MuscleMeat

wat is de beste weightgainer?

Bezoekers in dit topic

flashteck

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
341
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
76kg
Vetpercentage
15%
Dag iedereen,

Ik moet wat bulken om grotere borsten te krijgen. Daarom heb ik besloten om een weightgainer aan te schaffen. Ik verdik van nature heel gemakkelijk ( althans als ik iets vettig eet toch). Wat is nou de beste weightgainer op dit moment? Graag jullie advies hierover.
Alvast bedankt !
 
Als je makkelijk aankomt (als je makkelijk teveel eet) zou ik geen weightgainer nemen, maar gewoon wat meer voeding eten..Snee brood extra, extra beleg, wat meer vlees bij je avondeten etc..Niet te grote stappen nemen.
 
Je wilt een weight gainer om grotere borsten te krijgen? Daar doet een weight gainer niets aan hoor.
Pas je training eens aan en ga goed eten.

Mocht je perse een weight gainer willen, dan CCG of PMS van XXL.
 
Bedankt voor jullie antwoord !
En inderdaad, didie complexe koolhydraten had ik ook al eens over gelezen. Heeft body en fit ook van die supplementen want daar zijn het op het moment grote sales :)
 
Bedankt voor jullie antwoord ! En inderdaad, didie complexe koolhydraten had ik ook al eens over gelezen. Heeft body en fit ook van die supplementen want daar zijn het op het moment grote sales :)

Ja, die grote sales zijn er voor een reden ;) Om alle neppe rotzooi z.s.m. te verkopen.
 
Anders maak je 'm zelf, scheelt in je knip...
 
Pak boter opvreten is ook n boel caloriën
 
Voor grote borsten moet je ff aan je vriendin vragen of je de pil kan lenen.
 
Koop opvulling
 
Heb zelf de weight gainer van XXL werkt prima..daarvoor had ik precision engeneerd die was net te zoet..Zou als ik jou was voor de XXL gaan

---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

Ja, die grote sales zijn er voor een reden ;) Om alle neppe rotzooi z.s.m. te verkopen.
Lol en zo is het
 
Synthol/ motorolie






Gewoon zelf een maken, net zo goed en scheelt in de prijs.
 
Xl kingmass Ronnie coleman
 
Ik zou als stap 1 je voeding gaan uitzoeken en verbeteren, dat is toch wel het belangrijkst. Als je voeding niet klopt zal zo'n weightgainer ook geen wereld van verschil betekenen. Mocht je toch eigenwijs zijn en per ze een weightgainer willen zoek dan een relatief goedkope zoals die van xxl nutrition, prima spul
 
serious mass
 
havermout + whey + melk (+ evt olijfolie oid)
Snap niet dat zoveel mensen nog weightgainers kopen terwijl je op deze manier makkelijk kan spelen met het aantal kcals, aantal eiwitten/carbs/vetten en in whey is er ook vaak veel keuze in smaak...
En het is een stuk goedkoper en even snel klaar :p
 
Back
Naar boven