XXL Nutrition

Wat is de lijpste Vechtsport foto die je ooit gezien hebt? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zo breek je je nek toch normaal???? moet wel een beer zijn als je daarna nog kan vechten, en zelf winnen.

ik boks, vind het prima zo, zou niet in bloed willen vechten of met zo'n slam met mijn kop op de vloer willen eindigen :roflol:

had hij op zen hoofd geland was zen nek wss gebroken, nu land hij op zen schouderbladen dus is minder ernstig... maar fedor is onverwoestbaar :D
 
zijn er ook meer van zulke action packed ufc fights?
in 90% van de fights vind ik het wat saai door submisions etc.

Dan moet je deze kijken :)

Clay Guida vs Roger Huerta:

http://www.mma-core.com/videos/_Roger_Huerta_vs_Clay_Guida_TUF_6_Finale?vid=10001224&tid=100

Die actie met nog 1 minuut te gaan in de 2e ronde is echt geniaal.

En hier een mooie demonstratie van de kracht van Brock Lesnar (oud WWE wrestler):

http://www.mma-core.com/videos/_Heath_Herring_vs_Brock_Lesnar_UFC_87?vid=10001032&tid=100
 
Laatst bewerkt:
zo breek je je nek toch normaal???? moet wel een beer zijn als je daarna nog kan vechten, en zelf winnen.

ik boks, vind het prima zo, zou niet in bloed willen vechten of met zo'n slam met mijn kop op de vloer willen eindigen :roflol:

In veel vechtsporten leer je zo vallen, kop-in-kas. Fedor heeft het van judo. Als je dat inderdaad niet doet kun je je nek breken.
 
In veel vechtsporten leer je zo vallen, kop-in-kas. Fedor heeft het van judo. Als je dat inderdaad niet doet kun je je nek breken.
fedor heeft toch een sambo achtergrond?
 
De Sovjet-Unie bestond vroeger uit vijftien republieken met elk zo hun eigen sT van worstelen.
Hieruit is als samengestelde sT Sambo ontstaan.

Bij de sT combat-sambo is vastpakken, werpen, grepen, trappen, grondgevechten en slaan toegestaan.
Deze sT begon als methode van onder andere de KGB, later ontwikkelde zich dit tot een wedstrijdsport.

KGB had systema naar mijn weten...
 
Dit vind ik pas een lijpe vechtsportfoto

[Afbeelding niet meer beschikbaar]



[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
woooow dat gevecht van lesnar heb ik nog niet eens gezien haha die eerste stoot gelijk volop raak prachtig wat een beest ook :D:D
 
woooow dat gevecht van lesnar heb ik nog niet eens gezien haha die eerste stoot gelijk volop raak prachtig wat een beest ook :D:D

En meteen z'n ''orbital bone'' gebroken, in z'n gezicht dus. Die man krijgt veel kritiek op z'n techniek maar rammen dat kan die.
 
En meteen z'n ''orbital bone'' gebroken, in z'n gezicht dus. Die man krijgt veel kritiek op z'n techniek maar rammen dat kan die.
en hij kan er ook een mooie show van maken hehe:D
 
En meteen z'n ''orbital bone'' gebroken, in z'n gezicht dus. Die man krijgt veel kritiek op z'n techniek maar rammen dat kan die.

Yep, en die stoot was nog niet eens met geweldige techniek. Als Brock Lesnar écht leert vechten wordt het pas echt link.

Gina Carano is nice inderdaad, net als Kyra Gracie.

1zytw21.gif
 
Yep, en die stoot was nog niet eens met geweldige techniek. Als Brock Lesnar écht leert vechten wordt het pas echt link.

Gina Carano is nice inderdaad, net als Kyra Gracie.

1zytw21.gif

mijn god wat sexy! :yarly:
 
prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
 
Back
Naar boven