Fitness Seller

Wat is de muziek-smaak van de gemiddelde dbb'er?

Wat is je muziek smaak?


  • Totaal stemmers
    170

Bezoekers in dit topic

voornamelijk rock/metal e.d
afhankelijk van het nummer kan ik muziek uit andere genres ook wel waarderen.
 
R&B, House, Hardstyle, Rap etc.
 
Heb niet echt vaste genres, als het dope is dan is het dope, wanneer ik wat luister ligt aan me humeur. Voornamelijk Hiphop, Rock, Klassiek, Reggae, als er maar gevoel in zit.
 
mijn voorkeur gaat uit naar elektronische muziek:

darkcore, early rave, hardstyle, oldschool, hardcore, terror, frenchcore, industrial hardcore, sommige speedcore en ook happy hardcore. Voorkeur gaat wel uit naar de wat minder 'commerciele' producties. Daarnaast luister ik ook genoeg andere muziek, andere hazes, rhcp, coldplay bijv
 
Klassiek, pop en electronisch.
 
Hardcore, hardstyle, dance en een beetje metal.

Kortom alles wat hard gaat. Heb echt een hekel aan pop/rap etc. mij te zacht.
 
hardcore.
reggaeton vind ik ook lekker om naar te luisteren

verder wat muziek die op tv langskomt ook wel
 
linkin park waar valt dat onder ?
 
Ik hou van de beste nummer uit elke categorie.
 
chillen : rap (met inhoud wel=tupac,biggy enz niet die nieuwe shit)
trainen : harde metal
feestjes : electronic
 
Jungle , dubstep , jazz , rock
 
mijn smaak is niet in hokjes in te delen..
 
House
Rock
R&B
zooi van jack johnson etc. ook.
Hip hop
 
mijn smaak is niet in hokjes in te delen..

Precies. Muziek en taal definities zijn cyclopische antithesen van elkaar. Muziek betekend horen, generaliserende matrixen aanmaken is daarbij een doodzonde.

Beetje hetzelfde als het aanzicht van een k*t proberen te converteren naar een beschrijvende taal codering. Gewoon zien, da's de magie en schoonheid.
 
leuk topic.

elektronische muziek: house, latin house, ik kan ook zeker nog van oldstyle/oldschool houden.
rock&roll: rock&roll en hardrock
R&B: rap, soul, motown

---------- Toegevoegd om 23:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:03 ----------

Volgens mij begrijp je het niet helemaal. Je hebt een aantal hoofdgenres, onder meer Jazz, Klassiek, Pop.

Rock 'n Roll, R&B, Indie en whatever zijn allemaal subgenres van Popmuziek, ofwel Populaire muziek. De nieuwe stikkertjes die andere halve garen op dingen plakken moet je niet lukraak overnemen, that shit is retarded.



waarom altijd dat gemierenneuk op topics?
 
Hardstyle, hardcore, en house, mijn vote is dus duidelijk
 
Back
Naar boven