AndroidHealthClinic

Wat is de zomer toch heerlijk :) (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Zelda zei:
Ja stom is dat he? Ik zit op ongeveer 8% en ik vind mezelf ook eigenlijk te dik om m'n shirt uit te trekken. Adonis complex or what?

Nee, minderwaardigheidscomplex. Therapeutje zou geen kwaad kunnen :P :D

Ik zit op zo'n 13% en ik trek ook moeilijk me shirt uit, maar als ik dan naar de rest van de papzakken, magere ecto's en enkele goedgevormde man kijk, vind ik toch wel dat ik mn shirt kan uit trekken. Ben niet tevreden met mn lichaam, maar dat is puur tegenover mezelf. Het kan me tegenwoordig weinig schelen wat anderen van me vinden. De enige reden dat ik dus mn shirt niet uit zou trekken, is omdat IKZELF het lelijk vind, en niet dat ik bang ben voor de mening van het publiek.

Trouwens alweer genoeg zomer-spuiters gezien, met heerlijke tepeltjes. Dan krijg ik toch altijd wel weer een grijns op mn gezicht. "Mijn gyno is tenminste van nature" :cool:
 
Met 16-18% trek ik zonder schroom mijn shirt uit, boeit me weinig wat een ander denkt. Omdat mijn lichaamsbeharing nog al snel groeit loop ik er ook nog bij als Chewbacca. Boeit me ook weinig, ik ga niet op het strand liggen voor een ander.

Vandaag nog binnen getraind op de ergometer overigens, warmte was goed te doen. Voordeel van een ergometer thuis hebben, als ik crash dan is het gewoon op mijn eigen vloer.
 
Ik zit op 16% en trek makkelijk me shirt uit, misschien zijn jullie te droog of zo.. :D

zwaardemod was me weer net voor
 
MightyDuck zei:
Komt nog bij dat je jezelf van boven anders (lees: dikker, plomper) ziet dan je een ander van voren ziet. Ik zou permanent met een spiegel rond willen sjouwen om iedereen naast mij er voor te slepen om te vergelijken of ik nog "beter" ben.

Dat is idd zwaar verneukeratief. Als ik mijn blik van boven op mijn torso naar beneden laat glijden zie ik (zeker in zittende toestand) vooral vetrollen, terwijl als je jezelfs sluiks begluurt in de weerkaatsing van de glazen windschermen net allemaal reuze meevalt, zeker in vergelijking met 95% procent van de collega strandbezoekers. :o
 
Ben gister in een heel ruim zittend mouwloos shirtje op pad geweest ... Zelfs dan voel je je bekeken, terwijl er nog veel meer lui waren met mouwloos, en ook zeer strak mouwloos
 
Ik loop natuurlijk ook lekker mouwloos maar zou ook niet zomaar mn shirtje uittrekken.
 
DBC01 zei:
Dat vleit en het gebeurt weleens maar ik ben er nietv van overtuigd. Ja ik weet het, ziek!
Als je dat weet waarom dan constant tijd, energie en dope in je lichaam blijven steken als je weet dat het probleem in hoofd ervoor zorgt dat je nooit echt de resultaten ervan zien, laat staan ervan genieten? Wanneer denk je dat iemand met anorexia van zijn problemen af is, als ie dun genoeg? Nee, want dat gebeurt in diegene zijn of haar ogen nooit.
 
Gorilla-Man zei:
Als je dat weet waarom dan constant tijd, energie en dope in je lichaam blijven steken als je weet dat het probleem in hoofd ervoor zorgt dat je nooit echt de resultaten ervan zien, laat staan ervan genieten? Wanneer denk je dat iemand met anorexia van zijn problemen af is, als ie dun genoeg? Nee, want dat gebeurt in diegene zijn of haar ogen nooit.

Dank voor je serieuze reactie! :D :thumb:
 
Wat een herkenbaar topic..

Shirt uit is moeilijk. (vet is 15% haha) maar dat is het niet, gewoon ongemakkelijk voelen.

en ja iets te weinig slaap en je voelt je meteen super klein..

mensen die ik net leer kennen met bijv. motor rijden zeggen van man wat weeg jij, pff beer man.. en dan heb ik zoiets van ach man valt kei mee.. :mad:


het leven is raar maar mijn hersenspinsels nog veel meer
 
Hey maar even tussendoor, hebben jullie ook een spiegel-complex? Overal waar ik kom kijk ik in de spiegel (of elke andere schittering bijv een raam) of ik nog vooruitgang heb geboekt. Als ik er nu zo over nadenkt kijk ik bijna de halve dag in de spiegel :o
 
Extend zei:
Hey maar even tussendoor, hebben jullie ook een spiegel-complex? Overal waar ik kom kijk ik in de spiegel (of elke andere schittering bijv een raam) of ik nog vooruitgang heb geboekt. Als ik er nu zo over nadenkt kijk ik bijna de halve dag in de spiegel :o

Moet je es in de de raam kijken van een auto, de weerkaatsing.

zie je opeens huge uit :D


nu heb ik mezelf verraden he :p
 
Sehn zei:
Moet je es in de de raam kijken van een auto, de weerkaatsing.

zie je opeens huge uit :D


nu heb ik mezelf verraden he :p

Dat bedoelde ik met elke schittering :o

Vooral de auto van de buren doet het goed :thumbs:
 
Brutez zei:
Ik zit op 16% en trek makkelijk me shirt uit, misschien zijn jullie te droog of zo.. :D

zwaardemod was me weer net voor
idem, maar ik zit niet op 16% :D
 
optyfen met die klote zomer!!

Veel te warm!!
 
k zal niet door de stad gaan lopen in mn blote bast tegenwoordig. Niet omdat ik mezelf dik vind ofzo, maar omdat ik bang ben dat mensen denken van chk die patser.... Maar op een festival oid heb ik er niet de mínste moeite mee.
 
builderB zei:
k zal niet door de stad gaan lopen in mn blote bast tegenwoordig. Niet omdat ik mezelf dik vind ofzo, maar omdat ik bang ben dat mensen denken van chk die patser.... Maar op een festival oid heb ik er niet de mínste moeite mee.

wat lul je nou stoer joh.. :p
 
exarchos zei:
idd twee weken per jaar op vakantie mag het zonnig zijn

Zonnig is niks mis mee, dat mag het altijd zijn van mij. Met 40 graden is ook niets mis, zolang het maar niet 6 weken achter mekaar is..
 
Back
Naar boven