MuscleMeat

Wat is de beste printer voor het uitprinten van dvd hoesjes?

Bezoekers in dit topic

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2003
Berichten
3.963
Waardering
5
Titel zegt het al :D ''Wat is de beste printer voor het uitprinten van dvd hoesjes?" Ik heb nu een Lexmark maar de kwaliteit dat hij print is waardeloos.

Ik wil voor mijzelf hoesjes maken die moeten van perfecte kwaliteit zijn.
Iemand een merk / type printer die daar het beste geschikt voor is?

Ik ben ook al wezen kijken naar winkels die dvd covers kunnen uitprinten als ik ze digitaal aanlever maar die heb ik nog niet gevonden :o
 
Ik heb een HP Officejet 5505 (zo'n all in one scan/fax/kopie/print ding) en die print echt supermooie hoesjes. Ik print ze meestal uit op fotopapier van de Aldi. Onwijs cheap, maar goede kwaliteit. Serieus niet van echt te onderscheiden. Ligt natuurlijk ook aan het plaatje. Als jij met je cdcovers.cc 150kb plaatje komt kan je niet verwachten dat het mooi is als dvd cover natuurlijk. Covers die ik print zijn vaak over de 3MB en zijn dan echt wel mooi.
 
Probeer het eens bij een drukker...

Ik weet niet of je veel gaat afdrukken, maar kijk anders ook eens naar een kleuren laserprinter. HP heeft goede, goedkope laserjets tegenwoordig..
 
The Rock zei:
Ik heb een HP Officejet 5505 (zo'n all in one scan/fax/kopie/print ding) en die print echt supermooie hoesjes. Ik print ze meestal uit op fotopapier van de Aldi. Onwijs cheap, maar goede kwaliteit. Serieus niet van echt te onderscheiden. Ligt natuurlijk ook aan het plaatje. Als jij met je cdcovers.cc 150kb plaatje komt kan je niet verwachten dat het mooi is als dvd cover natuurlijk. Covers die ik print zijn vaak over de 3MB en zijn dan echt wel mooi.

Klinkt goed zal eens kijken wat zo'n HP Officejet 5505 kost, alle covers die ik heb zijn ook 3mb dus dat zit wel goed.


FrankyB zei:
Probeer het eens bij een drukker...

Ik weet niet of je veel gaat afdrukken, maar kijk anders ook eens naar een kleuren laserprinter. HP heeft goede, goedkope laserjets tegenwoordig..

Yep het is wel veel, het zijn er 86 stuks.

Grts Steve
 
ip4000 of 5000:D

Canon is het zuinigst en print foto-kwaliteit. ''Heb em zelf ook''

Print er 50 dvd hoesjes mee en dvd labels. (op foto papier en hoogste kwaliteit)

Kost nu iets van 120?;)
 
The Rock zei:
Covers die ik print zijn vaak over de 3MB en zijn dan echt wel mooi.

Waar haal jij jouw covers vandaan dan? Ik heb ze van cdcovers.cc maar die zijn nog geeneens een mb..
 
pk zei:
Waar haal jij jouw covers vandaan dan? Ik heb ze van cdcovers.cc maar die zijn nog geeneens een mb..
wil ik idd ook wel is weten:D
 
gescand van het orginele
 
Print ze bij 1 van je buren, als het tegenvalt zeg je ze "nou de kwaliteit is niet best maar goed toch bedankt" met een beetje geluk kopen ze een nieuwe en kom jij weer effe testen LOL

Ja ikke hollander
 
pk zei:
Waar haal jij jouw covers vandaan dan? Ik heb ze van cdcovers.cc maar die zijn nog geeneens een mb..

Ga even naar http://bulletin.klexx.nl

Daar moet je even lid worden op het forum en vervolgens een post plaatsen. Dit hoeft er maar 1 te zijn, bijvoorbeeld in het voorstel gedeelte. Vervolgens krijg je na een x aantal dagen (meestal op zondag of maandag) een PM met daarin een gebruikersnaam en wachtwoord voor hun FTP server. Hierop staan alleen maar HQ covers. Voorwaarde is wel dat je niet alleen maar zo snel mogelijk onwijs veel covers leecht, maar af en toe een cover download die je echt nodig hebt. Er wordt ook verwacht dat je af en toe wat upload. Ze zijn niet echt streng, maar alleen maar leechen en leechen wordt beloond met een ban.

Spread the fun :)

En als ik echt geen cover kan vinden van een film, maak ik hem meestal zelf. Ik heb wat WWE films, daar zijn bijna geen HQ-covers van te vinden. Er staan 2 custom covers van mij van WWE Wrestlemania 22 en ECW One Night Stand 2005 op de server, check ze maar eens :)
 
The Rock zei:
Ga even naar http://bulletin.klexx.nl

Daar moet je even lid worden op het forum en vervolgens een post plaatsen. Dit hoeft er maar 1 te zijn, bijvoorbeeld in het voorstel gedeelte. Vervolgens krijg je na een x aantal dagen (meestal op zondag of maandag) een PM met daarin een gebruikersnaam en wachtwoord voor hun FTP server. Hierop staan alleen maar HQ covers. Voorwaarde is wel dat je niet alleen maar zo snel mogelijk onwijs veel covers leecht, maar af en toe een cover download die je echt nodig hebt. Er wordt ook verwacht dat je af en toe wat upload. Ze zijn niet echt streng, maar alleen maar leechen en leechen wordt beloond met een ban.

Spread the fun :)

En als ik echt geen cover kan vinden van een film, maak ik hem meestal zelf. Ik heb wat WWE films, daar zijn bijna geen HQ-covers van te vinden. Er staan 2 custom covers van mij van WWE Wrestlemania 22 en ECW One Night Stand 2005 op de server, check ze maar eens :)

Thnx man!
 
Weinig mensen die hoesjes uitprinten :D
 
Back
Naar boven