AndroidHealthClinic

Wat is de laagste hoeveelheid die je minimaal wekelijks moet nemen

  • Topic starter ExEX
  • Startdatum
  • Reacties 54
  • Weergaven 3K
  • Volgers 19

Bezoekers in dit topic

Eerst moet ik zsm herstellen van blessure, dan kan ik daarna het schema aanpassen. En anabolen kunnen me voor nu onmidelijk helpen. Ik wil alleen niet onnodig veel erin zetten.
Ik denk dat dat je nog vies tegen zal vallen, het is geen “wondermiddel” en al zeker niet tegen blessures zoals hierboven al genoemd wordt die vaak ontstaan bij de aanhechtingen / pezen.

Lijkt me verstandig dat je eerst eens goed gaat onderzoeken of anabolen wel hetgeen zijn je zoekt, ik denk namelijk van niet. Oh, en als je denkt dat ze met een test in de professionele sport de anabolen niet herkennen op lage dosissen...... Dan heb je het mis :P
 
Vriend hou maar op hier. Dit forum is volledig vastgeroest door de 500mg test e per week goeroes.

Enkel belachelijk gemaakt worden kun je hier verwachten, wat soms ook wel weer erg vermakelijk is.
Lees je de reacties überhaupt?
 
Ano_210923 Sneller te herstellen van een blessure doordat ik ipv 2 dagen rust, het met 1 rustdag kan trainen.
Dus dan kan ik die spier elke 3/4 dagen trainen in plaats van 2x per week. Is dat teveel gevraagd ? Om moet ik dan gewoon 400mg erin pompen terwijl het miss overkill is en onbenut wordt. Waarom zou dat niet kunnen met 100mg of zelfs minder ?

Anabolen worden van oorsprong toch gebruikt voor onder meer dit soort zaken in de medische wereld en daar werken ze met natural replacement values van ongeveer 15mg afhankelijk van gewicht. Maar ik kan lastig met hun in contact komen natuurlijk.
75-100 mg testosteronenanthaat per week is wat er wordt gebruikt voor testosteronsubstitutietherapie. Zeer zeker geen 15 mg.

Het injecteren van testosteron onderdrukt de eigen aanmaak ervan. Als je minder zet dan een substitutiedosering, gaat je lichaam alsnog minder aanmaken waardoor je netto zeer zeker niet meer testosteron in je lichaam hebt.

Weekly steroids strengthen, repair muscles​

Steroids thought to waste muscles surprisingly turn out to be beneficial in weekly doses​

Date:May 16, 2017
Source:Northwestern University
Summary:In a surprising finding, weekly doses of glucocorticoid steroids, such as prednisone, help speed recovery in muscle injuries, reports a new study. The weekly steroids also repaired muscles damaged by muscular dystrophy. When given daily over long periods, prednisone can cause muscle wasting. But the once weekly doses of the steroid increased proteins that stimulate muscle repair. The studies were conducted in mice, with broad implications for humans.
Prednison is GEEN anabool steroïd, dat is een corticosteroïd en is een totaal ander middel met een totaal andere werking. Als je die twee door elkaar haalt heb je echt niets te zoeken bij AAS.
 
Laatst bewerkt:
75-100 mg testosteronenanthaat per week is wat er wordt gebruikt voor testosteronsubstitutietherapie. Zeer zeker geen 15 mg.

Het injecteren van testosteron onderdrukt de eigen aanmaak ervan. Als je minder zet dan een substitutiedosering, gaat je lichaam alsnog minder aanmaken waardoor je netto zeer zeker niet meer testosteron in je lichaam hebt.


Prednison is GEEN anabool steroïd, dat is een corticosteroïd en is een totaal ander middel met een totaal andere werking. Als je die twee door elkaar haalt heb je echt niets te zoeken bij AAS.

Met prednison kom je wel in een hogere gewichtsklasse.
 
Vriend hou maar op hier. Dit forum is volledig vastgeroest door de 500mg test e per week goeroes.

Enkel belachelijk gemaakt worden kun je hier verwachten, wat soms ook wel weer erg vermakelijk is.

De leden hebben gewoon gelijk, wat is je punt? Dergelijke hoeveelheden gaan TS niet helpen.
 
@ Galen ja klopt corticosteroid is niet wat ik bedoelde, ik had 10 tabs met onderzoeken open en had ff snel wat gelinkt.


For oxandrolon
For treatment in rebuilding tissue after a serious

illness or injury:
Adults and teenagers—2.5 milligrams (mg) two to four

times a day for up to four weeks. Your doctor may

increase your dose up to 20 mg a day.
Children—Dose is based on body weight and must be

determined by your doctor. The usual dose is 0.25 mg

per kilogram (kg) (0.11 mg per pound) of body weight

Deze hier zegt ook 70-140mg per week wat u zegt lijkt dus te kloppen, bedankt.

Maakt het trouwens wat uit of ik de dosis over 7 dagen verdeel of 1x per week neem ?
 
Oxandrolon wordt niet gebruikt voor substitutietherapie, het wordt beperkt toegepast bij bijv. patiënten met (ernstige) brandwonden.
 
@ Galen ja klopt corticosteroid is niet wat ik bedoelde, ik had 10 tabs met onderzoeken open en had ff snel wat gelinkt.


For oxandrolon
For treatment in rebuilding tissue after a serious

illness or injury:
Adults and teenagers—2.5 milligrams (mg) two to four

times a day for up to four weeks. Your doctor may

increase your dose up to 20 mg a day.
Children—Dose is based on body weight and must be

determined by your doctor. The usual dose is 0.25 mg

per kilogram (kg) (0.11 mg per pound) of body weight

Deze hier zegt ook 70-140mg per week wat u zegt lijkt dus te kloppen, bedankt.

Maakt het trouwens wat uit of ik de dosis over 7 dagen verdeel of 1x per week neem ?
Ik doe aan kickboks en ik kuur.. Ik raad het je af kickboks (2 tot 3 maal per week )is niet mijn hoofdsport zoals bij u maar bij een trt dosis dat is wat ik neem is herstel echt niet beter als anders.. Je kan beter wat meer proteine en meer khoolydraten rond je training eten
 
Jelleggg Juist, perfect man, dat is precies wat ik wilde weten.
 
chrisk Het zal je verbazen hoeveel onwetendheid er is over zulke eigenlijke basale zaken in de medische wereld en in de topsport. Het enige antwoord dat ze kunnen geven zijn algemene generalisaties en diamanten zoals "luisteren naar je lichaam" (maar vervolgens het jouw onmogelijk maken om daarnaar te handelen) en als er iets misgaat het op jouw afschuiven.

Sport is tegenwoordig helemaal verzakelijkt. En het zijn meer managers met een stopwatch dan mensen met inhoudelijk kennis. bv Judotrainer als hoogste voorzitter van de boksbond.

Probeer anders eens 0,5 ml- 1 ml test met 1 ml bodenone per week. Of ipv Boldenone--> 0,5 ml deca per week
 
Laatst bewerkt:
De leden hebben gewoon gelijk, wat is je punt? Dergelijke hoeveelheden gaan TS niet helpen.
200mg zou al wel helpen en met lage doseringen is het eerder uit je lichaam vooral met prop de laatse weken.
 
Probeer anders eens 0,5 ml- 1 ml test met 1 ml bodenone per week. Of ipv Boldenone--> 0,5 ml deca per week
deca is wel lang te detecteren.
 
Back
Naar boven