MuscleMeat

Wat is de ideale periode op te kuren?

Wat is de beste tijd om te kuren.?

  • Lente (1 Maart tot 1 Juni)

    Stemmen: 12 30,0%
  • Zomer (1 Juni tot 1 September)

    Stemmen: 3 7,5%
  • Herfst (1 September tot 1 December)

    Stemmen: 6 15,0%
  • Winter (1 December tot 1 Maart)

    Stemmen: 9 22,5%
  • Ik kuur niet!!!

    Stemmen: 8 20,0%
  • Anders...

    Stemmen: 2 5,0%

  • Totaal stemmers
    40

Bezoekers in dit topic

Elmar

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
1.493
Waardering
1
Ik vroeg me af in welke periode de meeste mensen gan kuren?
 
Dat ligt eraan wat je wil bulken of cutten

Bulken in de winter cutten iets voor de zomer
 
Ik zeg zelf kuren in de zomer, persoonlijk. Omdat ik dan zeker weet dat ik vakantie heb en weet dat ik veel kan trainen goed kan trainen en eten. Heb alle tijd in de vakantie. Maar dat is persoonlijk. (overigens nog nooit gekuurd) maar dit is mijn mening als ik zou gaan kuren.
 
In de winter is het beste om te trainen en te kuren, want het wordt sneller donker>dus beter voor je slaap en er zijn nog tal andere redenen ,,,,,
 
Maar in de zomer zie je al die lekkere wijfies om je heen lopen en dan ga je nog harder trainen
 
In de winter 2 maal een massa kuur en begin zomer een drooge kuur.Eigenlijk valt het niet te zeggen,het is maar net hoever je wilt gaan en wat je ervoor over hebt.
 
Originally posted by lorenzo
In de winter 2 maal een massa kuur en begin zomer een drooge kuur.Eigenlijk valt het niet te zeggen,het is maar net hoever je wilt gaan en wat je ervoor over hebt.


Helemaal mee eens,,,

Wat ik doe elke jaar is 1 augus beginnen met een massa kuur tot ca. eind sep. of ietjes langer (hangt ervan af wat ik gebruik)In de maand okt nakuuren met clen

2 maanden rust dan weer zelfde methode (massakuur)


Begin mei tot ca eind juni droog kuur. WErkt uitstekend voor mij:D :D :D :D :D :D :D :D
 
In de herfst lijkt me het meest verstandig (recreatief althans). Dan ben je rond de winter klaar, waarin je nog eens goed kan eten en trainen om zoveel mogelijk vast te houden....

(Ik kuur niet overigens)
 
Interresant om op te merken (en heel bekend voor mensen met winter depressies) is dat zo rond november (hier in de gematigde klimaten) 'winterslaap verschijnselen' bij mensen op treden waaronder eetzucht. Geldt niet voor iedereen maar is natuurlijk nuttig om op te letten ivm bulken
 
Liefst in de winter, heb meer zin in trainen dan in de zomer, ga ik liever showen op het strand. Mijn eetlust is beter in de winter en ik slaap veel lekkerder in de winter. Lente is wel lekker om nog een mooi kuurtje te doen voor droge massa met een goed cut dieet.
 
Zomer kan geweldig zijn, want dan loop je met een pomp rond, zonder dat je je spieren hoeft aan te spannen.
 
Lees de voorbeeldkuren!! Deze topic gaat over de ideale lengte en niet over hoe kuren eruit zien
 
Originally posted by Elmar
Ik zeg zelf kuren in de zomer, persoonlijk. Omdat ik dan zeker weet dat ik vakantie heb en weet dat ik veel kan trainen goed kan trainen en eten. Heb alle tijd in de vakantie. Maar dat is persoonlijk. (overigens nog nooit gekuurd) maar dit is mijn mening als ik zou gaan kuren.

voor ons hobby bbers is de zomer juist de tijd om klaar te zijn!
ga je in de zomer kuren loop je er bij als een opgeblazen basketbal,zeker met die warmte,ga je nog meer vocht vast houden
 
Denk dat het voor iedereen verschillend is, de beste tijd om te kuren is- wanneer je tijd heb om goed op je voeding te letten, al je maaltijden kan nemen, niet erg druk bent met andere dingen waardoor je het trainen en eten weleens laat schieten enz. Deze tijd is voor iedereen verschillend denk maar aan werk, een nieuw huis relatieproblemen enz.
 
Back
Naar boven