Fitness Seller

Wat is de zomer toch heerlijk :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Emile

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
15 jan 2004
Berichten
5.350
Waardering
2
Wat een weer bro's. Net ff terug van de stad voor mijn lenzencheck. Ik kan duidelijk zien dat ik het afgelopen jaar goed vooruitgegaan (vooral mijn armen en schouders). Ik had goed aandacht van het vrouwelijk schoon dat rondliep. Dit voorspelt veel goeds voor de komende zomer.

Ik voel me echt toppie. Morgen naar het krachthonk voor mijn benen en buik. :cool:
 
Emile zei:
Morgen naar het krachthonk voor mijn benen en buik. :cool:

Op zondag ???

Ik heb in de file gestaan vandaag dus ik ga je tegenspreken, de zomer suckt diep :o
 
MightyDuck zei:
Op zondag ???

Ik heb in de file gestaan vandaag dus ik ga je tegenspreken, de zomer suckt diep :o

Yep, mijn krachthonk is elke dag open. Bovendien is het lekker rustig :cool:
 
Ik ook :cool:

Big pimpin' in het boerendorp
 
ja lkrr weertje idd
mijn gym is dicht op zondag vind ik wel jammer voor een cardiodagje ofso
 
Morgen lekker vissen en dan naar de sportschool :cool:
 
I totally agree! :cool:

Ik moest net een demonstratiewedstrijd vechten in de buurt van Rotterdam, in de open lucht bij een multicultureel festival. Heb er weer een aantal telnrs bij :D
 
Ik mag lekker tentamens leren met dit weer. :mad: :mad: :mad:
 
ben net ff naar antwerpen geweest voor een verse pot whey en heb ook ff in de file gestaan... :mad: ****ing hot maar airco rules! :D
 
TongPo zei:
I totally agree! :cool:

Ik moest net een demonstratiewedstrijd vechten in de buurt van Rotterdam, in de open lucht bij een multicultureel festival. Heb er weer een aantal telnrs bij :D


In welke vechtsT? Zeker niet toevallig Kyokushin Karate :D
 
verste pot whey :)

Vanavond 20:00 trainen, misschien is het dan iets minder warm
 
Was vandaag op het strand, totaal geript en droog, en ècht heerlijk om van al die vrouwtjes een blik te krijgen. :cool:
 
hier ook

Big Pimpin' in Frysland
 
Haal de mouwloze shirtjes maar weer uit de kast! ;D
 
Ik ben nog steeds een vet varken, maar toch voel ik me de pimp. Komt waarschijnlijk omdat ik zo lekker ben. :o
 
Ikke niet, ben verdorie al 3 kg kwijt sinds begin cut, maar heb niet het gevoel dat de spek op de abs drastisch weggaan. Wel blijft de omtrek van mijn armen enzo gelijk. Veel vocht maybe?

Wil ook ripped zijn! :bawling:

Wil weer gaan bulken en flink massa bouwen. Moet verdorie een beest zijn! :p
 
Tractortje zei:
Ik ben nog steeds een vet varken, maar toch voel ik me de pimp. Komt waarschijnlijk omdat ik zo lekker ben. :o
vies varken, ga je kontje wassen
 
Sinds bulken de toekomst heeft is ripped zijn een vaag begrip.
 
benchMarc zei:
Haal de mouwloze shirtjes maar weer uit de kast! ;D

Heb een paar weken geleden 8 stuks gehaald bij coolcat :cool: Goedkoop en zit als gegoten.
 
Back
Naar boven