Fitness Seller

Wat is de lijpste Vechtsport foto die je ooit gezien hebt?

Bezoekers in dit topic

gta4jwz

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 aug 2008
Berichten
6.815
Waardering
227
Lengte
1m77
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
2ivzask.jpg

358w6fr.jpg

deze 2fotos vind ik lijp :D
 
ze slaan elkaar nog dood, dat noem ik geen sport meer.
 
Dat zijn wel brute foto's, heb je een link naar die match?
 
2j5azhi.jpg
20gl11h.jpg
 
check die vloer hehe
k40u0.jpg
 
Wordt er niet ingegrepen - referee of medische interventie - wanneer er bloed in het spel is, bij UFC, of MMA in het algemeen?
 
Kicke "sport"
 
Wordt er niet ingegrepen - referee of medische interventie - wanneer er bloed in het spel is, bij UFC, of MMA in het algemeen?

Als de snee te ernstig is wel, of als de vechter aangeeft dat hij er last van heeft (bijvoorbeeld geen zicht door bloed in oog). Als de scheidsrechter het er verdacht uit vind zien, legt hij het gevecht stil en komt de dokter er naar kijken. Die bepaald dan of het doorgaat of niet. Maar bloed zoals bij bovenstaande foto's komt zelden voor. Dit gebeurd meestal door ellebogen die langs het gezicht glijden en zo precies met het bot een open wond achter laten. Maar Penn vs Stevenson had gestopt moeten worden imo.
 
Als de snee te ernstig is wel, of als de vechter aangeeft dat hij er last van heeft (bijvoorbeeld geen zicht door bloed in oog). Als de scheidsrechter het er verdacht uit vind zien, legt hij het gevecht stil en komt de dokter er naar kijken. Die bepaald dan of het doorgaat of niet.

Bij Muay Thai wordt het spel gelijk stilgelegd, wanneer je een bloedneus hebt. Zelf vind ik het prettige gedachte tijdens het vechten, dat jij je geen zorgen hoeft te maken over je medische conditie. Dat daar een scheidsrechter, een arts, en je trainer voor zijn. Daardoor kan jij je als vechter volop focussen op de wedstrijd. Want eerlijk gezegd, zou ik me niet lekker voelen, wanneer ik een vechter was op één van bovenstaande foto's.
 
Joe Rogan (UFC commentator) zei bij deze cut "it looks like a goats vagina" :roflol:

2eulut1.jpg


Bij Muay Thai wordt het spel gelijk stilgelegd, wanneer je een bloedneus hebt. Zelf vind ik het prettige gedachte tijdens het vechten, dat jij je geen zorgen hoeft te maken over je medische conditie. Dat daar een scheidsrechter, een arts, en je trainer voor zijn. Daardoor kan jij je als vechter volop focussen op de wedstrijd. Want eerlijk gezegd, zou ik me niet lekker voelen, wanneer ik een vechter was op één van bovenstaande foto's.

Als ze dat bij de UFC deden kan elke wedstrijd wel stilgelegd worden. Komen wonden niet vaak voor dan bij Muay Thai door ellebogen, of valt dat wel mee?
 
Joe Rogan (UFC commentator) zei bij deze cut "it looks like a goats vagina" :roflol:

2eulut1.jpg




Als ze dat bij de UFC deden kan elke wedstrijd wel stilgelegd worden. Komen wonden niet vaak voor dan bij Muay Thai door ellebogen, of valt dat wel mee?

Dat is een flinke jaap inderdaad!
Ellebogen worden weinig gebruikt bij Muay Thai. Maar na een goede elleboogstoot ga je vaak gelijk naar de grond, al dan niet k.o., en is de wedstrijd toch gelijk afgelopen. Bloed komt bij Muay Thai veelal uit de neus, en anders een enkele keer uit de mond of (rond de) ogen. Verder eigenlijk niet echt.
 
Dat is een flinke jaap inderdaad!
Ellebogen worden weinig gebruikt bij Muay Thai. Maar na een goede elleboogstoot ga je vaak gelijk naar de grond, al dan niet k.o., en is de wedstrijd toch gelijk afgelopen. Bloed komt bij Muay Thai veelal uit de neus, en anders een enkele keer uit de mond of (rond de) ogen. Verder eigenlijk niet echt.

Ah ok. Bij de UFC zie je vaak dat de ellebogen niet vaak voor een KO zorgen, maar vaak wel voor bloed.

http://www.youtube.com/watch?v=Tb-AQ509PME

Trouwens een bad stoppage van de referee.
 
Ah ok. Bij de UFC zie je vaak dat de ellebogen niet vaak voor een KO zorgen, maar vaak wel voor bloed.

MOVIE

Trouwens een bad stoppage van de referee.

Ik ben natuurlijk niet thuis in de MMA, maar ik vind eigenlijk dat de referee hier goed ingreep. Al Turk had imo geen enkele kans om uit zijn positie te komen, en Kongo zou alleen maar blijven slaan totdat hij de overwinnen kreeg. Dus er zou aan de situatie niets veranderd blijven, behalve dat er 'wat bloed bespaard is gebleven' ;)
 
kun je hierdoor geen ziektes krijgen?
 
Ik ben natuurlijk niet thuis in de MMA, maar ik vind eigenlijk dat de referee hier goed ingreep. Al Turk had imo geen enkele kans om uit zijn positie te komen, en Kongo zou alleen maar blijven slaan totdat hij de overwinnen kreeg. Dus er zou aan de situatie niets veranderd blijven, behalve dat er 'wat bloed bespaard is gebleven' ;)

Klopt, maar ik bedoelde juist dat de referee te laat ingreep ;)

kun je hierdoor geen ziektes krijgen?

"Normaal gesproken" worden vechters getest op ziektes voor de gevechten, zeker in de grotere organisaties.

Maar dit is sowieso niet zo slim:

b7x7rp.gif


BJ Penn die het bloed van zijn tegenstander van zijn handschoenen aflikt.
 
Laatst bewerkt:
Klopt, maar ik bedoelde juist dat de referee te laat ingreep ;)

Ja, vond ik ook, alhoewel ik niet thuis ben in de sport. Uit humaan oogpunt vond ik 't ook te laat.

"Normaal gesproken" worden vechters getest op ziektes voor de gevechten, zeker in de grotere organisaties.

Maar dit is sowieso niet zo slim:

b7x7rp.gif


BJ Penn die het bloed van zijn tegenstander van zijn handschoenen aflikt.
:roflol:

Hij blijft wel lang likken trouwens!
 
ik vind dit echt een van de slechtste voorbeelden van de sport. Zo is het in 99% van de gevallen echt niet...
 
Back
Naar boven