AndroidHealthClinic

Wat is de rede dat er gezegd wordt dat je buikspieren niet kunnen groeien? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja? genoeg skinny ecto's met dikkere abs dan armen. Ook Lazar heeft kanonnen van Abs. Maar nu niet omdraaien, Japio beweert iets en ik ben benieuwd naar zijn bron.

Bekijk bijlage 489990

Ik ben er nog geen studies tegengekomen. Dus ja. Het is een beetje bro science cfr kuiten en hun potentie om te groeien.
 
Ja ik train ook niet mn obliques omdat ik mn waist niet te dik wil maken
Deadlift je ook niet ? Heb dit vaker gezien dat small waist guys deze oefening niet toepassen ivm verdikking van de onder rug en hier door je waist wat cms groeit in de loop van der tijd. Hoeveel hier waar van is kan ik jou niet vertellen.
 
Deadlift je ook niet ? Heb dit vaker gezien dat small waist guys deze oefening niet toepassen ivm verdikking van de onder rug en hier door je waist wat cms groeit in de loop van der tijd. Hoeveel hier waar van is kan ik jou niet vertellen.
Ik heb idd vaker hetzelfde gelezen voor deadlifts en squats, niet altijd de hele oefening achterwege latend maar zeker nooit heavy sets.
 
Ik heb idd vaker hetzelfde gelezen voor deadlifts en squats, niet altijd de hele oefening achterwege latend maar zeker nooit heavy sets.
Squats vindt ik jammer om te laten vallen. Maar deadlift vindt ik geen probleem. Alleen denk dat het voor mij al telaat is om het te laten vallen. Ik deadlift al vanaf mijn 14de vandaar lowerback is daardoor echt wel dikker geworden. Terug draaie ken al niet meer. Maar mabe als de gyms open gaan dat ik ga overwegen om mijn bulk zonder deadlifts tegaan doen. Momenteel kan ik toch alleen weak deadliften.
 
Squats vindt ik jammer om te laten vallen. Maar deadlift vindt ik geen probleem. Alleen denk dat het voor mij al telaat is om het te laten vallen. Ik deadlift al vanaf mijn 14de vandaar lowerback is daardoor echt wel dikker geworden. Terug draaie ken al niet meer. Maar mabe als de gyms open gaan dat ik ga overwegen om mijn bulk zonder deadlifts tegaan doen. Momenteel kan ik toch alleen weak deadliften.
Ja ik denk dat het grotendeels genetisch is maar elk kleine beetje dat we kunnen helpen is mooi meegenomen. Ik meet nu op een lege maag 77/cm of 30inch. niet supersmal maar kan ermee door.
 
Ja ik denk dat het grotendeels genetisch is maar elk kleine beetje dat we kunnen helpen is mooi meegenomen. Ik meet nu op een lege maag 77/cm of 30inch. niet supersmal maar kan ermee door.
28inch is toch de aim voor een decent small waist dacht ik ? Ik ga pas meten waneer ik klaar met me cut ben denk dat ik me nou heel erg ga teleurstellen als ik ga meten :roflol:
 
Je gaat toch niet stoppen met (zwaar) squatten of deadliften voor een smalle waist? Bijna de fucking basis van onze hele sport...als het al zou werken trouwens, want het komt op mij over als bro-science.
Ook ben ik het hier mee eens. Squat blijft een van mijn favo dus die zou ik nooit uit mijn schema halen. Deadlift vindt ik ergens niet zo belangrijk voor mijn doeleinden. Maar dan spreek ik mezelf weer tegen want ik zeg altijd dat compound oefeningen dus ook deadlift de basis is. Maar om het 1x te schrappen om te kijken wat het brengt zie ik het kwade niet van in.
 
Je gaat toch niet stoppen met (zwaar) squatten of deadliften voor een smalle waist? Bijna de fucking basis van onze hele sport...als het al zou werken trouwens, want het komt op mij over als bro-science.
Dit idd, je waist wordt niet mega groot door deadliften of squats. Ik heb een wespentaille als ik droger sta.
 
28inch is toch de aim voor een decent small waist dacht ik ? Ik ga pas meten waneer ik klaar met me cut ben denk dat ik me nou heel erg ga teleurstellen als ik ga meten :roflol:
Ik vermoed dat 28 inch (=71 cm!!!) alleen haalbaar is als je van nature (zeer) smalle heupen hebt als man. Ik zit nu op 79½ cm met een erg dun vetlaagje over mijn taille. Dan is 71 cm onmogelijk, lijkt mij.
 
Deadlift je ook niet ? Heb dit vaker gezien dat small waist guys deze oefening niet toepassen ivm verdikking van de onder rug en hier door je waist wat cms groeit in de loop van der tijd. Hoeveel hier waar van is kan ik jou niet vertellen.
Nope doe sowieso geen deadlifts omdat ik er niet echt baat bij heb, en ik krijg vaak last ervan
 
Je gaat toch niet stoppen met (zwaar) squatten of deadliften voor een smalle waist? Bijna de fucking basis van onze hele sport...als het al zou werken trouwens, want het komt op mij over als bro-science.
Deadlift kan wel missen, maar squat is een beetje raar om te laten vallen puur voor een kleinere waist (deadlift bovendien ook als je gedachte is om je waist kleiner te krijgen).
 
Ik vind een fysiek met een smalle taille en totaal onderontwikkelde erectoren omdat er niet gedeadlift wordt er veel te fragiel en niet compleet uit zien.
Een goed ontwikkeld fysiek hoort in mijn optiek er ook krachtig uit te zien, en daar hoort een paar dik ontwikkelde erectoren bij.
 
Je gaat toch niet stoppen met (zwaar) squatten of deadliften voor een smalle waist? Bijna de fucking basis van onze hele sport...als het al zou werken trouwens, want het komt op mij over als bro-science.

Bodybuilding is grotendeels bro science haha.

Als je een smalle waist wilt of je wilt classic wedstrijden doen kan je experimenteren met manieren om deze klein te houden of kleiner laten lijken. Veel van de grote jongens in bodybuilden deadliften en squaten helemaal niet. Niet voor het doel om een small waist te houden maar omdat deze oefeningen volgens hun te injuryprone zijn. Dus ook zonder deze oefeningen kan je prima je fysiek bouwen. Maar bij elk doel passen andere manieren om dit te verwezelijken.
 
Ik vermoed dat 28 inch (=71 cm!!!) alleen haalbaar is als je van nature (zeer) smalle heupen hebt als man. Ik zit nu op 79½ cm met een erg dun vetlaagje over mijn taille. Dan is 71 cm onmogelijk, lijkt mij.

Alles onder de 30 is al wel small denk ik, gewoon je rug en schouders(zijkant)lekker oppompen voor meer width.
 
Back
Naar boven