Fitness Seller

Wat is de effectiefste vechtsport voor op straat? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Afdruipen zal ik nooit doen, denigrerende opmerking oid maken wel. Zal zelf nooit agressief worden tenzij de ander het fysiek maakt

Vind het het risico op verwondingen en ander gezeik niet waard.
Gewoon recht in de ogen đź‘€ kijken en niets zeggen, kan me een video herinneren van een kneus die een verkeersregelaar bedreigde, kneusje bleef door schelden & dreigen en die kerel zei geen woord terug en bleef hem gewoon lang aanstaren, ik had al eerder ergens geschreven dat dit de gasten zijn waarvoor je moet oppassen. Kneusje haalde natuurlijk niet uit, het bleef bij verbaal agressief gedrag.
 
Niet moeilijk doen jongens.

324F30B7-0C75-4D66-89C6-7175B486BB79.gif
 
mijn bescheiden mening is dat mensen die werkelijk wat kunnen helemaal niet zitten te wachten op vechtpartijen
En, als je verantwoordelijkheden hebt, kan je niet zomaar fullretard gaan. In tegenstelling tot fullretards. Ergste wat zulke kan gebeuren is 10 dagen geen bier en peukjes bietsen bij oom agent.
 
Gewoon recht in de ogen đź‘€ kijken en niets zeggen, kan me een video herinneren van een kneus die een verkeersregelaar bedreigde, kneusje bleef door schelden & dreigen en die kerel zei geen woord terug en bleef hem gewoon lang aanstaren, ik had al eerder ergens geschreven dat dit de gasten zijn waarvoor je moet oppassen. Kneusje haalde natuurlijk niet uit, het bleef bij verbaal agressief gedrag.
Ik werkte een jaar of 10 geleden als leerling verpleegkundige in een psychiatrische inrichting. Er werd toen een jongeman (zogenaamde ´draaideur patiënt') opgenomen die de reputatie had gewelddadig te kunnen worden tijdens zijn verblijf. Na een paar dagen werd hij inderdaad onrustig en begon hij kleine vernielingen aan te richten. De andere patiënten begonnen hem te mijden. Toen ik hem vroeg mee te lopen naar het medicatiehok om hem iets te geven tegen die onrust, zei hij aldaar aangekomen, dat hij zin had om "me te grazen te nemen". De neiging om iets te zeggen dat kwetsend voor hem zou zijn geweest was groot, maar ik deed maar net of ik het niet gehoord had en gaf hem zijn pillen, die hij overigens gewoon innam. Een vaste medewerker die hem beter kende had het echter ook gehoord en belde meteen de politie.

Binnen no time kwamen er 3 enorme politieagenten, waarschijnlijk afgekeurd voor het leger omdat ze te lang waren. met rieten schilden bij zich en spraken die jongen aan. De bedoeling was dat hij onder hun begeleiding naar de separeercel zou gaan. Hij gedroeg zich aanvankelijk redelijk, maar volledig onverwacht gaf hij er een keihard een vuistslag op zijn neus. De andere twee dreven hem toen met hun schilden in een hoek en werkten hem daar, na een flinke worsteling, tegen de grond. Tot mijn verbazing en opluchting namen ze geen wraak en ook de lichtgewonde agent bleef professioneel. Die gast leek het allemaal erg leuk te vinden en had gewoon zitten wachten op een aanleiding om flink te kunnen knokken.
 
Laatst bewerkt:
Ik werkte een jaar of 10 geleden als leerling verpleegkundige in een psychiatrische inrichting. Er werd toen een jongeman (zogenaamde ´draaideur patiënt') opgenomen die de reputatie had gewelddadig te kunnen worden tijdens zijn verblijf. Na een paar dagen werd hij inderdaad onrustig en begon hij kleine vernielingen aan te richten. De andere patiënten begonnen hem te mijden. Toen ik hem vroeg mee te lopen naar het medicatiehok om hem iets te geven tegen die onrust, zei hij dat hij zin had om "me te grazen te nemen". De neiging om iets te zeggen dat kwetsend voor hem zou zijn geweest was groot, maar ik deed maar net of ik het niet gehoord had en gaf hem zijn pillen, die overigens hij gewoon innam. Een vaste medewerker die hem beter kende had het echter ook gehoord en belde meteen de politie.

Binnen no time kwamen er 3 enorme politieagenten, waarschijnlijk afgekeurd voor het leger omdat te lang waren. met rieten schilden bij zich en spraken die jongen aan. De bedoeling was dat hij onder hun begeleiding naar de separeercel zou gaan. Hij gedroeg zich aanvankelijk redelijk, maar volledig onverwacht gaf er hij een keihard een vuistslag op zijn neus. De andere twee dreven hem toen met hun schilden in een hoek en werkten hem daar, na een flinke worsteling, tegen de grond. Tot mijn verbazing en opluchting namen ze geen wraak en ook de lichtgewonde agent bleef professioneel. Die gast leek het allemaal erg leuk te vinden en had gewoon zitten wachten op een aanleiding om flink te kunnen knokken.

een jongen die ik ken heeft ook in die branche gewerkt. Er ging geen dag voorbij zonder (poging tot) geweld.
Dat moet je echt willen hoor.
 
een jongen die ik ken heeft ook in die branche gewerkt. Er ging geen dag voorbij zonder (poging tot) geweld.
Dat moet je echt willen hoor.
Tegenwoordig werk ik in de dementiezorg, maar dat is een ander verhaal. Als je oprecht om een psychiatrische patiënt geeft, merken en waarderen ze dat bijna altijd en is de kans op knokken erg klein. Tot dusverre ben ik alleen een paar keer geslagen door mensen met dementie. En dat was eigenlijk mijn eigen schuld, omdat ik te snel wilde en daardoor niet werd begrepen.
 
Laatst bewerkt:
En, als je verantwoordelijkheden hebt, kan je niet zomaar fullretard gaan. In tegenstelling tot fullretards. Ergste wat zulke kan gebeuren is 10 dagen geen bier en peukjes bietsen bij oom agent.

Ja zo'n echt leeghoofd die helemaal flipt als je iets over zijn moeder zou roepen.
Als zo iemand je ook nog weet te wonen maakt hij er zijn levensproject van en ben je er mooi klaar mee.

Ik had ooit een scharreltje die mij begon te stalken en van die leeghoofdvrienden had. Begon rond te bazuinen dat ik haar geslagen zou hebben. Als je die dan veel tegenkomt tijdens het uitgaansleven moet je het hoofd er goed bijhouden.
 
Ja zo'n echt leeghoofd die helemaal flipt als je iets over zijn moeder zou roepen.
Als zo iemand je ook nog weet te wonen maakt hij er zijn levensproject van en ben je er mooi klaar mee.

Ik had ooit een scharreltje die mij begon te stalken en van die leeghoofdvrienden had. Begon rond te bazuinen dat ik haar geslagen zou hebben. Als je die dan veel tegenkomt tijdens het uitgaansleven moet je het hoofd er goed bijhouden.

Dan verdien je ook gewoon een whoopass.
 
Ja zo'n echt leeghoofd die helemaal flipt als je iets over zijn moeder zou roepen.
Als zo iemand je ook nog weet te wonen maakt hij er zijn levensproject van en ben je er mooi klaar mee.

Ik had ooit een scharreltje die mij begon te stalken en van die leeghoofdvrienden had. Begon rond te bazuinen dat ik haar geslagen zou hebben. Als je die dan veel tegenkomt tijdens het uitgaansleven moet je het hoofd er goed bijhouden.
Heb ik gehad met een Turkse. Die heeft tegen een nicht gezegd dat ze ontmaagd was en binnen no time was ik niet langer welkom in dat stadsdeel. Als ik dat advies niet zou opvolgen konden er weleens vervelende dingen gebeuren. Probleem was dat ik daar werkte. LOL. Weet nog dat ik nogmaals ben gewaarschuwd terwijl ik in de trein zat, en ik opperde dat ik het ook vervelend vond want ik had gezeik met zus die bloedvlekken had gevonden in haar bed. Dat is een beetje mijn humor. Werd niet gewaardeerd. Toen op het werk ook van die rare inteeltkoppen verschenen ben ik overgeplaatst.
 
Heb ik gehad met een Turkse. Die heeft tegen een nicht gezegd dat ze ontmaagd was en binnen no time was ik niet langer welkom in dat stadsdeel. Als ik dat advies niet zou opvolgen konden er weleens vervelende dingen gebeuren. Probleem was dat ik daar werkte. LOL. Weet nog dat ik nogmaals ben gewaarschuwd terwijl ik in de trein zat, en ik opperde dat ik het ook vervelend vond want ik had gezeik met zus die bloedvlekken had gevonden in haar bed. Dat is een beetje mijn humor. Werd niet gewaardeerd. Toen op het werk ook van die rare inteeltkoppen verschenen ben ik overgeplaatst.

En maar verhuisd? Wat een gedoe.
 
En maar verhuisd? Wat een gedoe.
Nee van werk, was toen een bijbaantje. Don't shit where you eat.

Ze wist niet waar ik woonde, dat liet ik niet weten.
 
Dus stonden ze bij je zus voor de deur, lekker ben je.
Die had een groot (logeer)bed en wie gaat een vrouw nou wat aandoen die nergens wat mee te maken heeft. Zo redeneerde ik toentertijd. Ze hebben daar nooit gestaan overigens, Turkse heeft adres nooit gegeven (of gezegd dat zus daar alleen woonde lol). Wel waar ik werkte, ze werkte er zelf immers ook.
 
Heb ik gehad met een Turkse. Die heeft tegen een nicht gezegd dat ze ontmaagd was en binnen no time was ik niet langer welkom in dat stadsdeel. Als ik dat advies niet zou opvolgen konden er weleens vervelende dingen gebeuren. Probleem was dat ik daar werkte. LOL. Weet nog dat ik nogmaals ben gewaarschuwd terwijl ik in de trein zat, en ik opperde dat ik het ook vervelend vond want ik had gezeik met zus die bloedvlekken had gevonden in haar bed. Dat is een beetje mijn humor. Werd niet gewaardeerd. Toen op het werk ook van die rare inteeltkoppen verschenen ben ik overgeplaatst.
Ik heb ook zoiets meegemaakt, werd opgewacht en alles. Dat soort gasten flikflooien zelf ook met de zussen van anderen, dat is het trieste.
 
Heb ik gehad met een Turkse. Die heeft tegen een nicht gezegd dat ze ontmaagd was en binnen no time was ik niet langer welkom in dat stadsdeel. Als ik dat advies niet zou opvolgen konden er weleens vervelende dingen gebeuren. Probleem was dat ik daar werkte. LOL. Weet nog dat ik nogmaals ben gewaarschuwd terwijl ik in de trein zat, en ik opperde dat ik het ook vervelend vond want ik had gezeik met zus die bloedvlekken had gevonden in haar bed. Dat is een beetje mijn humor. Werd niet gewaardeerd. Toen op het werk ook van die rare inteeltkoppen verschenen ben ik overgeplaatst.
Mijn neef heeft een relatie met een Turks meisje. Gedurende de eerste twee jaar is hij bedreigd door haar broers en haar vader. Ze hebben hem daadwerkelijk thuis opgezocht etc. Hij heeft desondanks volgehouden en na twee jaar bemiddeling door haar zussen en moeder werd hij eindelijk geaccepteerd.
 
Mijn neef heeft een relatie met een Turks meisje. Gedurende de eerste twee jaar is hij bedreigd door haar broers en haar vader. Ze hebben hem daadwerkelijk thuis opgezocht etc. Hij heeft desondanks volgehouden en na twee jaar bemiddeling door haar zussen en moeder werd hij eindelijk geaccepteerd.
Masha Allah, maar dat was volgens mij nooit de bedoeling van Derksen :roflol:
 
Mijn neef heeft een relatie met een Turks meisje. Gedurende de eerste twee jaar is hij bedreigd door haar broers en haar vader. Ze hebben hem daadwerkelijk thuis opgezocht etc. Hij heeft desondanks volgehouden en na twee jaar bemiddeling door haar zussen en moeder werd hij eindelijk geaccepteerd.
Zeker moslim geworden hahahaha.
 
Back
Naar boven