AndroidHealthClinic

Wat is de zomer toch heerlijk :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

@ Mars,

Ik bedoel met ripped zijn, op een vetpercentage komen van 6-8 % ofzo. :rolleyes: Voor de duidelijkheid, wat ik wil bereiken! ;)
 
Zal blij zijn als die klotezomer voorbij is, heb weer zin om te bulken :D
Nee hoor, de zomer is er om te oogsten wat je in de winter gezaaid hebt ;)
 
Dat weer bevalt me ook wel, hopelijk wordt mijn acne op mijn rug dan een stuk minder... :cool:
 
boogie zei:
vies varken, ga je kontje wassen

Nu ik erover nadenk. Vanochtend liep het water (met zeep) rechtstreeks me poepgaatje in. Ik moest em dichthouden, omdat ik dacht dat zeepwater slecht zou zijn voor mn anus. Stond ik met een dichtgeknepen anus voorover gebogen in de douche omdat ik mn kuiten/enkels moest verzorgen :o

'Tis dat je het even weet!

En inderdaad Bartp, de acne op mijn rug is na één dag strand al minder geworden. Gewoon in de zee blijven gaan dus :D
 
Laatst bewerkt:
Tractortje zei:
Nu ik erover nadenk. Vanochtend liep het water (met zeep) rechtstreeks me poepgaatje in. Ik moest em dichthouden, omdat ik dacht dat zeepwater slecht zou zijn voor mn anus. Stond ik met een dichtgeknepen anus voorover gebogen in de douche omdat ik mn kuiten/enkels moest verzorgen :o

:roflol:
 
Tractortje zei:
Nu ik erover nadenk. Vanochtend liep het water (met zeep) rechtstreeks me poepgaatje in. Ik moest em dichthouden, omdat ik dacht dat zeepwater slecht zou zijn voor mn anus. Stond ik met een dichtgeknepen anus voorover gebogen in de douche omdat ik mn kuiten/enkels moest verzorgen :o

'Tis dat je het even weet!

En inderdaad Bartp, de acne op mijn rug is na één dag strand al minder geworden. Gewoon in de zee blijven gaan dus :D
:roflol:
 
Heerlijk de zomer. Niks beters dan elke dag een lekker temperatuurtje, makkelijke kleding aan en genieten van de dag.

Gisteren met hert de stad in en wat mij altijd opvalt is dat jongens die ook trainen maar niet zo groot zijn als jij, je dan met uit hun oogkassen rollende ogen aanstaren :roflol:

Nieuw broekje aan, Levi's hemdje aan, zonnebrilletje op en de blikken van zoveel mensen die je figuur bekijken. Maar je denkt al gauw: Ja ik heb me rotgewerkt afgelopen winter, ik ging naar de sportschool door weer en wind, ik hield me aan een dieet met kerst, ik heb 1000 naalden in mn bil...:roflol: Nou ja, je kunt iig zien dat het opbrengt wat je erin steekt :D
 
ja ik zag je vandaag in de stad dbc. heb me ff snel afgetrokken in een pashokje, wat zag je er weer mooi uit ;)
 
Kan niet schat. Ik zit al de hele dag binnen: bijslapen en aan de site werken :roflol:

:fu:

Edit: Ooit, als je misschien ergens in de buurt komt van mijn fysiek, lees bovenstaande nogeens en je zult me begrijpen. Alhoewel met een Carl Klootnoot-figuur dat denk ik niet zo snel aan de orde zal zijn :D
 
DBC01 zei:
Gisteren met hert de stad in en wat mij altijd opvalt is dat jongens die ook trainen maar niet zo groot zijn als jij, je dan met uit hun oogkassen rollende ogen aanstaren :roflol:
Tja je kan ermee lachen maar ik vind dat het een beetje aantoont hoe je over jezelf denkt...
Als ik iemand groter zie dan mij en zie dat hij traint, (en dat gebeurt vaak hoor, want zo uberhuge ben ik (nog?:)) niet) dan betrap ik me er ook wel eens op dat ik kijk en zeg van "binnen enkele jaartjes wil ik ook zo rondlopen"
En da's geen jaloezie maar eerder bewondering en respect voor bb'ers onder elkaar.
Je hebt ook anderen natuurlijk...
 
Santoz zei:
Tja je kan ermee lachen maar ik vind dat het een beetje aantoont hoe je over jezelf denkt...
Als ik iemand groter zie dan mij en zie dat hij traint, (en dat gebeurt vaak hoor, want zo uberhuge ben ik (nog?:)) niet) dan betrap ik me er ook wel eens op dat ik kijk en zeg van "binnen enkele jaartjes wil ik ook zo rondlopen"
En da's geen jaloezie maar eerder bewondering en respect voor bb'ers onder elkaar.
Je hebt ook anderen natuurlijk...

Inderdaad. Ik zie ze niet veel, maar als ik echt gasten op het strand zie die gewoon huge en ripped zijn, zijn ze toch wel een blik waardig. Ik sta dan ook vol bewondering en respect te kijken. Niets mis mee lijkt me.
 
Santoz zei:
Tja je kan ermee lachen maar ik vind dat het een beetje aantoont hoe je over jezelf denkt...
Als ik iemand groter zie dan mij en zie dat hij traint, (en dat gebeurt vaak hoor, want zo uberhuge ben ik (nog?:)) niet) dan betrap ik me er ook wel eens op dat ik kijk en zeg van "binnen enkele jaartjes wil ik ook zo rondlopen"
En da's geen jaloezie maar eerder bewondering en respect voor bb'ers onder elkaar.
Je hebt ook anderen natuurlijk...

Agreed... ik denk daar hetzelfde over als Santoz... aks ik dat soort lui zie, dan wil ik wel direct de gym inrennen om eens ff flink te gaan pompen, dat motiveert wel zo enorm...
 
Je kunt duidelijk zien aan iemand of ie vol bewondering kijkt of vol afgunst kijkt.
Bij mij in de stad staat hufterigheid en agressie hoog aangeschreven alsmede agressie tegen vrouwen. Dat uit zich dus ook in siutuaties dat je trainende mensen tegenkomt die minder groot zijn.
Vrijdagavond ook nog: 4 groepen allochtonen staan op straat en ik heb het lef ertussendoor te fietsen. Zie je ze een seconde kijken of ze iets zullen schreeuwen en dan toch maar hun bek houden. Dat zijn leuke momenten :D
 
Ik kan volgende zomer pas pimpen. Weeg nu nog maar 83 bij 192 met 10%.

Volgend jaar hoop ik op 90kg 8% Of misschien als we geluk hebben nog wat meer. :mad:

Kan ik ook pimpen :cool:
 
delguy zei:
Ik kan volgende zomer pas pimpen. Weeg nu nog maar 83 bij 192 met 10%.

Volgend jaar hoop ik op 90kg 8% Of misschien als we geluk hebben nog wat meer. :mad:

Kan ik ook pimpen :cool:
Mja, ik geef je wel de raad om dat 'pimpen' niet als drijfveer voor deze sport te zien want dan word je zoals vele anderen, nl. irritant ;)
(gelieve dit niet als een aanval te beschouwen)
 
delguy zei:
Ik kan volgende zomer pas pimpen. Weeg nu nog maar 83 bij 192 met 10%.

Volgend jaar hoop ik op 90kg 8% Of misschien als we geluk hebben nog wat meer. :mad:

Kan ik ook pimpen :cool:

Iedereen kan pimpen. Ligt aan je houding en uitstraling. Ik ken namelik genoeg brede jongens die dus niet kunnen pimpen :D

En ik pimp niet. Ik heb Hert. Maar ik wórd gepimpt. Ik ben namelijk too shy :p
 
DBC01 zei:
Iedereen kan pimpen. Ligt aan je houding en uitstraling. Ik ken namelik genoeg brede jongens die dus niet kunnen pimpen :D

En ik pimp niet. Ik heb Hert. Maar ik wórd gepimpt. Ik ben namelijk too shy :p
*Egotrip alert* ;) :D
 
TongPo zei:
I totally agree! :cool:

Ik moest net een demonstratiewedstrijd vechten in de buurt van Rotterdam, in de open lucht bij een multicultureel festival. Heb er weer een aantal telnrs bij :D

Capelle a/d Yssel toevallig? :)
 
Santoz zei:
*Egotrip alert* ;) :D

Toch even beter lezen Santoz, egotrip is hier helemáál niet van toepassing.

Ik probeer aan te geven dat je geen spieren nodig hebt om te pimpen en dat ikzelf gewoon te verlegen ben en altijd was om te pimpen.

Kortom niks ego aan.

EDIT: Iedereen die fiks groter wordt mettertijd merkt heel goed dat de onzekerheid daarmee ook stijgt! Het is dus niet zo dat je, als je 'huge' bent, meteen ook een ego hebt. Als je mij hoort wauwelen over 'spiegels' en 'narcisme', neem het met een korrel zout want elke avond sta ik te mauwen voor de spiegel omdat ik een niet bijster breed kereltje zie. ;)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven