MuscleMeat

Wat is de zomer toch heerlijk :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DBC01 zei:
EDIT: Iedereen die fiks groter wordt mettertijd merkt heel goed dat de onzekerheid daarmee ook stijgt! Het is dus niet zo dat je, als je 'huge' bent, meteen ook een ego hebt. Als je mij hoort wauwelen over 'spiegels' en 'narcisme', neem het met een korrel zout want elke avond sta ik te mauwen voor de spiegel omdat ik een niet bijster breed kereltje zie. ;)

Arme poepeloe toch :kiss:

Maar het is wél waar idd, het narcisme is een attitude die op goede dagen de kop op steekt. Op mindere dagen voel je je schraal en plumpy.

Jou kijken ze btw dood, elke trainende drol kan zelf wel verzinnen dat jij gebruikt, daarom haten ze je :cool:
 
MightyDuck zei:
Arme poepeloe toch :kiss:

Maar het is wél waar idd, het narcisme is een attitude die op goede dagen de kop op steekt. Op mindere dagen voel je je schraal en plumpy.

Jou kijken ze btw dood, elke trainende drol kan zelf wel verzinnen dat jij gebruikt, daarom haten ze je :cool:

Hehe je sociale inzicht is weer voortreffelijk, reden nr 1 waarom mensen jou hier soms wel dood kunnen kijken :D
Maar ja, ik zie dat zelf dus niet, dat het overduidelijk is dat ik dat doe en dat iedereen dat ziet, net zoals ik vind dat ik er niet zo breed-breed uitzie.
En dan komt er iemand naar je toe en zegt sow hey die schouderkoppen en armen staan te klappen he! En dan wil je em bijna een trap verkopen maar hij méént het nog ook! :(???

Zelf plezier hebben van het uiterlijke dat het zware werk in de gym je oplevert...het zijn slechts momenten. Niet meer. Hoezo anorexia inversa.
 
DBC01 zei:
Hehe je sociale inzicht is weer voortreffelijk, reden nr 1 waarom mensen jou hier soms wel dood kunnen kijken :D
Maar ja, ik zie dat zelf dus niet, dat het overduidelijk is dat ik dat doe en dat iedereen dat ziet, net zoals ik vind dat ik er niet zo breed-breed uitzie.
En dan komt er iemand naar je toe en zegt sow hey die schouderkoppen en armen staan te klappen he! En dan wil je em bijna een trap verkopen maar hij méént het nog ook! :(???

Zelf plezier hebben van het uiterlijke dat het zware werk in de gym je oplevert...het zijn slechts momenten. Niet meer. Hoezo anorexia inversa.

Een anorexia pauper(in) heeft ook die momenten niet. Wij wéten stiekem ook wel dat we huge zijn alleen zien we dat zelf niet door onze afwijking. Maar wanneer iemand anders ons er op wijst en/of we ons vergelijken met Jan Modaal van Fleppenstein met de korte Achternaam dan vinden we onszelf zeer stoer :cool:

Je kunt nog wel vaker roepen dat je voor jezelf traint, maar uiteindelijk voel je je toch het machtigst wanneer je anderen ownt met je fysiek. Heel stiekempies geeft dat je toch wel een kriebelend gevoel in je buikje.
 
Ohw wat mag je blij zijn dat je ver weg in het onderbuikje van Holland woont anders had je nu een dikke therapeutische dank-knuffel gekregen! :D

Nee idd, maar het blijven momenten he...
 
Voor mij hoeft die pokkezomer niet zo heftig, sta momenteel stijf van de hooikoorts, en eerlijk gezegd, 30 graden (als het niet meer was vandaag) vind ik gewoon iets te veel van het goeie.
 
Hehe kom eens kijken in BodyActive Gym in Lloret OUWE!! :D

+/- 30 graden constant zonder airco! Werd ik dróóg van! :D:D
 
Centaur zei:
Voor mij hoeft die pokkezomer niet zo heftig, sta momenteel stijf van de hooikoorts, en eerlijk gezegd, 30 graden (als het niet meer was vandaag) vind ik gewoon iets te veel van het goeie.

Inkoppertje..


Maargoed, DBC.. hoe zou je het vinden als er een gozer naar je toe komt, die duidelijk traint en gewoon zegt van "gozer, je ziet er goed uit!, die armen van je staan zowat op knappen!". Dat kan je toch alleen maar vleien lijkt me?
 
DBC01 zei:
Hehe kom eens kijken in BodyActive Gym in Lloret OUWE!! :D

+/- 30 graden constant zonder airco! Werd ik dróóg van! :D:D
Kneet's zit momenteel ook zonder airco, en dan is cardio op de zolder onder het glazen dakraam echt geen pretje. :( Maar toegegeven, ik denk dat je dan in 45 minuten ook een litertje of 3 van je af wandeld.
 
DBC01 zei:
Hehe kom eens kijken in BodyActive Gym in Lloret OUWE!! :D

+/- 30 graden constant zonder airco! Werd ik dróóg van! :D:D

Ik snap niet dat Ronny in zijn Gym in Texas tijdens een benentraining in de zomer niet out gaat. Maar dit is offtopic en hiervoor krijg ik nu -4 punten :D

Tijdens de zomer ga ik btw gewoon door met trainen, dus echt opvallen op het strand zal ik niet met 13% vet. ALS ik uberhaubt naar buiten kan, want de kans is groot dat ik deze hele zomer tentamens aan het inhalen ben :(
 
Goedenavond,

Daar twijfel ik dus ook weleens aan, als sommige mensen zeggen, zo jij bent hard gegroeid!

Ik zie mezelf nog als een mager scharminkel, maar vandaag allemaal kennissen en familie (vierde vandaag mijn verjaardag :rolleyes: )`Ja, je kunt het goed zien dat hij sport` en `Dit is genoeg hoor, ik zou niet verder gaan`. Dan heb ik zoiets van, Sjeezus, ben verdorie nog maar net begonnen, armen moeten nog een keer zo groot worden en benen zo dik als een betonpaal!

Zouden wij onszelf dus anders zien, dan de andere mensen? ???
 
Laatst bewerkt:
DBC01 zei:
Hehe kom eens kijken in BodyActive Gym in Lloret OUWE!! :D

+/- 30 graden constant zonder airco! Werd ik dróóg van! :D:D

Pik beantwoord je pm eens :finger:

Droge tong bedoel je.
 
Tractortje zei:
Inkoppertje..


Maargoed, DBC.. hoe zou je het vinden als er een gozer naar je toe komt, die duidelijk traint en gewoon zegt van "gozer, je ziet er goed uit!, die armen van je staan zowat op knappen!". Dat kan je toch alleen maar vleien lijkt me?

Dat vleit en het gebeurt weleens maar ik ben er nietv van overtuigd. Ja ik weet het, ziek!
 
DBC01 zei:
Toch even beter lezen Santoz, egotrip is hier helemáál niet van toepassing.

Ik probeer aan te geven dat je geen spieren nodig hebt om te pimpen en dat ikzelf gewoon te verlegen ben en altijd was om te pimpen.

Kortom niks ego aan.

EDIT: Iedereen die fiks groter wordt mettertijd merkt heel goed dat de onzekerheid daarmee ook stijgt! Het is dus niet zo dat je, als je 'huge' bent, meteen ook een ego hebt. Als je mij hoort wauwelen over 'spiegels' en 'narcisme', neem het met een korrel zout want elke avond sta ik te mauwen voor de spiegel omdat ik een niet bijster breed kereltje zie. ;)

Het was ook helemaal niet serieus bedoeld, al had ik idd beter moeten lezen want ik interpreteerde het verkeerd. Dat 'i'm too shy' plaatste ik gelijk met 'ik hoef niet te pimpen , ze komen wel vanzelf naar mij toe'. Tot zover deze verduidelijking.

Wat dat spiegelkijken en "kleinheids-syndroom" betreft; volgens mij is dat gewoon eigen aan een bb'er.
Je kan niet zeggen dat we 'normaal' zijn tov een doorsnee mens.
Ik word soms echt slechtgezind als ik kijk waar ik nóg maar sta, ipv verheugd te zijn met hetgeen je al bereikt hebt maar dat blijkt doodnormaal te zijn.
 
DBC01 zei:
Je kunt duidelijk zien aan iemand of ie vol bewondering kijkt of vol afgunst kijkt.
Bij mij in de stad staat hufterigheid en agressie hoog aangeschreven alsmede agressie tegen vrouwen. Dat uit zich dus ook in siutuaties dat je trainende mensen tegenkomt die minder groot zijn.
Vrijdagavond ook nog: 4 groepen allochtonen staan op straat en ik heb het lef ertussendoor te fietsen. Zie je ze een seconde kijken of ze iets zullen schreeuwen en dan toch maar hun bek houden. Dat zijn leuke momenten :D

Durf dan maar eens te komen fietsen in mijn wijk. Ze stelen je fiets man! :D
 
Tja het is erg hoor met ons bodybuilders.

Ik zit op een vetpercentage van 10-11% en vind dat ik mijn shirt nog niet uit mag doen.. Dat laagje vet dat rond mijn buik zit weerhoudt me ervan.

Terwijl iedere halve papzak en plofkop rustig zijn shirt uittrekt en dan nog stoer om zich heen gaat kijken ook !! :mad:

Vreselijke k*t hobby afentoe dat bodybuilden, je verziekt je eigenbeeld er volledig mee !

Maar toch ben je inderdaad trots en blij met het resultaat, maar dat gevoel zit ver verstopt achter de rest. Momenten dat het echt naar voren komt zijn inderdaad schaars. Denk zelf dat dat meer zal komen als ik mijn doel bereikt heb, maar het doel verschuift rustig mee met mijn massa :D
 
leGionellz zei:
Tja het is erg hoor met ons bodybuilders.

Ik zit op een vetpercentage van 10-11% en vind dat ik mijn shirt nog niet uit mag doen.. Dat laagje vet dat rond mijn buik zit weerhoudt me ervan.

Terwijl iedere halve papzak en plofkop rustig zijn shirt uittrekt en dan nog stoer om zich heen gaat kijken ook !! :mad:

Vreselijke k*t hobby afentoe dat bodybuilden, je verziekt je eigenbeeld er volledig mee !

Maar toch ben je inderdaad trots en blij met het resultaat, maar dat gevoel zit ver verstopt achter de rest. Momenten dat het echt naar voren komt zijn inderdaad schaars. Denk zelf dat dat meer zal komen als ik mijn doel bereikt heb, maar het doel verschuift rustig mee met mijn massa :D

:yes:
 
leGionellz zei:
Tja het is erg hoor met ons bodybuilders.

Ik zit op een vetpercentage van 10-11% en vind dat ik mijn shirt nog niet uit mag doen.. Dat laagje vet dat rond mijn buik zit weerhoudt me ervan.

Terwijl iedere halve papzak en plofkop rustig zijn shirt uittrekt en dan nog stoer om zich heen gaat kijken ook !! :mad:

Vreselijke k*t hobby afentoe dat bodybuilden, je verziekt je eigenbeeld er volledig mee !

Maar toch ben je inderdaad trots en blij met het resultaat, maar dat gevoel zit ver verstopt achter de rest. Momenten dat het echt naar voren komt zijn inderdaad schaars. Denk zelf dat dat meer zal komen als ik mijn doel bereikt heb, maar het doel verschuift rustig mee met mijn massa :D


Ja stom is dat he? Ik zit op ongeveer 8% en ik vind mezelf ook eigenlijk te dik om m'n shirt uit te trekken. Adonis complex or what?
 
Zelda zei:
Ja stom is dat he? Ik zit op ongeveer 8% en ik vind mezelf ook eigenlijk te dik om m'n shirt uit te trekken. Adonis complex or what?

Komt nog bij dat je jezelf van boven anders (lees: dikker, plomper) ziet dan je een ander van voren ziet. Ik zou permanent met een spiegel rond willen sjouwen om iedereen naast mij er voor te slepen om te vergelijken of ik nog "beter" ben.
 
Back
Naar boven