AndroidHealthClinic

Wat is de zwaarste straf die je gekregen hebt?

Bezoekers in dit topic

Alleen boetes. De hoogste ooit denk zo'n 250 euro.
 
hoogste was volgens mij 60 euro hahaha

ben een braaf jongetje
 
Ik heb zelfs nog nooit een boete gehad.
 
vele uren bij ons thuis in de hoek moeten staan :mad:
 
Een keer geschorst
Een keer verhoord op politiebureau voor dealen
Een keer een dag vastgezeten in een Hongaarse politiecel

Verder de dans ontglipt :)
 
Heel veel zinloze bekeuringen.
 
Jij zou natuurlijk gewoon in je eentje op ze allebei zijn afgestapt en vervolgens de kogel vangen tussen je tanden? Ouwe rambo.:)

Om het maar ff uit te leggen hebben we ze met zn 8en gepakt omdat al die mensen het zelf aanboden om mij te helpen, anders waren we met zn 2en geweest wat dan 2 tegen 2 zou zijn geweest. En ze hebben ook helemaal geen aangifte gedaan, beetje onmogelijk niet? Ja ik ben in elkaar getrapt door 8 mensen omdat ik iemand zn moeder met een pistool heb bedreigd. Dan geef je jezelf eigenlijk gewoon aan.

Waarom heb je er straf voor gehad dan? Want daar gaat deze topic over, niet over onbestrafte heldendaden.
 
Waarom heb je er straf voor gehad dan? Want daar gaat deze topic over, niet over onbestrafte heldendaden.

Omdat het op het schoolplein gebeurde, ik was toen 15/16 en zat nog op de middelbare school.
 
220 euro boete, rijden zonder bezit van rijbewijs (joyriden met toestemming dus ;))
 
2 maanden huisarrest in de zomervakantie :roflol:

Toen vond ik het niet zo grappig.

Ben nog nooit opgepakt door de politie dus behalve een boete van 50,- heb ik niks verkeerds gedaan:p.
 
genoeg uitgehaald..
2 keer gepakt..

1x omdat ik een kluit op een agent gooide die aan de andere kant van een sloot stond.. nooit verwacht dat die fanatieke klootzak dwars door het water zou gaan om mij te pakken.. 2 uur taakstraf omdat ik 12 jaar oud was.

1x 1 maand cel(voor arrest), 40 uur agressie regulatie training en 60 uur taakstraf omdat ik 3 man had lek gestoken. de straf was zo laag omdat ik nog maar 17 was en omdat het uit zelfverdediging was en omdat ik in een zware agressiedrift beland was en dan dus niet weet wat ik doe..

voor de rest een heleboel trappen voor me hol gehad van me vader als ik weer eens vervelend was..

dat was het wel zo een beetje:D
 
omgwtfbbq stel criminelen op dbb :)
 
480 euro wegens mishandeling.. moest zelfs smartegeld betalen :'(
en eens een paar uurtjes gezeten toen ik 15 was ook wegens mishandeling..
 
Back
Naar boven