correct he hulk, 50 mg dianabol is giftiger dan 50 mg anadrol.
150 mg anadrol is dan wel weer veel giftiger dan 50 mg d-bol.
Andriol is zelfs niet A17 gealkyleerd.
 
Originally posted by Geurt-G
Absoluut geen kruiden, vitaminen, alcohol en medicijnen tijdens de kuur.

Dit is nieuw voor mij, geen vitaminen, vertel de achterliggende gedachten hier een van?

Groeten Geurt-G.

Simpel, ook een teveel aan vitaminen kan voor een extra belasting van lever/nieren zorgen aangezien ook deze moeten afgebroken.
 
ik had "alle" ook tussen dingetjes gedaan... omdat niet alles gealkyleerd is...
 
Ha, die is wel grappig "geen medicijnen tijdens de kuur" die houden we erin, als je zo iets durft te schrijven, dan mag je inderdaad ook schrijven dat je geen vitaminen moet nemen, volgens mij zijn we hier even vergeten dat vitaminen ook antioxidanten zijn die vrije radicalen binden, waaronder dus ook de vrije radicalen die door de MEDICIJNEN (ook wel AAS genoemd) in het lichaam rondzwerven.

PS. we moeten wel na blijven denken hierzo

Het zou anders zijn als je in één keer een hele pot vitaminen tegelijk zou opvreten.
 
Niet alle vitaminen zijn anti oxidanten, Vit A C en E zijn zowat de enige.
Als je die met mate neemt valt het mee maar je moet er rekening mee houden dat de meesten vlot 3 gram vit C en een 5 tal keer de ADH van B innemen, ik weet dat ik het doe.
Als je dan bedenkt dat tijdens een kuur je lever al overuren moet werken door meer eiwit, meer gifstoffen en meer vetten te verwerken dan wil je geen al te hoge dosis vitaminen en zeker geen extra medicijnen erbij.
Komt er nog bij dat je door meer te eten tijdens een kuur zoiezo geen tekort hebt aan vitaminen (dat is als je voeding gezond is), dus is er geen echte reden om ze te nemen, toch iig niet meer dan de ADH.
Als je anti oxidanten wil tijdens je kuur neem dan selenium.
Nog over die medicijnen, AAS zijn natuurlijk medicijnen, ik bedoel medicijnen als aspirine ed. geen extra medicijnen dus.
 
volgens ergogenics is stromba giftiger dan dbol......
 
Ik hoor hier wel een paar domme dingen zeggen hoor.

Ten eerste zijn ALLE 17AA steroiden giftig. Maar ook enkel de 17AA steroiden : winny, halo, var, dbol, a50, norethandrolone en methylttest.

Ten tweede zijn alle 1AA steroiden NIET giftig voor de lever : Primo en Provi.

Ten derde is andriol niet giftig, want het is niet oraal beschikbaar. De theorie er achter is te zorgen dat het opgenomen wordt in het lymphestelsel VOOR het de lever bereikt. Als het in de lever komt wordt het afgebroken, maar richt het ook geen schade aan.

Ten vierde is over de relatieve toxiciteit van 17AA steroiden nog niet alles gezegd. tests die nu opduiken tonen duidelijk aan dat Anavar in lage dosis schadelijker is dan Anadrol in hoge dosis. het enige wat je met zekerheid kan zeggen is dat Halo de meest giftige is.

Ten laatste is de vraag van deze thread ongegrond : Het correcte antwoord is EEN ORALE KUUR IS NOOIT GOED.
 
behalve voor je uiterlijk is het soms goed...
 
Ten vierde is over de relatieve toxiciteit van 17AA steroiden nog niet alles gezegd. tests die nu opduiken tonen duidelijk aan dat Anavar in lage dosis schadelijker is dan Anadrol in hoge dosis. het enige wat je met zekerheid kan zeggen is dat Halo de meest giftige is.

Dat lijkt me sterk, ik hoor heel andere verhalen over die 2.
 
Deze komt van medibolics. Michael Mooney heeft die opgerakeld, ook een erg bekende man in het wereldje, heeft een heel interessant boek uit genaamd "Built to survive" over het gebruik van AAS om aftakelende ziekten zoals AIDS tegen te gaan.
 
Originally posted by force
Ik heb net gelezen, dat orale kuur Stanozolol/Dianabol
niet aan te raden is (weinig effect en behoorlijk slecht voor de lever) . Wat is dan wel een goede orale kuur (stack)? Wil
zeker met Stanozolol stacken voor harde effect.

als het je toch echt intereseert wat het minst schadelijk is pak je toch helemaal geen orale as maar spuit je toch gewoon....of zie ik dat nu verkeerd???
 
Gewoon spuiten joh! :)
Of ben je bang voor naalden?

Had ik ook, maar het valt allemaal heel erg mee, jezelf injecteren. Het enige waar ik niet blij van wordt is bloed laten prikken, dat is net weer iets anders...
 
veiligst oraal is een beetje spa blauw ofzo:D

maar ik zou idd ook voor de injects gaan bro als je toch veiliger wilt gaan

greets serge
 
Back
Naar boven